Do Rysia

Data: 2011-03-21 07:15:48
Autor: To.Ja
Do Rysia
Drogi Rysio......

1 Dlaczego znów użyłeś nieprzyzwoitych epitetów w stosunku do mojej osoby?
2 Dlaczego znów użyłeś nieprzyzwoitych epitetów do osób których nie znasz-nie chcesz też wykazać prawdziwości swoich twierdzeń?

Rysio..mój kochany....nie poznasz mojej tożsamości dopóki nie zerknę w twoje zaropiałe oczka,
i to ja będę patrzył a ty nawet się nie będziesz tego spodziewał...może będzie to w trakcie wizyty u fryzjera..:)..a może jak będziesz próbował swój super tajny sprzęt gdzieś ….ty tego nie będziesz wiedział ...a ja tak..:)

Już dawno ktoś..a myślę iż nie jedna osoba ,za używanie w stosunku do nich epitetów powinna cię walnąć w twój nieogolony zapyzały pyszczek...
A wiesz czemu nikt tego nie zrobił...?
To ja Ci powiem..
Bo wbrew twojej teorii  ,iż wszyscy dookoła Ciebie są głupi!!! jest nieprawdą...

Zobacz wszyscy wiedzą iż jak się ruszy G.... to zaczyna śmierdzieć jeszcze bardziej...dlatego wyglądasz jak wyglądasz ..jesz co jesz..jesteś kim jesteś..:)  to ostatnie mnie zastanawia..?

Więc mój drogi Rysio..na dzień dzisiejszy dla Ciebie z nadejściem wiosny ..
Zdrówka - a adres mam i już dziś wysyłam w prezencie -gatki, pastę do zębów, grzebień,szczoteczkę do rak i dwie kostki szarego mydła.

Pozdrawiam Cię serdecznie To.ja

Data: 2011-03-21 06:32:15
Autor:
Do Rysia
To.Ja <to.ja@op.pl> napisał(a):
[...]

Umiesz tekst bez epitetów napisać ?
Dlatego sam doskonale zniweczyłeś własny przekaz.
Tortu nie przywiozłeś, nawet nie byłeś w stanie się umówić na wyjazd.
Gdzie mieszkam wiesz sam podałem.

Jak na porządnego kmiota trolla przystało, nadal się nie przedstawiłeś, aż tak bardzo odwagi braknie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 07:41:54
Autor: to.ja
Do Rysia
Rysio ...mój słodzótki...pupilku z internetu..
Już dziś mamy wiosnę...usmiechnij się wyjdz na spacer ..przewietrz gatki..i szare komurki...
Sciskam cie gorąco..
To.ja

Data: 2011-03-21 10:04:53
Autor: Sysek
Do Rysia

To.ja

Pozwolę sobie na małe wpierniczenie się miedzy wódę a zakąskę.
Rysio jaki jest taki jest wszyscy go znamy i każdy ma swoje zdanie, że troll i niegroźny wariat :)
sorki Rysiu :) ale takie po prostu ja mam zdanie :)
mniejsza o to.

Ale w tym przypadku staje po stronie Ryśka !

Do jegomościa podpisującego się "To.ja"
Jak masz odwagę kogoś kopać publicznie, ubliżać mu itd, itp.
To zachowaj resztki godności i miej odwagę podpisać się pod tym własnym imieniem i nazwiskiem a nie chować się za anonimowością internetu.

Nie przepadam za Rysiem, wręcz mnie wq........a ale mam dla niego pewien rodzaj szacunku, może nie za to co robi ale bardziej jak to robi .... no choć nie za wszystko. Facet pier.... swoje farmazony, męczy ludzi swoimi "P..coś tam" ale jak komuś dopier.....la to robi to jako :
R.C. i nie przejmuję się innymi.

A Ty podpisujący się jako "To.ja" jesteś jeszcze gorszym trollem i cieniasem od Rysia. Zaczynasz jakiś popieprzony wiosenny wątek od szkalowania innego człowieka. Normalnie dzieciuch troll , jak piętnastolatek na onecie.

Spieprzyłeś mi pierwszy dzień wiosny

--
Sysek

Data: 2011-03-21 09:44:08
Autor:
Do Rysia
Sysek <sysekk@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Szacunek za owagę cywilną. Jasne potwierdzenie miejsca anonimów.
Co do spieprzonego dnia, to nie może być spieprzony, bo niby co miało by to zrobić internetowy nikt. Gdyby to był ktoś z ekipy Żabierka, to człowiek o słabym kręgosłupie może się zchować (MM), o typowym jest ponad ich możliwości szkalowania.

pozdrawiam rc
ps. dzień z zupełnie innych powodów zaczął się ciekawie i obiecująco (oczywiście mówimy o nurkowym aspekcie), czego również Życzę innym (bez wyjątków) nurkującym. --

Data: 2011-03-21 10:58:24
Autor: to.ja
Do Rysia
uderz w stół ......

Data: 2011-03-21 10:00:31
Autor:
Do Rysia
to.ja@op.pl napisał(a):
uderz w stół ......

Odezwałeś się !!! Nie skorzystałeś z okazji siedzenia cicho.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 11:06:06
Autor: to.ja
Do Rysia
Drogi Sysku....
Sam się nie podpisujesz z imienia i nazwiska..nie wymagaj tego od innych..:)

Nie chcąc pisac z Rysiem w paru watkach załozyłem jeden..:) nikt Cie tu nie trzyma na siłe..:)

Co do ublizania ..mój drogi ja mu nigdy nie ubliżyłem ani nie zwyzywałem...
On zrobił to pierwszy,prosiłem aby mnie przeprosił bo może przez pomyłke..ale...

Wiec idż Sysku na spacerek topić Mażannę..:)

załóż czpkę abys się nie przeziebił...

Rysio..co ty z tym Zabierkiem...komplex masz...czy kasy z kursów mu zazdrościsz..?
Trzymaj się masz swoje osiagnięcia!!!!!!
a i paru wielbicieli mój ty Misu...Rysiu...

To.ja

Data: 2011-03-21 11:30:58
Autor: Sysek
Do Rysia
W dniu 2011-03-21 11:06, to.ja@op.pl pisze:
Drogi Sysku....
Sam się nie podpisujesz z imienia i nazwiska..nie wymagaj tego od innych..:)

Nie nie podpisuję się z imienia i nazwiska , ale staram się też unikać sytuacji przypieprzania komuś publicznie , anonimowo.

Nie chcąc pisac z Rysiem w paru watkach załozyłem jeden..:) nikt Cie tu nie
trzyma na siłe..:)

To napisz mu maila, spotkajcie się face to face i sobie wyjaśnijcie nieporozumienia. Zakładanie nowego watka tylko w celu publicznego oszkalowania kogoś to ... przepraszam Cię bardzo ale totalne gówniarstwo. Nie jest to twoje prywatne medium wymiany "informacji" z Rysiem i takie zachowanie świadczy o tym w jakiej głębokiej d.... masz innych użytkowników tej grupy.

Co do ublizania ..mój drogi ja mu nigdy nie ubliżyłem ani nie zwyzywałem...
On zrobił to pierwszy,prosiłem aby mnie przeprosił bo może przez
pomyłke..ale...

włączyłem kompa, a mówię zerknę grupę... i co widzę temat : "Do Rysia"
wybacz, ale nie śledzę waszej inteligentnej inaczej wymiany zdań we wszystkich wątkach. Powiem więcej,, wręcz przy czytaniu wypowiedzi po prostu olewam, pomijam wasze kłótnie.
Wybacz , ale rozpoczęcie takiego watka., świadczy tylko o twoim braku poszanowania dla wszystkich.

Wiec idż Sysku na spacerek topić Mażannę..:)

:) a żebyś wiedział, że po południu pójdę na spacerek

załóż czpkę abys się nie przeziebił...

no i czapeczka też się przyda, wiesz , nie wiem jak Ty ale ja nurkuję :) i taka wiosenna pora , pierwsze słoneczka to najlepszy okres załapania przeziębienia i zawiania zatok.
O główkę trzeba dbać

--
Sysek
na specjalne życzenie usera "To.ja" dane teleadresowe prześlę mu prywatnie na maila, jak ktoś jeszcze jest zainteresowany niech da znać

Krzysztof N.

