Do RR

Data: 2010-04-15 12:08:57
Autor:
Do RR

Uwadze polecam ostatni fragment.

http://wyborcza.pl/1,86116,7773327,Kard__Dziwisz_mogl_to_powstrzymac.html

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 12:27:59
Autor: Roman Rumian
Do RR
Henryk,

W dniu 2010-04-15 12:08, "'<heÂŽsk>'" pisze:

Uwadze polecam ostatni fragment.

http://wyborcza.pl/1,86116,7773327,Kard__Dziwisz_mogl_to_powstrzymac.html

z przytoczonej wypowiedzi JKM:
(Tak nawiasem: znam się trochę na ludziach... Widziałem twarz ks.Kardynała w dniu wczorajszym – i zapewniam, że miał co najmniej mało entuzjastyczny stosunek do tego pomysłu. Faszystowski rząd „przekonał” w 1935 ks.Adama kard.Sapiehę do pochowania na Wawelu bandyty spod Bezdan groźbą powołania kleryków do wojska. Jak było teraz – nie wiem).

A ja, z prywatnych kanałów, wiedziałem, zanim Kardynała Dziwisz zaczął konsultacje, że konsulat USA w Krakowie dostał polecenie rozpoczecia przygotowań do przyjazdu Prezydenta Obamy.

Pani Wiśniewska realizuje zatem na innym odcinku to, co zrobili już w Krakowie członkowie PO, organizując "spontaniczny" protest.

Henryk, wybacz, uprzedzenie mozna poznać mi.in. po tym, że osoba nie podaje argumentów "za" tylko wyłącznie "przeciw".
Może warto abyś przyjarzał sie sobie ?

Adam Michnik już zadeklaroawał to, a ocenę, czy Prezydent Kaczyński wart jest Wawelu zostawmy historii i naszym wnukom. :-)

Pozdrowienia

Roman Rumian

Data: 2010-04-15 04:21:17
Autor: zbig
Do RR
On 15 Kwi, 12:27, Roman Rumian <rumian.wytn...@agh.edu.pl> wrote:
Henryk,

W dniu 2010-04-15 12:08, "'<he(R)sk>'" pisze:

> [...]

Henryk, wybacz, uprzedzenie mozna poznać mi.in. po tym, że osoba nie
podaje argumentów "za" tylko wyłącznie "przeciw".
Poznaje się także po używaniu argumentów ad personam, np.w twoim
wypadku wobec p. Wiśniewskiej.
Tekst jest bardzo wyważony i w 100% słuszny. Twierdzenie Kardynała o
połaczeniu poprzez tą decyzję i ta jakaś fanatasmagoria.  Każdy
średnio inteligentny człowiek mógł taką reakcje czesci społeczenstwa
przewidziec .
Powtarzam, uważam te głośne protesty za spóżnione i niestosowne, mleko
sie wylało. ale odpowiedzialnym za to jest w dużej części dziwisz.

Data: 2010-04-15 05:47:52
Autor: zbig
Do RR
On 15 Kwi, 14:13, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:9d258623-3a0a-4799-93d9-67f0c2c1fe26u21g2000yqc.googlegroups.com...

[...]

Jeżeli już sie czepiasz zbigu form, to powinno być przynajmniej - pan
Dziwisz...
A  w meritumie, to od kiedy bierze się pod uwagę zdanie hołoty? Ta "część
społeczeństwa",
to w Katowicach było 30 zdezorientowanych osób...
Piotr

A te 60 tys.na Facebooku też się zdezorientowało?

Data: 2010-04-15 05:52:52
Autor: zbig
Do RR
On 15 Kwi, 14:50, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:d5b70117-3a1d-403c-9f14-bc8b74007b76e7g2000yqf.googlegroups.com...

> [...]

> to w Katowicach było 30 zdezorientowanych osób...
> Piotr

A te 60 tys.na Facebooku też się zdezorientowało?

A co to takiego ten facebuk? I jak łatwo można tam pokrzyczeć?
Piotr

Trudniej niz tu bo pod nazwiskiem.

Data: 2010-04-15 06:05:56
Autor: zbig
Do RR
On 15 Kwi, 15:00, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:ddeecbab-6964-4829-95bb-8c0dcadd9bb7q15g2000yqj.googlegroups.com...

Trudniej niz tu bo pod nazwiskiem.

Aaa... A prawdziwym?
 W większości sądze , że tak

Ale z domu nie trzeba wychodzić, żeby się okazać po pełowsku mądrym i
szlachetnym?
Piotr

PO do tego nie mieszaj. U mnie w pracy nie ma nikogo, kto tą decyzją
nie byłby, mówiąc eufemistycznie, zażenowany. A mamy tu gościa, który
dobrze zna Kaczyńskiego, organizował nawet jego pierwsza kampanię do
senatu. I nie chodzi mi o to czy protest jest uzasadniony , czy nie.
Pomysł z pogrzebem kaczyńskiego na wawelu na mile zajeżdza motywacjami
politycznymi i to ludzi razi.

Data: 2010-04-15 13:03:32
Autor:
Do RR
On Thu, 15 Apr 2010 12:27:59 +0200, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

Henryk, wybacz, uprzedzenie mozna poznać mi.in. po tym, że osoba nie podaje argumentów "za" tylko wyłącznie "przeciw".

 uwazasz, ze wajda jest tez uprzedzony? brzezinski tez?
 chce jaroslaw brata na wawelu. jego sprawa. tylko niech
 nie robi z nas durnia, ze to "spontaniczny" pomysl dziwisza.

Może warto abyś przyjarzał sie sobie ?

 nie znosze obludy. a to co dzieje w ostatnich dniach to obluda.

Adam Michnik już zadeklaroawał to, a ocenę, czy Prezydent Kaczyński wart jest Wawelu zostawmy historii i naszym wnukom. :-)

 powiem tak: niech w koncu ich pochowaja i zamkna ten rozdzial.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 16:27:20
Autor: ColgatesBilly
Do RR
""'<heRsk>'"" <WC15?bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:h1sds51db9700cr1hrbuih72t5s16hsmtt4ax.com...
[...]

_________________

Nier!
To ty z porzadnego faceta stales sie parszywa partyjna kurwa.
Jakos ci katol.izm niewiele dal... ale to akurat rozumiem

Data: 2010-04-15 15:38:24
Autor:
Do RR
On Thu, 15 Apr 2010 16:27:20 +0300, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

 nie znosze obludy. a to co dzieje w ostatnich dniach to obluda.

Nier!
To ty z porzadnego faceta stales sie parszywa partyjna kurwa.

 boleje nad twoja przypadloscia ;o)))

Jakos ci katol.izm niewiele dal... ale to akurat rozumiem

 nie przenos na innych swoich problemow z napletkiem.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-04-15 14:45:07
Autor: Roman Rumian
Do RR
Szanowni Państwo,

W dniu 2010-04-15 12:27, Roman Rumian pisze:
(...)
A ja, z prywatnych kanałów, wiedziałem, zanim Kardynała Dziwisz zaczął
konsultacje, że konsulat USA w Krakowie dostał polecenie rozpoczecia
przygotowań do przyjazdu Prezydenta Obamy.

muszę sprostować po weryfikacji:
Konsulat we środę otrzymał 'ostrzeżenie' nie polecenie.

Przepraszam za informację, która mogła wzbudzić niezdrowe podejrzenia.

Roman Rumian

Do RR