Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich

Data: 2016-12-21 07:43:23
Autor: maciek zawieja
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Data: 2016-12-21 09:26:57
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Budujace jest to ze zadnych nieruchomosci nie moga kupic. Dobrze pomyslane z zakazem sprzedazy ziemi.

Data: 2016-12-21 10:05:06
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 21 grudnia 2016 18:26:58 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Budujace jest to ze zadnych nieruchomosci nie moga kupic. Dobrze pomyslane z zakazem sprzedazy ziemi.

A po co im kupować nieruchomości? W obecnych czasach największe firmy istnieją w świecie wirtualnym. A jego możesz mieć do oporu na dyskach.

Data: 2016-12-21 10:25:02
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Jak na razie wirtualnego chleba nikt nie probowal. Czekamy na wirtualne dyski.

Data: 2016-12-21 10:42:21
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 21 grudnia 2016 19:25:03 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak na razie wirtualnego chleba nikt nie probowal. Czekamy na wirtualne dyski.

Jak na razie nie jesz pieniędzy. A mimo to wszyscy o nie zabiegają.

Data: 2016-12-21 10:52:18
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory. Chodzi o rzeczywiste a nie wirtualne przedsiebiorstwa. I chuj ze wirtualne zarabiaja i potrzebuja malo miejsca. Jak na razie gospodarki oparte sa na innym modelu przedsiebiorstw. To sa przedsiebiorstwa w ktorych wytwarza sie dobra lub oferuje uslugi. Jak obejrzysz fotki jedzenia to sie najesz? Chuj bedzie wart uber jak samochodow nie bedzie.

Data: 2016-12-21 10:58:46
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 21 grudnia 2016 19:52:19 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

To chcesz zarabiać czy chwalić się połaciami terenu z kominami? Znormalniej chłopie bo Ci żyła pęknie od napinania się. Ziemia była najwartościowsza w średniowieczu. Po rewolucji przemysłowej to się zaczęło zmieniać.. Rosja jest największym na świecie krajem obszarowo. Tzn że jest najbogatsza?

Data: 2016-12-21 11:33:10
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Jak na razie wytwarzanie dobr materialnych jest niezbedne. Do tego potrzebne sa tereny. I lepiej je dzierzawic niz sprzedawac. Amen.

Data: 2016-12-21 19:43:01
Autor: andal

napisał:
[...]

rosja jest najbogatsza

Data: 2016-12-21 11:02:48
Autor: Marek Cz.
[...]

Chcesz zarabiać, czy chwalić się połaciami terenu? Ziemia była najwartościowsza w średniowieczu. Teraz wartością największą jest to co ludzie mają w głowach, co potrafią stworzyć. Znormalniej, bo Ci żyła pęknie..

Data: 2016-12-21 19:40:43
Autor: andal

napisał:
[...]

bez ziemi nie bedziesz mial gdzie mieszkac

pod mostem trudno bedzie prowadzic geszeft, chyba ze rozbojniczy

a ten ma krotkie nogi

Data: 2016-12-22 07:14:46
Autor: Marek Cz.
W dniu środa, 21 grudnia 2016 20:40:46 UTC+1 użytkownik andal napisał:
> [...]

> pęknie.

bez ziemi nie bedziesz mial gdzie mieszkac

pod mostem trudno bedzie prowadzic geszeft, chyba ze rozbojniczy

Słyszałeś o "rajach podatkowych"? Jak myślisz, czy w  nich są jakiekolwiek zakłady, czy tylko skrzynki pocztowe? Do właściciela 5 globów typu ziemskiego przychodzi dziennikarz. Jak panu się udało dojść do tak ogromnego majątku? No wi pan. Złapałem ja złoto rybkę. I ona mi prawi. Jak mnie wypuścisz to spełnię twe zyczenie. No i ja do niej. Wiesz złota rybko. Ja to nic nie chce, bo ja nawet ziemi nie mam, a choćby miał choć piędź. :-)

Data: 2016-12-22 21:11:19
Autor: andal
On Thu, 22 Dec 2016 07:14:46 -0800, Marek Cz. wrote:

> [...]

prawi. Jak mnie wypuścisz to spełnię twe zyczenie. No i ja do niej.
Wiesz złota rybko. Ja to nic nie chce, bo ja nawet ziemi nie mam, a

tam  daja zakwaterowanie za nic ?

przeprowadz sie, zostaniesz bogolem

Data: 2016-12-21 19:36:53
Autor: andal
On Wed, 21 Dec 2016 10:25:02 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

Jak na razie wirtualnego chleba nikt nie probowal. Czekamy na wirtualne
dyski.

piwo i  pizze zamawiam on line

Data: 2016-12-21 19:33:21
Autor: andal
On Wed, 21 Dec 2016 09:26:57 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

Budujace jest to ze zadnych nieruchomosci nie moga kupic. Dobrze
pomyslane z zakazem sprzedazy ziemi.

dzirzawic moga ?

Data: 2016-12-21 11:39:58
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
I o to chodzi zeby dzierzawili. Dzierzawa to sprzedanie tego samego wiele razy i sie to ma.

Data: 2016-12-22 21:11:57
Autor: andal
On Wed, 21 Dec 2016 19:33:21 +0000, andal wrote:

On Wed, 21 Dec 2016 09:26:57 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

Budujace jest to ze zadnych nieruchomosci nie moga kupic. Dobrze
pomyslane z zakazem sprzedazy ziemi.

dzirzawic moga ?

Zenek usnal ?

Data: 2016-12-22 15:39:38
Autor: Zenek Kapelinder
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
Raczej ty slepy jestes

Data: 2016-12-23 00:02:53
Autor: andal
Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich
On Thu, 22 Dec 2016 15:39:38 -0800, Zenek Kapelinder wrote:

Raczej ty slepy jestes

bylo tak:
Budujace jest to ze zadnych nieruchomosci nie moga kupic. Dobrze
pomyslane z zakazem sprzedazy ziemi.

dzirzawic moga ?

nie widze Twej odpowiedzi

Data: 2016-12-23 00:44:11
Autor: u2

https://www.youtube.com/watch?v=9_Iq9CWuqMM

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Do Polski przenosi sie coraz wiecej firm zachodnich