Data: 2011-03-21 11:32:00
Autor:
[...]

Mam prośbę, odpuść sobie rozmowę z nikim. Na e-maile odpowiada, umawia się na termin wstępnie, potem nie potwierdza, nie przyjezdża. Tort obiecał Jackowi Kurządkowskiemu na imieniny. Oczywiście nie przywiózł.
Ma bardzo labilny styl wypowiedzi i zachowań. Naprawdę daruj sobie rozmowy z nikim, a przedewszystkim jakiekolwiek zdenerwowanie.
A te: P-377789, P-386700, P-393223 mają swój własny bieg.
http://www.rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?t=128

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 17:30:54
Autor: Rechot
Do Rysia

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im7cvg$90p$1inews.gazeta.pl...
[...]

A poza Twoja głową i forum dyskusyjnym cos się dzieje w temacie?

Z ciekawosci pytam.

Rechot

Data: 2011-03-21 17:36:05
Autor:
Do Rysia
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
A poza Twoja głową i forum dyskusyjnym cos się dzieje w temacie?

Z ciekawosci pytam.

Widzisz, niczym się nie różnisz od innych anonimów. Niby kulturalni a jest już pomówienie: "A poza Twoja głową i forum dyskusyjnym".
Powtarzałem już kilka razy, to nie jest informacja dla Ciebie adresowana.
Co jeszcze dzieje się w temacie, o którym i tak nie masz pojęcia.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 18:44:00
Autor: Rechot
Do Rysia

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im82a5$rmo$1inews.gazeta.pl...
[...]

To proponuje zamilknij.
Zamilknij do czasu az ktos może te P...P...P...  kupi,udoskonali,coś z tym zrobi.
Cokolwiek.
I wtedy wróc i pochwal sie osiągnięciem.
Do tego czasu siedź cicho ni przestań robić z siebie błazna.

Z pozdrowieniami
Rechot

Data: 2011-03-21 17:52:45
Autor:
[...]

"Rechot" to Ty w recydywie robisz z siebie kretyna, co jest zabawne dla mnie. Pokazanie Tobie odpowiednich materiałów to żaden problem. Lecz wolę jak pyskujesz, o czymś o czym nie masz pojecia. Dokładnie tak samo jak "Mania".

Wiesz czym się różnisz od "Sysek", on istnieje od dłuższego czasu na forum motocykle i innych forach. Ty jak inne anonimowe byty, istniejesz jedynie jako obsrywajko. Zakładasz byt wirtualny, bo nie masz elementarnej odwagi cywilnej.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-03-21 21:05:02
Autor: Rechot
Do Rysia

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im839d$2at$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja nie mam nic do Syska.
Ale Ty znów udowadniasz że Twój świat to wyłacznie internet i fora dyskusyjne.
Osobiscie preferuję byt rzeczywisty a nie wirtualny ;-))
Nie przejmuj sie Rysiu. Dla Ciebie jest jeszcze ratunek.
Masz szanse na powrót do świata rzeczywistego ;-))
Takie uzależnienia też sie leczy ;-))

Pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-03-21 20:17:44
Autor:
Do Rysia
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Ja nie mam nic do Syska.

Nie dorastasz człowiekowi do pięt.

Ale Ty znów udowadniasz że Twój świat to wyłacznie internet i fora dyskusyjne.

Znowu się Tobie coś wydaje. Pdobnie jak Pawłowi Porębie.
Osobiscie preferuję byt rzeczywisty a nie wirtualny ;-))

Doskonale sprawdzasz się jako byt wirtualny bez odrobiny odwagi cywilnej.

Nie przejmuj sie Rysiu. Dla Ciebie jest jeszcze ratunek.
Masz szanse na powrót do świata rzeczywistego ;-))
Takie uzależnienia też sie leczy ;-))

Znowu masz wyobrażenia na temat innych osób, przedstaw zaświadczenie od psychiatry że jesteś zdrów. Tyle razy nie masz kontaktu z faktami, że trudno uwierzyć w Twoją wersję rzeczywistości.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 11:56:10
Autor: to.ja
Do Rysia
> [...]

na specjalne życzenie usera "To.ja" dane teleadresowe prześlę mu

prywatnie na maila, jak ktoś jeszcze jest zainteresowany niech da znać

to czytasz? czy nie czytasz? zaglądasz ? czy nie zaglądasz?
zdecyduj się..
a dane wyslij tu..publicznie ....po co na PRV...
Pozdrawiam
Cię serdecznie

Data: 2011-03-21 12:35:29
Autor: Sysek
Do Rysia

:) Niektórzy są niereformowalni :)

dla mnie EOT

--
Sysek

Data: 2011-03-21 11:44:16
Autor:
Do Rysia
to.ja@op.pl napisał(a):
Rysio..co ty z tym Zabierkiem...komplex masz...czy kasy z kursów mu zazdrościsz..?

Przecierz to kapitalny pretekst wspominać "o tak wybitnej postaci" która wtyka gówniany stopień instruktorski między te zdobyte porządnie i z lekką lewizną.
To na ile tygodni przed kursem był kupiony pierwszy AP Diving produkt ?
Ile godzzin dziennie trzeba było wynurkować, żeby zrobić limit IANTD na stopień instruktorski ? Odpowiedzi oczywiście są znane, w środowisku.
W pewnym momencie przydupas Pawła Poręby dziękował za reklamę jaką jemu robię, zapewniam podobną również IT PP. Oczywiście nie pobieram opłat za PR.

pozdrawiam rc --

Data: 2011-03-21 12:58:05
Autor: Alfons Rerdera
Won mi stąd pajace
Znowu ta jebana chamówa... Az się nie chce tego internetu czytać...
Rzygać mi się chce jak was czytam

Mgr. Inż. Alfons Redera

Data: 2011-03-21 14:25:42
Autor:
Won mi stąd pajace
 Alfons Rerdera <alfons.redera.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Znowu ta jebana chamówa... Az się nie chce tego internetu czytać...
Rzygać mi się chce jak was czytam

Mgr. Inż. Alfons Redera

"Duch Leszka" Z faktu że bluzgasz i również bluzgają przedstawiciele IANTD Żabierek, nie wynika że to właściwa droga dyskutowania. Przypomnij sobie mój pierwszy wpis po Twoim pojwieniu się. Jak się chce przyperdolić to proszę bardzo z podniesioną przyłbicą. Inaczej zachowujesz się dokładnie jak ekipa anonimów.
Dotyczy to wszystkich anonimów.

Won mi stąd pajace
Autor: Alfons Rerdera alfons.redera.SKASUJ@gazeta.pl
Data: 21-03-2011, 13:58:05
From: " Alfons Rerdera" <alfons.redera.SKASUJ@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Won_mi_st=B1d_pajace?=
Date: Mon, 21 Mar 2011 12:58:05 +0000 (UTC)

Spotkanie z Pawłem Porębą w Katowickim Spodku
Autor: Duch Leszka duchleszka53@gmail.com
Data: 10-03-2011, 19:00:06
From: Duch Leszka <duchleszka53@gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
Subject: =?ISO-8859-2?Q?Spotkanie_z_Paw=B3em_Por=EAb=B1_w_Katowickim_Spodku?=
Date: Thu, 10 Mar 2011 10:00:06 -0800 (PST)

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 13:02:46
Autor: to.ja
Do Rysia
Rysio..ty swoje w koło Macieju........
spacerek nie pomógł.....

Jutro zajme się Toba po raz kolejny i spróbuje Ci jakoś pomóc...
Razem i z pomoca wielu innych  -pomożemy Ci wyjść z tej co tu kryc tródnej-ale nie beznadziejnej sytuacji.
Trzym się Ryszard !!!
Pozdrawiam
Cie serdecznie

Data: 2011-03-21 12:17:27
Autor:
Do Rysia
to.ja@op.pl napisał(a):
Jutro zajme się Toba po raz kolejny i spróbuje Ci jakoś pomóc...

