Do Piotrusia :)

Data: 2009-07-19 09:40:37
Autor: mkarwan
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0d20fac4-59fa-4185-9f90-2722739bf422d32g2000yqh.googlegroups.com...
Od kilku dni czytam te paszkwile na twoją osobę - wiemy o kogo
chodzi :). Myślę, że czas, brzydko mówiąc,  olać tego oklętnika.
Piotruś, po co zniżasz się do takiego "poziomu", a właściwie poniżej
poziomu, który jest odchłanią głupoty, głębszą niż Rów Mariański.
Szkoda czasu na pyskówki z tym w....... . Chama nie zmienisz w pana! :-
D  Pozdro!

Czemu ty zniżasz się do poziomu kupy i reagujesz na jego listy?
Zmień ustawienia czytnika ("quoted-printable") tak abym nie musiał ręcznie wpisywać ">".
Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.

Data: 2009-07-19 01:28:18
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
 Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.

Czy nie zauważyłeś do kogo był adresowany ten wątek? Do Piotra.

Antenka

P.s. Nieczego nie będę zmieniać - piszę przez google, tak mi jest
wygodnieje.

Data: 2009-07-19 11:34:18
Autor: mkarwan
Do Piotrusia :)
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:d02376c6-0060-4834-8707-c146dbb8ab5f18g2000yqa.googlegroups.com...
Zwracam ci uwagę po raz kolejny, jak grochem o ścianę.
Czy nie zauważyłeś do kogo był adresowany ten wątek? Do Piotra.

Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

Data: 2009-07-19 05:43:33
Autor: Antenka
Do Piotrusia :)
 Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

Przykro mi bardzo, ale ja nie korzystam z Outlook Express, ponieważ
nie mogę wysyłać wiadomości - jakiś błąd mi wciąż wyskakuje.

Antenka

Data: 2009-07-19 16:40:05
Autor: Jerzy Tabortowski
Do Piotrusia :)
Utrudniasz pisanie tym, którzy mają Outlook Expressa.

A kogo to obchodzi tłumoku ?? Pastujesz bezmózgowo swoje gówniane teksty, wypad fetniaczku.

Do Piotrusia :)