Do Pisza :))) (piątek)

Data: 2010-02-13 09:42:40
Autor: glang
Do Pisza :))) (piątek)
http://wiadomosci.onet.pl/2128090,11,miasteczko__w_ktorym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

kogo by tu wysłać ???
hehehe tak na poprawę humoru 13go :))
pzdr
GL

Data: 2010-02-13 12:51:49
Autor: mleko
Do Pisza :))) (piątek)
On 2010-02-13 09:42, glang wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2128090,11,miasteczko__w_ktorym_masowo_pisza_doniesienia,item.html

kogo by tu wysłać ???

A moze saab, punto i kangoo jezdzi wlasnie po Piszu? :)

Data: 2010-02-13 13:00:57
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Do Pisza :))) (piątek)
On 2010-02-13 09:42, glang wrote:
http://wiadomosci.onet.pl/2128090,11,miasteczko__w_ktorym_masowo_pisza_doniesienia,item.html kogo by tu wysłać ???

A moze saab, punto i kangoo jezdzi wlasnie po Piszu? :)

A może Pisz i Włocławek to jedno i to samo miejsce? :>

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-02-13 13:23:48
Autor: mleko
Do Pisza :))) (piątek)
On 2010-02-13 13:00, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
mleko pisze:
On 2010-02-13 09:42, glang wrote:
[...]

Widac umknelo mi, ze nasz glowny bohater jest z Wloclawka. Nie szpieguje i nie rejestruje wypowiedzi userow usnetu, liczac ze ktorys z nich popelni wykroczenie i bede mogl sie dowartosciowac przekazujac informacje odpowiednim sluzbom  ;)
W kazdym razie, czy jest z Piszu,czy sie tam wychowal, czy tez nie, to miasto pasuje do _jego_ wizji doskonalej Polski.

Data: 2010-02-13 13:42:06
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Do Pisza :))) (piątek)
mleko pisze:

Widac umknelo mi, ze nasz glowny bohater jest z Wloclawka.

Ja tam miałem na myśli kogoś innego. PMSową legendę, często popijającą kawkę z komendantem miejscowej drogówki. ;)

Data: 2010-02-13 14:08:54
Autor: mleko
Do Pisza :))) (piątek)
On 2010-02-13 13:42, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

Ja tam miałem na myśli kogoś innego. PMSową legendę, często popijającą
kawkę z komendantem miejscowej drogówki. ;)

A to przepraszam :) Tylu tu "ostatnich sprawiedliwych" poswiecajacych swoje zycie walce o bozpieczenstwo na drogach ostatnio sie pojawilo, ze az mozna sie pogubic :) Zreszta, czy to Tomasz Wazka SuperKia, czy tez Krzysztof Rejestrator, co za roznica?

Data: 2010-02-13 14:34:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Do Pisza :))) (piątek)

Użytkownik "mleko" <mleko@mleko.ml> napisał w wiadomości news:hl689b$ebc$1news.onet.pl...
On 2010-02-13 13:42, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

[...]

otóż to :(

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
Omega X25XE