Tort przywieziesz ?

Razem i z pomoca wielu innych  -pomożemy Ci wyjść z tej co tu kryc tródnej-
ale
nie beznadziejnej sytuacji.
Trzym się Ryszard !!!

O jakiej trudnej sytuacji mówisz ?

Pozdrawiam
Cie serdecznie

Tak tak, wzajemnie razy 9^9^9

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 16:21:26
Autor: Rechot
Do Rysia

Użytkownik "Sysek" <sysekk@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:im74ba$rs5$1news.onet.pl...

[...]

Sysek, a czym sie różni to.ja od Sysska albo Rechota?
Ksywka jak ksywka. Albo jak to sie nazywa w internecie nick.
rc to też ksywka. Skąd masz pewnosc że pod tymi literami kryje sie Ryszard
Czarnecki?
A może to jest np. Roman Cietrzewiński?
Jak wiem że styl i oszołomstwo rc'a jest niepowtarzalne ale mimo wszystko...

Pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-03-21 16:12:23
Autor:
[...]

Akurat podpisuję ważniejsze treści imieniem i nazwiskiem. Dodatkowo nr zgłoszeń również jednoznacznie identyfikują autora.
"Rechot" to taki sam anonim jak inni, bez twarzy, sperniczający od odpowiedzialności za słowa. Na tym tle miernot, "Sysek" jest człowiekiem z poglądami i odwagą cywilną (to wyjątkowa żadkość wśród facetów).

A może to jest np. Roman Cietrzewiński?
Jak wiem że styl i oszołomstwo rc'a jest niepowtarzalne ale mimo wszystko...

Niedawno łykałeś podróbę, kolejnego anonima. pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 18:38:13
Autor: Demolant
Do Rysia
> [...]

A może to jest np. Roman Cietrzewiński?
Jak wiem że styl i oszołomstwo rc'a jest niepowtarzalne ale mimo wszystko...

Ja uważam, że te anonimy to chamy są i świnie i ja taki nie jestem i się podpisuję. I nikogo się nie boję a jak przypierdolę, to i tak nie można mi oddać bo mam zielone papiery i jestem chroniony. I jeszcze nie lubie tych co pszeklinają i robiom byki ortograficzne i kaleczom jenzyk polski, te świnie takie, chamy w przyłbicach, anonimy jedne.

Data: 2011-03-21 19:58:39
Autor:
Do Rysia
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Ja uważam, że te anonimy to chamy są i świnie i ja taki nie jestem i się podpisuję. I nikogo się nie boję a jak przypierdolę, to i tak nie można mi oddać bo mam zielone papiery i jestem chroniony. I jeszcze nie lubie tych co pszeklinają i robiom byki ortograficzne i kaleczom jenzyk polski, te świnie takie, chamy w przyłbicach, anonimy jedne.

Gratuluję Tobie "Rechot" znamienitego kumpla anonima, ten nawet własnego nicka nie potrafi wymyślić, musi kraść. Znakomiity to kompan dla kłamcy "Rechota.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 21:09:27
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im8alf$ak$1inews.gazeta.pl...
> [...]

nie potrafi wymyślić, musi kraść.
Znakomiity to kompan dla kłamcy "Rechota.

Tym sposobem Rysio Pateńciarz i Pierwszy Wynalazca Rzeczpospolitej zapisał mnie do grona swoich wrogów.
Podejrzewam że stoje w tym samym szeregu co Tomasz Żabierek, Paweł Poręba, Mania, Kasiak, DarekS .

Więc od dzisiaj możeciepisać co Wam sie podoba.
I tak ja, Rechot będę winien ;-))))

Ale fajowo !!!!!

Pozdrawiam All a w szczególnosci Rysia

Rechot noipochujjasieodzywalem

Data: 2011-03-21 20:30:39
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Tym sposobem Rysio Pateńciarz i Pierwszy Wynalazca Rzeczpospolitej zapisał mnie do grona swoich wrogów.

Bez przesady nie jestem "Pierwszy Wynalazca Rzeczpospolitej". Na pewno jest wielu którym taki tytuł się faktycznie należy.
Druga sprawa, nie jesteś wrogiem tylko anonimem, nikim bez odwagi cywilnej. Jedno zadanie 2 brednie.

Podejrzewam że stoje w tym samym szeregu co Tomasz Żabierek, Paweł Poręba, Mania, Kasiak, DarekS .

"Rechot" rożne historie o wymienionych osobach mogę opowiedzieć i tym oni różnią się od Ciebie. Oni są żywymi ludźmi, Ciebie nie ma. Boisz się własnego cienia, jak na cieniasa anomima przystało.

Więc od dzisiaj możeciepisać co Wam sie podoba.
I tak ja, Rechot będę winien ;-))))

"Jetem milon i cierpię za miliony", jesteś jednym z wielu anonimów z problemami z sobą. Zmatwię Ciebie jesteś nikim.

Ale fajowo !!!!!

Z czego się "Rechot" cieszysz, Ciebie nie ma.

Rechot noipochujjasieodzywalem

To proste, musiałeś wszystkim powiedzieć że jesteś nikim.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 23:19:58
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
Rysiu, tym razem to Ty wystawiłes sobie samoocene.
Skoro prowadzisz dyskusje z NIKIM, którego w dodatku NIE MA i do tego wszystkiego z tym nikimktórego nie ma gadasz od 2 misięcy....
Chłopie....nie jest dobrze ;-)))

Zastanów się....
Czas , najwyższy czas poszukac pomocy.
I myśle ża na psychologa to juz jest za późno.
Nie wiem czy psychiatra sie podejmie leczenia.
Zawsze pozostaje zgłosić sie do ortopedy ;-)))

Pozdrawiam, szczerze zmartwiony

Data: 2011-03-22 06:21:38
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Zastanów się....

Wypsztykałeś się z argumentów (oszczerstw i kłamstw) wiele Twoich hipotez nie miało potwierdzenia w faktach.
Klasyka dla anonimów.
Zmień nick, napisz coś merytorycznie ciekawego. Zapomnimy o chujowym bycie "Rechota".

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 19:38:28
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:im9f5i$fm3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak możesz zapomnieć o czymś czego niema?
Czy to nie Ty napisałeś ?
Rysiek, ja już zupełnie serio się o Ciebie martwię ;-))?
Przepaniesz na długie lata ubrany w gustowne wdzianko z za długimi rekawami ;-))

Czesc
Rechot.

Data: 2011-03-22 19:24:05
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
> [...]

Jak możesz zapomnieć o czymś czego niema?
Czy to nie Ty napisałeś ?
Rysiek, ja już zupełnie serio się o Ciebie martwię ;-))?

"Rechot " nie odwzajemniam zmartwienia w stosunku do Twojej postaci.

Przepaniesz na długie lata ubrany w gustowne wdzianko z za długimi rekawami ;-))

Znowu plagiat, Loti (Paweł Mordkiewicz/Mordkowicz) również stosował takie porównania. To było przed wyjazdem do Francji. Uwierzył w oszczerstwa  Żabierka. Masz faktycznie plugawy charakter. Przepraszam za formę ale:
> Zmień nick, napisz coś merytorycznie ciekawego. Zapomnimy o chujowym bycie
> "Rechota".

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 20:57:58
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
Jest taki stray dowcip jak to przychodzi facet do lekarza , a lekarz mu pokazuje rysunki i pyta z czym który mu sie kojazy.
Znasz?
Dowcip jest stary , Ty nie młody ;-) wiec zakładam że znasz.

I tak samo jak w tym dowcipie Tobie wszystko kojazy sie jednakowo.
na rysunku kółko- dla Ciebie to FN/Żabierek?Poreba/ew nikt czyli ja ;-)) (do wyboru)
na rysunku kwadrat -  dla Ciebie FN/Żabierek?Poreba/ew nikt czyli ja ;-)) (do wyboru)
na rysunku goła dupa - dla Ciebie to P...P...P... ;-)))

Dobranoc

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imat0l$kga$1inews.gazeta.pl...
> [...]

