Do Piotrusia :)

Data: 2009-07-18 23:16:42
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
Od kilku dni czytam te paszkwile na twoją osobę - wiemy o kogo
chodzi :). Myślę, że czas, brzydko mówiąc,  olać tego oklętnika.
Piotruś, po co zniżasz się do takiego "poziomu", a właściwie poniżej
poziomu, który jest odchłanią głupoty, głębszą niż Rów Mariański.
Szkoda czasu na pyskówki z tym w....... . Chama nie zmienisz w pana! :-
D  Pozdro!

Antenka

Data: 2009-07-19 00:31:46
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
Dyzma

Chama nie zmienisz w pana,
Dewiza ta wszystkim jest znana.
Lecz ja nie tracę nadziei,
Los może to wszystko odmienić!

Od dziecka nie znoszę roboty,
Bo praca to szczyt głupoty!
Wciąż leżę na kanapie,
Po dupie się ciąglę drapię.

W nosie też czasem podłubię,
Bo nudę czymś zabić muszę,
Jestem wulgarny cholernie,
Bluzgam mięsem codziennie!

Chamskie ze mnie panisko,
Upadłem już bardzo nisko!
Gdy wejdę na salony,
Każdy będzie zdziwiony.

Dyzma jest moim idolem,
Bardzo chcę wejść w jego rolę.
Nikuś, no pomóż mi, proszę!
Chcę śmierdzieć, ale nie groszem!

Dajcie mi, dajcie pieniędzy!
Nie lubię taplać się w nędzy!
Oborę zamienię na pałac,
Lokaja zatrudnię od zaraz.

Zmieniłem status społeczny,
Pan Wałkoń jestem stateczny,
Lecz słoma z butów wystaje,
Nikuś, czy wciąż jestem chamem?!

A oto zagadka. O jakim chamie grupowym napisała Antenka?

Antenka :-)

Data: 2009-07-19 12:21:26
Autor: boukun
Do Piotrusia :)

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7f4eb689-5fec-4a68-bd46-36c6145f9b0fs31g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Pancerfaust, T-75! http://www.youtube.com/watch?v=2og9IrgBCT8&feature=related

boukun

Data: 2009-07-19 08:22:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Chama nie zmienisz w pana! :-

To prawda! Szczególnie takiego, który pluje na zmarłych.

Przemek
--

Dziwię się, że na tej świętej dla milionów Polaków Jasnej Górze pan Jarosław Kaczyński wystąpił w roli akwizytora - mówił na konferencji Jerzy Wenderlich z SLD. Może prezes PiS powinien pokierować kanałem Mango 24, a nie partią - sugerował.

Data: 2009-07-19 08:50:21
Autor: konserwator
Do Piotrusia :)

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3ue39$t2q$1news.onet.pl...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Chama nie zmienisz w pana! :-

To prawda! Szczególnie takiego, który pluje na zmarłych.

to jeszcze nic...
a jak ktos pluje na zywych: jak niejaki micnik z GWna to dopiero...

Data: 2009-07-19 09:37:34
Autor: mkarwan
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:h3ue39$t2q$1news.onet.pl...
Chama nie zmienisz w pana! :-

Co widac także na twoim przykładzie!

Data: 2009-07-19 09:53:39
Autor: Panslavista
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał
w wiadomości news:h3ue39$t2q$1news.onet.pl...
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Chama nie zmienisz w pana! :-

Kaweckiego? Nie da się, parch jeden. Taki wunder_lichy.

Data: 2009-07-19 10:12:29
Autor: rAzor
Wieśniak Kawecki znowu nadaje
Użytkownik Jarek - akwizytor z Jasnej Góry napisał:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Chama nie zmienisz w pana! :-

To prawda! Szczególnie takiego, który pluje na zmarłych.

Wieśniak Przemek

A ty kiedy zdechniesz?
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-19 09:32:27
Autor: pulsar
Do Piotrusia :)
Antenka napisał(a):
[...]

Paszkwile?, Antenko, obaj są siebie godni,
a żaden z nich nie wie, że pluje pod wiatr...

PS. Acha, i uważaj na tę "odchłań głupoty",
bo otchłanie są pełne nie szanujących się dam...
--
pulsar

Data: 2009-07-19 00:35:20
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
Mnie to nie dotczy :-)

Antenka

Data: 2009-07-19 09:43:17
Autor: pulsar
Do Piotrusia :)
Antenka napisał(a):
Mnie to nie dotczy :-)

Niepoprawna optymistka...

--
pulsar

Data: 2009-07-19 00:47:30
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
Nie wiem, o co ci chodzi. Faceci...  i to bez wyjątku wszystko
sprowadzacie do jednego

Antenka

Data: 2009-07-19 09:55:03
Autor: pulsar
Do Piotrusia :)
Antenka napisał(a):
Nie wiem, o co ci chodzi. Faceci...  i to bez wyjątku wszystko
sprowadzacie do jednego

No tak, nic nie zrozumiałaś, ale na
początek przynajmniej sprawdź jak się
pisze słowo 'otchłań', coś skorzystasz,
bo pisząc tu, te swoje "wierszyki",
modlitwy i inne stronnicze bzdety,
tracisz jeno...

--
pulsar

Data: 2009-07-19 01:20:44
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
On 19 Lip, 09:55, pulsar <galakt...@dm.eu> wrote:
Antenka napisał(a):

> Nie wiem, o co ci chodzi. Faceci...  i to bez wyjątku wszystko
> [...]

