Do Polski powrócił nazizm?...

Data: 2009-11-27 07:36:05
Autor: Tzva Adonai
Do Polski powrócił nazizm?...
Prezydent podpisał ustawę ws. farmakologicznej kastracji pedofilów -
potwierdził w rozmowie z portalem Gazeta.pl minister Andrzej Duda.

Jeszcze przed uchwaleniem projektu premier Donald Tusk kontrowersyjnie
wypowiadał się na temat kastracji pedofilów. - Nie sądzę żeby wobec
takich indywiduów, takich kreatur, można było zastosować termin
"człowiek" i w związku z tym nie sądzę, żeby obrona praw człowieka
dotyczyła tego typu zdarzeń - mówił premier na początku września.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7304262,Bedzie_farmakologiczna_kastracja_pedofilow__Prezydent.html

Data: 2009-11-27 08:33:43
Autor: Antenka
Do Polski powrócił nazizm?...
On 27 Lis, 16:36, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Taniej byłoby przy użyciu ostrego noża :D

Antenka

Data: 2009-11-27 17:54:36
Autor: marek czaplicki
Do Polski powrócił nazizm?...
Antenka pisze:
Taniej byłoby przy użyciu ostrego noża :D

Antenka
droga Antenko. nie tylko mężczyźni są pedofilami. trafiają się, chociaż przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

Data: 2009-11-27 09:52:00
Autor: Antenka
Do Polski powrócił nazizm?...
On 27 Lis, 17:54, marek czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
Antenka pisze:> Taniej byłoby przy użyciu ostrego noża :D

> Antenka

droga Antenko. nie tylko mężczyźni są pedofilami. trafiają się, chociaż
przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

Nie słyszałam o takich przypadkach, aczkolwiek nie twierdzę, że ich
nie ma.

Antenka

Data: 2009-11-27 20:04:35
Autor: pluton
Do Polski powrócił nazizm?...
> [...]

przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

Nie słyszałam o takich przypadkach, aczkolwiek nie twierdzę, że ich

I wtedy siekierą je, siekierą...

Nullification

Data: 2009-11-27 12:03:59
Autor: Antenka
Do Polski powrócił nazizm?...
On 27 Lis, 20:04, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

Nie słyszałam o takich przypadkach, aczkolwiek nie twierdzę, że ich

W plecy do będzie "Szklarska Poręba" :D

Antenka

Data: 2009-11-27 21:48:26
Autor: Adam
Do Polski powrócił nazizm?...
W Afryce kobiety kastuje się wycinając im łechtaczki.
AC

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4643 (20091127) __________

Data: 2009-11-29 05:03:16
Autor: Grzegorz Z.
Do Polski powrócił nazizm?...
Dnia Fri, 27 Nov 2009 21:48:26 +0100, Adam napisał(a):

W Afryce kobiety kastuje się wycinając im łechtaczki.

Kastracja ci się pomyliła z obrzezaniem.

Marny z ciebie adwentysta - mam nadzieję że "kursów biblijnych" nie
prowadzisz.

Data: 2009-11-29 05:07:04
Autor: Grzegorz Z.
Do Polski powrócił nazizm?...
[...]

Wobec pedofilek neonarodowosocjalistycznych byłbym za stosowaniem mniej
humanitarnych metod.

Data: 2009-11-27 22:31:57
Autor: marek czaplicki
Do Polski powrócił nazizm?...
Antenka pisze:
[...]

mi trudno jest teraz przytoczyć dokładne namiary na przypadek kobiety-pedofila. ale w pamięci mam takie przykłady. zresztą wydaje mi się, że każdy przypadek pedofilii zahaczający o kazirodztwo, tzn przypadek kiedy "ojciec", "wujaek" czy też "dziadek", molestuje dziecko czy nastoletnią dziewczynkę może być oskarżony co najmniej o współudział. z racji przemilczania i wypierania takich faktów, sygnalizowanych poprzez dziwne zachowanie ofiar.