"Rechot " nie odwzajemniam zmartwienia w stosunku do Twojej postaci.

Przepaniesz na długie lata ubrany w gustowne wdzianko z za długimi rekawami
;-))

> [...]
Masz faktycznie plugawy charakter. Przepraszam za formę ale:

> Zmień nick, napisz coś merytorycznie ciekawego. Zapomnimy o chujowym > bycie

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 06:25:14
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
[...]

Czy to wina pacjenta że lekarz same świntuszące obrazki rysuje ?

[...]

Twój kochany Żabierek kilka lat temu potrzebował zyskać przewagę w dyskusji, to wstawił w usta Komandora Stanisława Skrzyńskiego swoje poglądy (Ty również stosujesz tą metodę). Wiele osób z FN je dzielnie podchwyciło. Na Konferencji Naukowej kilka lat później (miałem 2 zgłoszenie 2008r) Skrzyńskiego nie było. Dopiero spotkałem jego w Jastarni na NurTech 2010.
Wyjaśniłem tamtą zaległość. Tomasz Żabierek Kłamał, nie jest to odosobniony wypadek. Tak samo było z oceną mojego zgłoszenia i Kanadyjskiego SCR SMS z laminarnym oporem, itd. lista bardzo długa. Paweł Poręba dowiedział się w Jastarni że znowu "wspaniałego IT guru CCR" mam przyszpilonego.

na rysunku goła dupa - dla Ciebie to P...P...P... ;-)))

Kapitalnie, jak wierny uczeń Żabierka się zachowujesz, znasz te opisy ? NIE.
Rozumiesz gdzie się Żabierek w exelu wyrąbał ? NIE.
Wiesz coś o mCCR instruktorze ? NIE.
Wiesz o 40h na handsecie ? NIE.

Proszę nie rób z siebie głupiego fiuta, mów o tym na czym się znasz i dodatkowo możesz udokumentować.

"[quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 18:42
Tomasz Zabierek napisał/a:
SCR - przy pasywnym mamy rowniez duzo czasu,
Akurat najmniej ekonomiczna rodzina SCR.
Cytat:
Ostatnio zmieniony przez Tomasz Zabierek Dzisiaj 18:19, w całości
zmieniany 5 razy
Tomasz Zabierek napisał/a:
Powiem ci tak, chlopcze...
Tomasz Zabierek napisał/a:
Uwazaj jednak chlopcze
 mCCR.
 pozdrawiam rc
 [ Dodano: 03-01-2009, 18:45 ]
Cytat:
Ostatnio zmieniony przez Tomasz Zabierek Dzisiaj 18:36, w całości
zmieniany 7 razy [/quote]
 [quote="$$"]Wysłany: Dzisiaj 20:14
Agata Kuśnierek i Tomasz Zabierek napisał/a:
Nie istnieją na chwilę obecną metody projektowania geometrii scrubera
inne, aniżeli metoda prób i błędów, co jest powodem wyboru przez
większość producentów sposobu określania geometrii scrubera, zgodnie z
zasadą - 1kgabsorbentu na 1 godzinę czasu ochronnego.
 http://forum-nuras.com/viewtopic.php?t=15763
Tomasz Zabierek napisał/a:
CCR nurek ma te 300-600 minut do dyspozycji
Zgodnie z Artykułem z MN 3/08, 300min to 5h wymaga to 5kg wapna
sodowanego, analogicznie 600 min to 10kg wapna sodowanego.
Która konstrukcja seryjna posiada tak duże pochłaniacze CO2 ?

pozdrawiam rc[/quote]"

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 22:34:33
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
[...]

Znaczy skleroza. Nie pamietasz dowcipu albo głupa strugasz.
Tobie kółko też sie kojarzy z gołą dupa?
A trójkącik? Też?
Kaftan. Jak nic kaftan Cie czeka. Już niedługo ;-)

Twój kochany Żabierek kilka lat temu potrzebował >zyskać przewagę w dyskusji,

Czegoś Ty sie naczytał? Mój kochany Żabierek?
Boshe... to brzmi jak najgorsza herezja.
pamietasz jak pisałem o Lenarthianach? A o FAR?
Pewnie nie .Bo Ciebie interesuje tylko Twoje P...P...P..., opluwanie Żabierka, Poreby i innych "wrogów" oraz prowadzenie bezsensownych awantur na forach internetowych.

[...]

Cierpisz... cierpisz z powodu..... noszaka z deski do krojenia ;-)))
Mozesz nie wierzyć. Ja mam to w tyłku.
A facet jest grzeczny i dobrze wychowany to Ci nie chce przykrosci robić.
Zresztą jak wielu innych ;-))

Tak samo było z oceną mojego zgłoszenia i >Kanadyjskiego SCR SMS z
laminarnym oporem, itd. lista bardzo długa. Paweł Poręba dowiedział się w
Jastarni że znowu "wspaniałego IT guru CCR" mam >przyszpilonego.

Co by nie było to jak Go nazywasz guru CCR jest i tak lepszym nurkiem od Ciebie.
Zresztą chyba dobrze wyszkolone OWD jest lepsze bo wogóle nurkuje w przeciwieństwie do Ciebie ;-))

Kapitalnie, jak wierny uczeń Żabierka się zachowujesz, >znasz te opisy ? NIE.

Nie. I nie będe znał. Nie interesują mnie.
Pogrzeb w pamieci. powinieneśsobie przypomnieć po co z Toba pisze ;-))

Rozumiesz gdzie się Żabierek w exelu wyrąbał ? NIE.

Nie. I wcale się tego nie wstydzę ;-))

Wiesz coś o mCCR instruktorze ? NIE.

Nie. po cholerę mi ta wiedza? ;-)

Wiesz o 40h na handsecie ? NIE.

Nie. I nie chcę wiedzieć.Do mojego nurkowania mi to niepotrzebne ;-))

Proszę nie rób z siebie głupiego fiuta, mów o tym na czym się znasz i
dodatkowo możesz udokumentować.

Do Ciebie mam to mówić/pisać?
Przeciez Ty nie masz pojęcia o nurkowaniu, lataniu,fotografii, żeglarstwie.
Ty wykułes wzorki i podstawiasz z upodobaniem liczby ;-))

> Zmień nick, napisz coś merytorycznie ciekawego.
Zapomnimy o chujowym
> bycie  "Rechota".

Dla Ciebie merytorycznie to by było gdybym opluł  Żabierka i jego sektę , napisał że Poręba topi ludzi, Biernacki to łajza a zgłoszenie P...P...i P... zmieni świat w krainę szczęśliwości.
Acha, do tego musiał bym dodać że Rysio Czarnecki jest Nowym Mesjaszem głoszącym dobrą nowine o nadejściu lepszego swiata opartego na wymyslonej przez Rysia technice ;-)

Wtedy byłbys kontent ;-) (wiesz co to znaczy być kontent?)

pozdrawiam rc

też Cie pozdrawiam
i coraż bardziej mi Cie szkoda.
w końcu starszy , nieszczęsliwy, nielubiany facet musi miec przesrane w życiu ;-((((

Rechot

Data: 2011-03-24 06:06:47
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
> [...]

Tobie kółko też sie kojarzy z gołą dupa?
A trójkącik? Też?
Kaftan. Jak nic kaftan Cie czeka. Już niedługo ;-)

Tradycyjnie dla ekipy Żabierkowych, wyciągasz dowolne wnioski pasujące do założenia. Od dłużeszego czasu zastanawiam się czy to choroba zakaźna przenoszona drogą  .... .

> Twój kochany Żabierek kilka lat temu potrzebował >zyskać przewagę w > dyskusji,

Czegoś Ty sie naczytał? Mój kochany Żabierek?
Boshe... to brzmi jak najgorsza herezja.