Sprawdziłam i nie rozumiem po co powielasz cudze błędy. Bzdety? A czym
szanowny pan się tutaj do tej pory wykazał? Nie zauważyłam niczego
szczególnego. Nie ma obowiązku czytania cudzych bzdetów, a już na
pewno nie ma obowiązku ich komentowania. Bez odbioru!

Antenka

Data: 2009-07-19 10:47:25
Autor: pulsar
Do Piotrusia :)
Antenka napisał(a):
[...]

Kobieto! puchu marny! przewrotna istoto!,
dyć nie powielam a prostuję... nie piszę
tu też by się wykazać, ale czegoś się
dowiedzieć... a wy ciągle to samo, tylko
kłótnie i tumanienie...

--
pulsar

Data: 2009-07-19 05:36:26
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
Tłumanienie? Jak będę szukać korektorki, to pulsara zatrudnię,
aczkolwie musi to być bardzo nudne zajęcie...Chwilowo zdam się na mój
niezawodny słownik ortograficzny. Bywaj "czarna dziuro",otchłani
bezkresie...:DDD

Antenka

Data: 2009-07-19 21:53:31
Autor: Piotr
Do Piotrusia :)
Dnia Sun, 19 Jul 2009 05:36:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

To ętelegęt, czerwony. No, może różowy. Obecnie czycha za rogiem, kiedy się odwrócę, żeby coś dosrać.
On też ma ślady na mózgu po rozmowach ze mną.
Piotr PS. Po czym poznać świeżego ętelegęta z awansu? Po tym, że poprawia błędy w
pisowni innych, człek z kulturą nigdy tego nie zrobi.

Data: 2009-07-19 22:36:56
Autor: jadrys
Do Piotrusia :)
Piotr pisze:

PS. Po czym poznać świeżego ętelegęta z awansu? Po tym, że poprawia błędy w
pisowni innych, człek z kulturą nigdy tego nie zrobi.

Czasem Piotrze nawet i Ty napiszesz coś z sensem.

Data: 2009-07-19 22:51:15
Autor: Piotr
Do Piotrusia :)
Dnia Sun, 19 Jul 2009 22:36:56 +0200, jadrys napisał(a):

Czasem Piotrze nawet i Ty napiszesz coś z sensem.

Ja cały czas piszę z sensem. Piotr

Data: 2009-07-20 00:20:47
Autor: boukun
Do Piotrusia :)

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:11nldsygelprb.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Sun, 19 Jul 2009 22:36:56 +0200, jadrys napisał(a):

Czasem Piotrze nawet i Ty napiszesz coś z sensem.

Ja cały czas piszę z sensem.
Piotr

Buuuaaahhhhaaahhhaaa., tłuk, no po prostu tłuk.

boukun

Data: 2009-07-20 09:57:42
Autor: Piotr
Do Piotrusia :)
Dnia Mon, 20 Jul 2009 00:20:47 +0200, boukun napisał(a):

Buuuaaahhhhaaahhhaaa., tłuk, no po prostu tłuk.

Ale jakieś smierdzące wałkówno mi sie do podeszwy przykleiło...
Piotr

Data: 2009-07-19 11:51:09
Autor: boukun
Do Piotrusia :)

Użytkownik "pulsar" <galaktyka@dm.eu> napisał w wiadomości news:h3uh2c$8dk$1news.interia.pl...
Antenka napisał(a):
[...]

Antenka tak tylko sobie rączki trzyma, T-75 http://www.youtube.com/watch?v=2og9IrgBCT8&feature=related

boukun

Data: 2009-07-19 09:40:37
Autor: mkarwan
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0d20fac4-59fa-4185-9f90-2722739bf422d32g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czemu ty zniżasz się do poziomu kupy i reagujesz na jego listy?
Zmień ustawienia czytnika ("quoted-printable") tak abym nie musiał ręcznie wpisywać ">".
Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.

Data: 2009-07-19 01:28:18
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
 Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.

Czy nie zauważyłeś do kogo był adresowany ten wątek? Do Piotra.

Antenka

P.s. Nieczego nie będę zmieniać - piszę przez google, tak mi jest
wygodnieje.

Data: 2009-07-19 11:34:18
Autor: mkarwan
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d02376c6-0060-4834-8707-c146dbb8ab5f18g2000yqa.googlegroups.com...
Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.
Czy nie zauważyłeś do kogo był adresowany ten wątek? Do Piotra.

Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

Data: 2009-07-19 05:43:33
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
 Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

Przykro mi bardzo, ale ja nie korzystam z Outlook Express, ponieważ
nie mogę wysyłać wiadomości - jakiś błąd mi wciąż wyskakuje.

Antenka

Data: 2009-07-19 16:40:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Do Piotrusia :)
Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

A kogo to obchodzi tłumoku ?? Pastujesz bezmózgowo swoje gówniane teksty, wypad fetniaczku.

Data: 2009-07-19 11:47:30
Autor: boukun
Do Piotrusia :)

[...]

Ładny macie poziom, pojmowania rzeczywistości tłukowate mohery. Antenka tylko tak sobie rączki trzyma ... Antenka z Piotrusiem pokazują swoją moherową kulturę i inteligencję w pociągu http://www.youtube.com/watch?v=1le2X3dGW1I&feature=related

boukun

Do Piotrusia :)