Data: 2009-11-27 21:47:11
Autor: Adam
Do Polski powrócił nazizm?...

Użytkownik "marek czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hep08c$51d$1inews.gazeta.pl...
Antenka pisze:
Taniej byłoby przy użyciu ostrego noża :D

Antenka
droga Antenko. nie tylko mężczyźni są pedofilami. trafiają się, chociaż przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

Tak - co ciekawe przypadków, gdy dojrzała pani figlowała z dziewczynką lub chłopczykiem - jakoś mało się eksponuje, jakby ukradkiem. A takie fakty mają przecież miejsce - więc jak taki esprawzynie będa kastrowane? Czy ustawodawca wogóle takie przypadki przewidział? Jeśli nie - to ta cała ustawa jest chora.
I znowu "popie***leńcy" spłodzili prawny bubel, a ignorant prezydent go podpisał.

Data: 2009-11-29 07:56:25
Autor: Prawusek
Do Polski powrócił nazizm?...

Antenka pisze:
> Taniej byłoby przy użyciu ostrego noża :D
>
> Antenka
droga Antenko. nie tylko mężczyźni są pedofilami. trafiają się, chociaż
przyznam nadzwyczaj rzadko także kobiety-pedofilki.

    Wcale nie są to rzadkie przypadki, jest ich znacznie więcej niż
mężczyzn. Potrafią więzić nieletnich chłopców eksploatując ich seksualnie.
Osobiście nie wydałbym takiej, korzystając do woli...

Data: 2009-11-27 16:32:56
Autor: Hans Kloss
Do Polski powrócił nazizm?...
A co trzebienie zboczeńców ma wspólnego z narodowym socjalizmem, którego
skrótem (NAZional sozialISMUS) jest zbitka "nazizm"? Jeżeli już to raczej
ogólnie z socjalizmem jako takim, gdyż praktyki kastracyjne jako element
eugeniki były stosowane w wielu socjalistycznych  państwach, nie tylko w III
Rzeszy. A odpowiedź na pytanie "czy do Polski wrócił socjalizm" winna być
chyba taka że "nigdy sobie z niej nie poszedł".
J-23

Data: 2009-11-27 17:11:09
Autor: Skumber
Do Polski powrócił nazizm?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:4eb19fa6-8d17-43dd-8e02-0ac9dcc817ces20g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Sugerujesz ze pedofile jako tzw. "mniejszosc" powinni robic "parady rownosci"
albo w jakis inny sposob walczyc z dyskryminacja i brakiem zrozumienia ?

Data: 2009-11-27 08:37:14
Autor: Tzva Adonai
Do Polski powrócił nazizm?...
Skumber napisał(a):

Sugerujesz ze pedofile jako tzw. "mniejszosc" powinni robic "parady
rownosci" albo w jakis inny sposob walczyc z dyskryminacja i brakiem zrozumienia ?

Przymusowa kastracja i odbieranie pedofilom człowieczeństwa za sprawą
publicznej wypowiedzi głowy polskiego rządu do złudzenia przypomina
praktyki nazistowskie, z tą różnicą, że w Trzeciej Rzeszy tego typu
dehumanizacji poddawano również m.in. umysłowo chorych...

Data: 2009-11-27 17:58:13
Autor: Hans Kloss
Do Polski powrócił nazizm?...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Skumber napisa=B3(a):

> Sugerujesz ze pedofile jako tzw. "mniejszosc" powinni robic "parady
> rownosci" albo w jakis inny sposob walczyc z dyskryminacja i brakiem zroz=
umienia ?

Przymusowa kastracja i odbieranie pedofilom cz=B3owiecze=F1stwa za spraw=B1
publicznej wypowiedzi g=B3owy polskiego rz=B1du do z=B3udzenia przypomina
praktyki nazistowskie, z t=B1 r=F3=BFnic=B1, =BFe w Trzeciej Rzeszy tego ty=
pu
dehumanizacji poddawano r=F3wnie=BF m.in. umys=B3owo chorych...