Nie znasz history dyskusji z Żabierkiem, dlatego ta informacja jest nie zrozumiała.
 opluwanie Żabierka, Poreby i innych "wrogów" oraz prowadzenie bezsensownych awantur na forach internetowych.

Żabierka nie trzeba opluwać, wystarczy dokonania ujawnić.
Poręba za szybko chciał osiągnąć sukces i poszedł na naukowe skróty.

Cierpisz... cierpisz z powodu..... noszaka z deski do krojenia ;-)))
Mozesz nie wierzyć. Ja mam to w tyłku.

Akurat gościa od deski w tej sprawie zupełnie nie było.
Co jeszcze masz w tyłku, może forum dla "pedryli" będzie dla Ciebie odpowiednim miejscem.

A facet jest grzeczny i dobrze wychowany to Ci nie chce przykrosci robić.
Zresztą jak wielu innych ;-))

Żabierek jest dobrze wychowany, to niezły kawał, sprawdź na FN frazę "Tuwim" "Tuwim po raz drugi". Kapitalny jest tekst jak odchodził z FN.

Co by nie było to jak Go nazywasz guru CCR jest i tak lepszym nurkiem od Ciebie.
Zresztą chyba dobrze wyszkolone OWD jest lepsze bo wogóle nurkuje w przeciwieństwie do Ciebie ;-))

Możliwe że nie zauważyłeś, ale ja się zajmuję projektowaniem sprzętu. To zupełnie inna działalność niż samo nurkowanie. Klasycznie dla przydupasów Żabierka używasz argumentu z psychiatryka na który jest prosta odpowiedź, to trudno poruwnywalne formy mające korzenie w nurkowaniu.

> Kapitalnie, jak wierny uczeń Żabierka się zachowujesz, >znasz te opisy ? > NIE.

Nie. I nie będe znał. Nie interesują mnie.
Pogrzeb w pamieci. powinieneśsobie przypomnieć po co z Toba pisze ;-))

Bardzo przepraszam, że to takie trudne.

> Rozumiesz gdzie się Żabierek w exelu wyrąbał ? NIE.

Nie. I wcale się tego nie wstydzę ;-))

Ten sam błąd powtórzył JFK w swoich artykułach do Nuras-Info.

> Wiesz coś o mCCR instruktorze ? NIE.

Nie. po cholerę mi ta wiedza? ;-)

Było jasno napisane, jak zrobił ten stopień instruktorski.

> Wiesz o 40h na handsecie ? NIE.

Nie. I nie chcę wiedzieć.Do mojego nurkowania mi to niepotrzebne ;-))

Bardzo ciekawy przykład topienia w łyżce wody, swoich przyjacół. Też o prawie autorskim. I najbardziej o relacjach w Hogarthian Divers.

> [...]

Przeciez Ty nie masz pojęcia o nurkowaniu, lataniu,fotografii, żeglarstwie.
Ty wykułes wzorki i podstawiasz z upodobaniem liczby ;-))

Klasyczna metoda ekipy Żabierka, kłamać do oporu.
Fotografię którą chcę pokazać, znasz ?
Żeglarstwem się nie zajmuję, pomijając kilka pływań Makiem po zalewie zegrzyńskim (o tym nie rozmawialiśmy). W lotnicto nie wchodziłem, natomiast miałem na tym polu wynalazek, ale Rockwell International Corporation był o kilka lat wcześniej US 4,925,133. Nawet coś takiego było ponad percepcję kilku osób z FN.
Dla Ciebie merytorycznie to by było gdybym opluł  Żabierka i jego sektę , napisał że Poręba topi ludzi, Biernacki to łajza a zgłoszenie P...P...i P... zmieni świat w krainę szczęśliwości.

Znowu jakieś emocje, napisz coś o fizjologii nurkowania tak jak to przedstawił dr Tomaszewski w CS. Bardzo wielie poszeżających fizjologię nurkowania informacji. Napisz o fotogrametrii podwodnej, itd. tematów jest multum.

Acha, do tego musiał bym dodać że Rysio Czarnecki jest Nowym Mesjaszem głoszącym dobrą nowine o nadejściu lepszego swiata opartego na wymyslonej przez Rysia technice ;-)

Jak na wyznania czuba. to znakomite brednie.

Wtedy byłbys kontent ;-) (wiesz co to znaczy być kontent?)

Nadal brniesz w "Rechota" bez żadnego argumentu, zgrana płyta.
też Cie pozdrawiam
i coraż bardziej mi Cie szkoda.
w końcu starszy , nieszczęsliwy, nielubiany facet musi miec przesrane w życiu ;-((((

"Rechot" czy naprawdę nie rozumiesz że to wyobrażenie, jest krzykiem Twojej rozpaczy. Tu nie opisujesz mnie, tylko swoje fobie.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-24 20:37:18
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
Tradycyjnie dla ekipy Żabierkowych, wyciągasz dowolne wnioski pasujące do
założenia. Od dłużeszego czasu zastanawiam się czy to choroba zakaźna
przenoszona drogą  .... .

A Ty jak się zaraziłeś? Przez usta czy d..e?

Nie znasz history dyskusji z Żabierkiem, dlatego ta informacja jest nie
zrozumiała.

I nie mam zamiaru poznawac tej historii

Żabierka nie trzeba opluwać, wystarczy dokonania >ujawnić.

Są całkiem niezłe. Conajmniej kilkudziesięciu wyszkolonych nurków i cała masz wyznawców ;-)))

Poręba za szybko chciał osiągnąć sukces i poszedł na >naukowe skróty.

Wielcy odkrywcy czy wynalazcy tak robią. Grzebacze,dłubacze i zakompleksieni patenciarze kombinuja teoretycznie. Czasami tak długo że nic im sie nie udaje na papierprzelac. Ty zdązyłes ujawnić swoje pomysły. Niestety ;-))

Akurat gościa od deski w tej sprawie zupełnie nie było.
Co jeszcze masz w tyłku, może forum dla "pedryli" będzie dla Ciebie
odpowiednim miejscem.

Słowo "pedryl" to też relikt czasów w których nadal jesteś mentalnie. To mniej więcej te same lata w których hitem był P-22 i tym podobne ,ulubione przez Ciebie nowości. ;-))

Żabierek jest dobrze wychowany, to niezły kawał, sprawdź na FN frazę "Tuwim"
"Tuwim po raz drugi". Kapitalny jest tekst jak odchodził >z FN.

Co by tam nie napisał to Twojego chamstwa nie przebije.
A w stosunku do mnie był grzeczny.

[...]

To idź sobie wreszcie z tej grupy!!!!
To jest grupa o nurkowaniu!!!!
Znajdż sobie inne miejsce!!!
może pl.rec.patenciarz ;-)))

> [...]

Nie. I nie będe znał. Nie interesują mnie.
Pogrzeb w pamieci. powinieneśsobie przypomnieć po co z Toba pisze ;-))

Skoro to dla Ciebie za trudne to Ci przypomne.
Żeby Ci dupę zawracać i czas zabierać. To jedyny cel.

> Rozumiesz gdzie się Żabierek w exelu wyrąbał ? NIE.

Nie. I wcale się tego nie wstydzę ;-))

Ten sam błąd powtórzył JFK w swoich artykułach do >Nuras-Info.

Niemozliwe!!!!
JFK już nie żył jak powstał Nuras-info ;-))
I pamiętaj- Elvis też nie żyje ;-)))

> Wiesz coś o mCCR instruktorze ? NIE.

Nie. po cholerę mi ta wiedza? ;-)

Było jasno napisane, jak zrobił ten stopień instruktorski.

Może nawet kupił. A co mnie to obchodzi?

> [...]

Bardzo ciekawy przykład topienia w łyżce wody, swoich przyjacół. Też o prawie
autorskim. I najbardziej o relacjach w Hogarthian >Divers.

A co Cie interesują relacje u Hogarthian?
Może byś chciał wstąpić w szeregi?
Nie masz szans. Tam trzeba cokolwiek umieć w nurkowaniu ;-)))

Klasyczna metoda ekipy Żabierka, kłamać do oporu.
Fotografię którą chcę pokazać, znasz ?

