Do Przyjaciół Lanserów !

Data: 2010-08-17 21:50:17
Autor: schliesky
Do Przyjaciół Lanserów !
Masz naprawdę jakieś dziwne problemy. Niech sobie jeździ gdzie chce. A dojazd do roboty to nie jest czas na ściganie.

Inna sprawa, że obserwuję w Warszawie dziwną modę - noszenie i ciąganie fajnych ostrych. Gość wysiada z metra, jedną ręką za główkę ramy niesie rower na schodach(fajnie to wygląda, choćby dlatego warto sprawić sobie ok :-), a po wyjściu na powierzchnię prowadzi. I nie był to jednostkowy wypadek, takich ostroprowadzaczy widziałem sporo. Trochę szkoda rowerów, że jedynie za biżuterię robią.

Więc jak już jedzie, to jest dobrze!

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-08-18 08:59:22
Autor: Paweł Suwiński
Do Przyjaciół Lanserów !
Dnia wto, 17 sie 2010 tako rzecze schliesky:

[...]

A poza  tym zwykła lama  nie rozpozna  ostrego podczas jazdy.  Aby się
dobrze polansować  trzeba się przejść  z rowerem jakimś  deptakiem czy
chodnikiem :).

A  z  bardziej  pragmatycznej  perspektywy:  te  rowery  są  lekkie  i
kompaktowe  gabarytowo dlatego  rzeczywiście całkiem  wygodnie się  je
ciąga tu i  ówdzie. Nawet jakby jazdy miało się  okazać niewiele to na
wszelki  wypadek  warto zabrać.  A  co  do  samej  jazdy, ja  jak  mam
przedostać  się  kawałek  np.  od  kolejki  klucząc  po  chodnikach  i
przejściach  dla pieszych  to  też wolę  czasami poprowadzić.  Wsiadam
dopiero jak wiem, że będę miał dobre warunki do jazdy.

Paweł Suwiński
OK: Rącza Gazela i Ostry Peżot

Do Przyjaciół Lanserów !