Do Pani Komorowskiej !

Data: 2010-10-12 22:30:53
Autor: MH
Do Pani Komorowskiej !
Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce kaze mi zglosic swoje problemy .
Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy Polacy przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
Kocham Pania !!. Kocham za spokoj duszy wykazujacej nie tylko pokorne pojednanie sie z tragedia ale i z Bogiem , podziwiam Pani hart ducha i bezprzykladne wysilki aby  spojrzec na sprawe obiektywnie mimo naciskow upolitycznionych grup antagonistow .
Podziwiam za sposob zegnania ukochanej osoby , sposob nie majacy zadnego zwiazku z koniunkturalnoscia a tylko z  czystym uczuciem , wiezia z ukochanym i wlasnym sumieniem .
Taka prawda kazdego uczciwego czlowieka powala na kolana , jest kwintesencja milosci , bezgranicznej milosci  , wiary w Boga i bezwglednej uczciwosci .
Kocham Pania !.Kocham miloscia bezwgledna , uczciwa i wolna od innych , ubocznych elementow .
Moj najwiekszy szacunek  ma wymiar ponadpartyjny i ponad ideowy . To esensja milosci czysto platonicznej , milosci  nieskazonej zadna ideologia .
Kocham Pania za czystosc serca !!.

=============

Generalnie zgadzam się z postawą Pani Komorowskiej , aczkolwiek...  Owe NUTY
przez nią wyartykułowane , abstrahując od doznań estetycznych , wydają sie być
nie za bardzo szczere. Być może nie mam racji , być może źle to odebrałem.. W przypadku polityków i osób z nimi spowinowaconymi , należy zakładać w ocenie
ich "wystąpień" pewien margines bezpieczeństwa. Krótko mówiąc , z dystansem i z
założeniem a priori , że prelegent chce coś ugrać. Jak nie wiesz co , to
wiadomo...  Życie to nie kontrakt ideowy , tylko ekonomiczny...

MH

P.S. Staraj się unikać "literówek" , bo czasami Twoje posty czyta się bardzo
wujowo..  No i ortografia !!  Z tym "chandlem" , to nie pierwszy raz , hehe..
Bez urazy  mam nadzieję to odbierasz.. --

Do Pani Komorowskiej !