Tą z przed siedziby Aqualunga?

[...]

Skoro oni byli pierwsi to to Twoje cośnie było wynalazkiem tylko plagiatem.
Poza tym po cholerę wyważałeś otwarte drzwi?
Nie lepiej było sprawdzić czy czegoś takiego juz nie ma? ;-))

[...]

Fizjologia nurowania interesuje mnie wylącznie w punkcie który okreslił dopuszczalne parcjalne tlenu na 1,6. (wiem, wiem zalecane jest 1,4. ale ja mam to gdzieś)
O fotografii, FOTOGRAFII podwodnej możemy popisać.

Wtedy byłbys kontent ;-) (wiesz co to znaczy być kontent?)

Nadal brniesz w "Rechota" bez żadnego argumentu, >zgrana płyta.

No ale wiesz, czy nie wiesz? ;-)))

[...]

A Ty wiesz co to jest fobia?
Jedną masz napewno.
Lęk przed samotnoscią którą zagłuszasz życiem w grupie.
Grupie wirtualnej, internetowej... ;-((((
Biedny Rysio ;-(((

Dobranoc
Rechot

Data: 2011-03-24 20:33:23
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
> [...]
> przenoszona drogą  .... .

A Ty jak się zaraziłeś? Przez usta czy d..e?

Wiesz lepiej, dlatego nam powiedz, jak to było w Twoim wypadku.
Nie mogłem się zarazić, nie należę do ekipy "IANTD Żabierek", coś powtórzyć bo tego nie rozumiesz ? Sprawdź w internecie "pscrdiver" będziesz wiedział więcej o ... . (Forma paskudna, na szczęście nie moja).

> Nie znasz history dyskusji z Żabierkiem, dlatego ta informacja jest nie
> zrozumiała.

I nie mam zamiaru poznawac tej historii

Klasyka dla wyznawców Żabierka, to nie możliwe, to nie prawda.
Są całkiem niezłe. Conajmniej kilkudziesięciu wyszkolonych nurków i cała masz wyznawców ;-)))
> Było jasno napisane, jak zrobił ten stopień instruktorski.

Może nawet kupił. A co mnie to obchodzi?

To jasne postawienie sprawy i kapitalny fundament doskonałego szkolenia.
Jaki wspaniały przykład mają kursanci, godne polecenia (jaja).

Wielcy odkrywcy czy wynalazcy tak robią.

Tobie też mieszają się pomysły psychicznie chorego człowieka z nauką i metodami tam obowiązującymi. Opowiedz jak to "geniusz Bałtyku jest zwolniony choćby od recenzji swoich pomysłów.

Grzebacze,dłubacze i zakompleksieni patenciarze kombinuja teoretycznie. Czasami tak długo że nic im sie nie udaje na papierprzelac. Ty zdązyłes ujawnić swoje pomysły. Niestety ;-))

Gdybyś cokolwiek z tego rozumiał to było by pole do rozmiowy, lecz sam siebie stawiasz do przedszkola i piaskownicy.

> [...]

Słowo "pedryl" to też relikt czasów w których nadal jesteś mentalnie. To mniej więcej te same lata w których hitem był P-22 i tym podobne ,ulubione przez Ciebie nowości. ;-))

P-22 mam, lecz nie jest to ulubiona konstrukcja, to już omawialiśmy, tyle mogłeś zapamiętać. Natomiast jak nazwać gościa który różne rzeczy w tyłek upycha, miłośnik literatury ?

> [...]
> "Tuwim po raz drugi". Kapitalny jest tekst jak odchodził >z FN.

Co by tam nie napisał to Twojego chamstwa nie przebije.

W skali chamstwa to wielu osób z ekipy Żabierka nie wymieniłeś, może mów o faktach z podaniem źródła.

> Możliwe że nie zauważyłeś, ale ja się zajmuję projektowaniem sprzętu. To
> zupełnie inna działalność niż samo nurkowanie.

> [...]

Osobiście proponowałem tobie grupę "pedryle" lecz nie zmuszłem do bezwarunkowego udania się tam, pozostawiłem pole wyboru. Dlaczego odmawiasz mi prawa wyboru, to czyste chamstwo nakazywać wolnemu człowiekowi swoją wolę. Hitlerowcy tego próbowali i padli, Komuniści również, tak można długo wymieniać zamordyzmy które padły.

> Bardzo przepraszam, że to takie trudne.

Skoro to dla Ciebie za trudne to Ci przypomne.
Żeby Ci dupę zawracać i czas zabierać. To jedyny cel.

Ale napierdzielanka zupełnie planowo przebiega, wysyłasz mnie tam gdzie się nie udam, słyszysz ode mnie teksty których nie chciałeś usłyszeć.

> Ten sam błąd powtórzył JFK w swoich artykułach do >Nuras-Info.

Niemozliwe!!!!
JFK już nie żył jak powstał Nuras-info ;-))
I pamiętaj- Elvis też nie żyje ;-)))

Jacek Foter Klain, to ta lokalna postać.

> [...]

A co Cie interesują relacje u Hogarthian?
Może byś chciał wstąpić w szeregi?
Nie masz szans. Tam trzeba cokolwiek umieć w nurkowaniu ;-)))

Powód jest prosty to realizacja dramatów Szekspirowskich w realnym świecie.
piękny teatr, z żywymi postaciami.
Przypomnij kto coś w sprzęcie zrobił Michalak Grzałkę, pozostali coś ?

Tą z przed siedziby Aqualunga?

Skądże coś zupełnie innego.

> [...]

Skoro oni byli pierwsi to to Twoje cośnie było wynalazkiem tylko plagiatem.
Poza tym po cholerę wyważałeś otwarte drzwi?

Do momentu sprawdzenia nie wiedziałem jaki jest tego status na pewno nie był to plagiat, tym bardziej wyważanie otwartych dźwi.

Nie lepiej było sprawdzić czy czegoś takiego juz nie ma? ;-))

Zdanie godne kretyna.

Fizjologia nurowania interesuje mnie wylącznie w punkcie który okreslił dopuszczalne parcjalne tlenu na 1,6. (wiem, wiem zalecane jest 1,4. ale ja mam to gdzieś)

To muszę Ciebie zmartwić są jeszcze inne normy.

O fotografii, FOTOGRAFII podwodnej możemy popisać.

Już pisałeś link do nie działającej strony, dodatkowo nie swoich zdjęć.

No ale wiesz, czy nie wiesz? ;-)))

Wiesz jak bardzo się denerwują ludkowie, jak nie otrzymują odpowiedzi ?

A Ty wiesz co to jest fobia?
Jedną masz napewno.
Lęk przed samotnoscią którą zagłuszasz życiem w grupie.
Grupie wirtualnej, internetowej... ;-((((
Biedny Rysio ;-(((

Bardzo byś chciał żeby to była prawda, pierwsze zgłoszenie miałem przed wejściem na FN, więc o czym ty mówisz. Znowu się pocieszasz, znowu nie masz kontaktu z rzeczywistością.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-24 22:48:19
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
> [...]
> przenoszona drogą  .... .

A Ty jak się zaraziłeś? Przez usta czy d..e?

Wiesz lepiej, dlatego nam powiedz, jak to było w >Twoim wypadku.

Ja jestem zdrów.
A Ciebie sporo ludzi uznaje za czuba ;-))

Nie mogłem się zarazić, nie należę do ekipy "IANTD Żabierek", coś powtórzyć bo
tego nie rozumiesz ? Sprawdź w internecie "pscrdiver" będziesz wiedział więcej
o ... . (Forma paskudna, na szczęście nie moja).

Nie chce mi się , to po pierwsze a po drugie nie interesuje mnie to.

> Nie znasz history dyskusji z Żabierkiem, dlatego ta informacja jest nie
> zrozumiała.

I nie mam zamiaru poznawac tej historii

Klasyka dla wyznawców Żabierka, to nie możliwe, to >nie prawda.