Data: 2009-11-27 18:07:04
Autor: Hans Kloss
Do Polski powrócił nazizm?...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
do złudzenia przypomina praktyki nazistowskie
Czyżby? "Najdłużej, bo ponad 40 lat program eugeniczny był prowadzony w Szwecji.
Szwecja była jednym z pierwszych krajów na świecie, w którym powstał instytut
poświęcony higienie rasowej (1922), kierowany kolejno przez Hermana Lundborga
i Gunnara Dahlberga. W latach 1936-1976 przymusowo wysterylizowano tam 63 tys.
osób "nieprzydatnych" lub "niedostosowanych społecznie" [...]Niemal wszystkie
zachodnie kraje niekatolickie z wyjątkiem Wielkiej Brytanii przyjęły pewne
rozwiązania legislacji eugenicznej. Incydenty eugeniczne miały miejsce w
Kanadzie, Australii, Norwegii, Finlandii, Estonii, Szwajcarii i Islandii w
stosunku do osób, które uznano za umysłowo niedorozwinięte. W krajach
komunistycznych (ZSRR, Czechosłowacja) przymusowej sterylizacji poddawano
osoby należące do grup społecznych uznawanych za władze za pasożytnicze lub
reakcyjne."

Nic dodać nic ująć- zapędy do okaleczania fizycznego (i nie tylko) bliźnich to
cecha charakterystyczna wszelkiego SOCJALIZMU niezależnie jakim go ozdobimy
przymiotnikiem. Jak widać, Eurosoc za sprawą naszego pełostwa  również wkracza
na tę, zdawałoby się od dawna skompromitowaną, ścieżkę.
Dreimal hoch für Kamerade Donald Kastro!!!
A wy węszyliscie popaprańcy za "faszyzmem" u moherów i narodowców, ech....
J-23

Data: 2009-11-27 13:55:56
Autor: Marek
Do Polski powrócił nazizm?...
On 27 Lis, 19:07, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> napisał(a):

> [...]

Dreimal hoch für Kamerade Donald Kastro!!!
A wy węszyliscie popaprańcy za "faszyzmem" u moherów i narodowców, ech....

Dla porzadku: kastracja, a sterylizacja to dwie różne rzeczy.

Data: 2009-11-27 22:14:33
Autor: Hans Kloss
Do Polski powrócił nazizm?...
Marek <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał(a):
Dla porzadku: kastracja, a sterylizacja to dwie roznne rzeczy.

Tą wspólną nazwa określa się często "uczynienie bezpłodnym" niezależnie od
płci i metody. Kastracja jest jedną z metod sterylizacji.
J-23

Data: 2009-11-27 14:31:19
Autor: Marek
Do Polski powrócił nazizm?...
On 27 Lis, 23:14, "Hans Kloss" <necr0c0w.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> napisał(a):

> [...]

Tą wspólną nazwa określa się często "uczynienie bezpłodnym" niezależnie od
płci i metody. Kastracja jest jedną z metod sterylizacji.

No wlasnie...bo w przypadku pedofili nie chodzi o ucznienie ich
bezplodnymi, tylko o pozbawienie ich popedu seksualnego...

Data: 2009-11-27 21:42:49
Autor: Adam
Do Polski powrócił nazizm?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:52abdb1c-1f0f-40a0-9f4a-69d88d41922bs31g2000yqs.googlegroups.com...
Skumber napisał(a):

[...]

.... i pederastów.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4643 (20091127) __________

Data: 2009-11-27 21:42:16
Autor: Adam
Do Polski powrócił nazizm?...
A może jego w dzieciństwie uwiódł jakiś "wujek"? Te wytrzeszczone oczy są wymowne...