To mozliwe, być może to prawda ale mnie to nie obchodzi i nie będę tego sprawdzał.
Rozumie Rysio o co chodzi? ;-))
To jasne postawienie sprawy i kapitalny fundament doskonałego szkolenia.
Jaki wspaniały przykład mają kursanci, godne polecenia >(jaja).

Widza dobrego nurka. Wyuczonego techniki na blache. Nie wnikam czy to dobra technika. Mam swoje zdanie.
Ale ucza sie i "ida w świat".
Mgr-a tez wielu kupiło . Był nawet taki co twierdził że ma a nie miał. I mimo to prezydentem został ;-).
A Ty masz Rysiu jakies mocne kwity?
No matura chociaz? ;-)))

[...]

Jak zaśnie i nie wypłynie po zastosowaniu swojej metody to bedzie najlepsze sprawdzenie (empiryczne a nie teoretyczne) jego pomysłu.
Wtedy będziesz miał prawo Go krytykowac.
I analogicznie... jak ktoś kupi i zastosuje Twoje P...P...P... to wszyscy Twoi "wrogowie" ( w tym ja) odszczekaja to co mówili wcześniej.
Ale jakos nie widze potrzeby brania korków ze szczekania ;-)))

[...]

Ale przeciez ja nawet nie próbuje dyskutować o tych bzdetach.
To nie mój cel ;-)

P-22 mam, lecz nie jest to ulubiona konstrukcja, to już omawialiśmy, tyle
mogłeś zapamiętać. Natomiast jak nazwać gościa który różne rzeczy w tyłek
upycha, miłośnik literatury ?

Lubi to upycha ;-))
Zazdrościsz mu?
A może po prostu hemoroidy masz i nie możesz upychać ?
Z tąd te flustracje ;-))))

A w stosunku do mnie był grzeczny.

W skali chamstwa to wielu osób z ekipy Żabierka nie wymieniłeś, może mów o
faktach z podaniem źródła.

podaję żródło :pl.rec.nurkowanie ;-))

To jest grupa o nurkowaniu!!!!
Znajdż sobie inne miejsce!!!
może pl.rec.patenciarz ;-)))

Osobiście proponowałem tobie grupę "pedryle"

Kłamiesz oszczerco!!!!;-)))
Nigdy nie padła taka propozycja.
Wiesz gdzie działa taka grupa?
pewnie tak. Napewno jesteś aktywnym uczestnikiem ;-)))

[...]

To ustaw się w jednym szeregu z hitlerowcami, komunistami i wszystkimi którzy narzucaja jedyny , słuszny obraz świata ;-))
Twój antagonista Tomasz Ż. Teztam bedzie. Tyle żemoże w 2-gim albo 3-cim rzędzie będzie stał jako mniej nachalny ;-))

Ale napierdzielanka zupełnie planowo przebiega, wysyłasz mnie tam gdzie się
nie udam, słyszysz ode mnie teksty których nie chciałeś usłyszeć.

Ty to nazywasz napierdzielanką? Cieniasie ;-))))
Ja wyłącznie zabieram Ci czas który mógłbyś poświęcić na trucie dupy innym uczestnikom innych forów ;-)))
Już Ci pisałem dawno...dawnoo temu. Nuda na dyżurze to pisze głupoty ;-))))
Więc kazdy kawałek tekstu który spłodziłes na tym forum to mój drobny sukces ;-)))

> [...]

JFK już nie żył jak powstał Nuras-info ;-))
I pamiętaj- Elvis też nie żyje ;-)))

Jacek Foter Klain, to ta lokalna postać.

Też Go nie lubisz?

> [...]

piękny teatr, z żywymi postaciami.
Przypomnij kto coś w sprzęcie zrobił Michalak >Grzałkę, pozostali coś ?

pozostali kupuja wynalazek Michalaka żeby podniesc swoje poczucie bezpieczeństwa.
A Twój wynalazek ktoś kupił ? ;-)))

Tą z przed siedziby Aqualunga?

Skądże coś zupełnie innego.

No to nie wiem o co chodzi ;-(((
Ok, pochwal się . Wytrzymam wszystko.
Nawet Twoją rozebrana fote w magazynie dla Pedryli ;-)))

Do momentu sprawdzenia nie wiedziałem jaki jest tego status na pewno nie był
to plagiat, tym bardziej wyważanie otwartych dźwi.

Dźwi? A co to takiego? ;-))

[...]

Nie martwisz mnie. Wiem że są.Ale ja uznałem te i te stosuje.Na własna odpowiedzialność

O fotografii, FOTOGRAFII podwodnej możemy popisać.

Już pisałeś link do nie działającej strony, dodatkowo nie >swoich zdjęć.

Proszę Cię.... no ile razy mozna....
odszukaj tego posta i przeczytaj dlaczego podałem Ci link do strony Doubilet'a

Bardzo byś chciał żeby to była prawda, pierwsze zgłoszenie miałem przed
wejściem na FN, więc o czym ty mówisz. Znowu się pocieszasz, znowu nie masz
kontaktu z rzeczywistością.

Ty , ale kogo obchodza twoje zgłoszenia?
postaraj sie wrócić do świata rzeczywistego ;-)))

cześć
Rechot

dobra, to.ja, demolant albo ktos następny ...teraz kolej na Ciebie ;-)))

Data: 2011-03-24 22:54:24
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....

> Wiesz lepiej, dlatego nam powiedz, jak to było w >Twoim wypadku.

Ja jestem zdrów.

Niestety nie jesteś zdrów, dlaczego wybrałeś akurat takie formy zarażenia się ?

A Ciebie sporo ludzi uznaje za czuba ;-))

A w Ameryce biją murzynów.
Wiesz ile osób Pawła Porębę uważa za czuba ?
Nie chce mi się , to po pierwsze a po drugie nie interesuje mnie to.

"Nie ma kamieni w niebie nawet, jaki mi spadnie pod nogi"

> Klasyka dla wyznawców Żabierka, to nie możliwe, to >nie prawda.

To mozliwe, być może to prawda ale mnie to nie obchodzi i nie będę tego sprawdzał.

Ślepa wiara typowe dla członków sekty.

Rozumie Rysio o co chodzi? ;-))

Oczywiście że to zrozumiałe uwarunkowanie dla uczestnika sekty "guru" jest boski.

> [...]

Widza dobrego nurka. Wyuczonego techniki na blache. Nie wnikam czy to dobra technika. Mam swoje zdanie.

Manuala to faktycznie się nauczył.

Ale ucza sie i "ida w świat".

I dostają kopniaka od np Wysoczańskiego, za pochodzenie.

A Ty masz Rysiu jakies mocne kwity?
No matura chociaz? ;-)))

Możliwe że tak, ale po co pytasz i tak nie uwierzysz.

Jak zaśnie i nie wypłynie po zastosowaniu swojej metody to bedzie najlepsze sprawdzenie (empiryczne a nie teoretyczne) jego pomysłu.

Kłopot jest w innym miejscu Paweł Poręba zaleca to do stosowania. Rozumiesz tą różnicę, czy znowu to Ciebie nie obchodzi.

Wtedy będziesz miał prawo Go krytykowac.

Wtedy nie będę jego krytykował tylko słuchał marsza żałobnego, czego jemu i innym nurkującym nie życzę.

I analogicznie... jak ktoś kupi i zastosuje Twoje P...P...P... to wszyscy Twoi "wrogowie" ( w tym ja) odszczekaja to co mówili wcześniej.
Ale jakos nie widze potrzeby brania korków ze szczekania ;-)))

Pewnemu koledze w liceum też się wydawało że to nie możliwe, a laureatem olimpiady fizycznej zostałem.

Ale przeciez ja nawet nie próbuje dyskutować o tych bzdetach.
To nie mój cel ;-)

Ale dyskutujes, dodatkowo wartościujące określenia stosujes,z wobec treści których nie znasz.

> [...]

Lubi to upycha ;-))
Zazdrościsz mu?
A może po prostu hemoroidy masz i nie możesz upychać ?

Ponieważ w innym miejscu wybrałeś:

To mam coraz większą pewność, że wtykanie w tyłek rożnych przedmiotów i nie tylko przedmiotów jest Twoją specjalizacją.

podaję żródło :pl.rec.nurkowanie ;-))

Konkret.

> Osobiście proponowałem tobie grupę "pedryle"

Kłamiesz oszczerco!!!!;-)))

"Rechot" dlaczego się denerwujesz, sam chcesz wtykać sobie przedmioty w tyłek, proponujesz to innym dodatkowo propadujesz sodomię.
To Twoje główne zajęcia ?

Nigdy nie padła taka propozycja.
Wiesz gdzie działa taka grupa?
pewnie tak. Napewno jesteś aktywnym uczestnikiem ;-)))

Akurat nie wiem, ale możesz nam wskazać gdzie miło spędzasz czas propagując wtykanie różnych przedmiotów w tyłek.

To ustaw się w jednym szeregu z hitlerowcami, komunistami i wszystkimi którzy narzucaja jedyny , słuszny obraz świata ;-))

Nie narzucam jedynego obrazu świata jednego sposobu nurkowania jednej jedynie słusznej konfiguracji to robi Paweł Poręba i jego IT.

Twój antagonista Tomasz Ż. Teztam bedzie. Tyle żemoże w 2-gim albo 3-cim rzędzie będzie stał jako mniej nachalny ;-))

Co ty wiesz o nachalności Żabierka zapytaj tych co weszli na jego forum a jeszcze nie byli przeszkoleni jak byli napastowani żeby u niego się szkolić.

Ty to nazywasz napierdzielanką? Cieniasie ;-))))
Ja wyłącznie zabieram Ci czas który mógłbyś poświęcić na trucie dupy innym uczestnikom innych forów ;-)))

No nie zabierasz.

Już Ci pisałem dawno...dawnoo temu. Nuda na dyżurze to pisze głupoty ;-))))
Więc kazdy kawałek tekstu który spłodziłes na tym forum to mój drobny sukces ;-)))

Dowiedzieć się że się jest miłośnikiem literatury, to sukces.

> Jacek Foter Klain, to ta lokalna postać.

Też Go nie lubisz?

Dlaczego mam lubić czy nie lubić, to on ma problemy z duchami, to jego dręczą również telefonicznie, bo wszystko jest nagrywane.

pozostali kupuja wynalazek Michalaka żeby podniesc swoje poczucie bezpieczeństwa.
A Twój wynalazek ktoś kupił ? ;-)))

Kupowali czas przeszły, TP zaprzestała zamawiania u faktycznego producenta.

No to nie wiem o co chodzi ;-(((
Ok, pochwal się . Wytrzymam wszystko.
Nawet Twoją rozebrana fote w magazynie dla Pedryli ;-)))

To Ty wtykasz sobie różne przedmioty w tyłek. Żeby zobaczyć zdjęcie musieli byśmy się spotkać, lecz musiał byś się ujawnić zastanów się czy to nie za wysoka cena.

Dźwi? A co to takiego? ;-))

Zwykła literówka ż-ź.

> Już pisałeś link do nie działającej strony, dodatkowo nie >swoich zdjęć.

Proszę Cię.... no ile razy mozna....
odszukaj tego posta i przeczytaj dlaczego podałem Ci link do strony Doubilet'a

Bo musiał byś się ujawnić, to wolałeś podać kogoś innego. Tylko to nie Twoje zdjęcia.

Ty , ale kogo obchodza twoje zgłoszenia?
postaraj sie wrócić do świata rzeczywistego ;-)))

Tych ze zdjęcia to obchodzi, nadal tego nie możesz zrozumieć, dlaczego ciągle robisz z siebie kretyna.

dobra, to.ja, demolant albo ktos następny ...teraz kolej na Ciebie ;-)))

Idź do psychiatry, sam nie wiesz kim jesteś, kim chcesz być.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-25 14:41:05
Autor: Rasmi
Do Rysia- Tym sposobem....
Dnia Thu, 24 Mar 2011 22:54:24 +0000 (UTC), demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl
napisał(a):

Dźwi? A co to takiego? ;-))

Zwykła literówka ż-ź.

Sorry, wybacz. Znów powiesz, że się czepiam ale przeszedłeś sam siebie.
Rechot jest niezły w literówkach itp. błędach ale Ty jesteś totalny
analfabeta.

Jeżeli uważasz że poprawnie powinno być DŻWI - to ja nie mam więcej
pytań. Szacun!!!!   :) :) :)

Data: 2011-03-25 19:48:42
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
Rasmi <grzmic2@wp.pl> napisał(a):
[...]

Czy już Tobie mówiłem że miałem podkładkę o dysleksji, do matury z języka polskiego. Jeśli tego nie wiesz to nie znasz mnie, jeśli wiesz to się czepiasz. A tak na marginesie to Żabierka też się czepiasz, robi podobną ilość błędów ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-27 21:49:53
Autor: Rechot
Do Rysia- Tym sposobem....
Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imiriq$m28$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja walę błędy (jak zauważył Rasmi ;-)) ) ale maturę zdałem bez "podkładki" ;-)))
Poza tym , wydaje mi się że w czasach kiedy Ty Rysiu powinieneś zdawać maturę jeszcze takich "podkładek" nie dawali ;-))).
Przyznaj, po prostu nie potrafisz pisać bez błędów ;-))

pozdrawiam
Rechot

Data: 2011-03-27 20:20:35
Autor:
Do Rysia- Tym sposobem....
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Ja walę błędy (jak zauważył Rasmi ;-)) ) ale maturę zdałem bez "podkładki" ;-)))

Wstęmp na studia bez egzaminów miałeś ?

Poza tym , wydaje mi się że w czasach kiedy Ty Rysiu powinieneś zdawać maturę jeszcze takich "podkładek" nie dawali ;-))).

Tradycyjnie się Tobie coś wydaje.

Przyznaj, po prostu nie potrafisz pisać bez błędów ;-))

Ta przeglądarka nie sprawdza ortografii, więc piszę w naturalnej swojej ortografii. Co może martwić czytających, lecz wcale nie martwi piszącego te słowa.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-27 22:44:13
Autor: Rechot
Do Rysia- Następne zgłosznie!!!!
Ta przeglądarka nie sprawdza ortografii, więc piszę w naturalnej swojej
ortografii. Co może martwić czytających, lecz wcale nie martwi piszącego te
słowa.

Rysiek!!!!
Jeszcze nie jest za późno!!!
Rób szybko zgłoszenie. "naturalna ortografia Rysia Czarneckiego" .
Będzie następne P...
Bedzie czym sie chwalic na pl.rec ortografia pl.rec.pisownia itp ;-)))

Spokojnej nocy Miszczu ;-))

Rechot

Data: 2011-03-27 20:53:15
Autor:
Do Rysia- Następne zgłosznie!!!!
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Rysiek!!!!
Jeszcze nie jest za późno!!!

Po co.

Rób szybko zgłoszenie. "naturalna ortografia Rysia Czarneckiego" .
Będzie następne P...
Bedzie czym sie chwalic na pl.rec ortografia pl.rec.pisownia itp ;-)))

Sprawdź co można zgłosić jako: wynalazek, wzór użytkowy, wzór zdobniczy, znak towarowy. Potem się wypowiadaj.

Spokojnej nocy Miszczu ;-))

W pracy jesteś, w domku nie ma internetu ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-28 00:27:21
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:imo83r$8qm$1inews.gazeta.pl...
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):

Rysiek!!!!
Jeszcze nie jest za późno!!!

Po co.

Pisałe male powtórzę :
[...]

Przaktycznie wszystko. Z nudów gapiłem sie dzisiaj wieczorem w TV i dowiedziałem się że jeden gosc opatentował "podwójnego paluszka".
Czasami w opakowaniu ze słonymi paluszkami trafia się taki podwójny "sklejony" z dwóch.
No i gosc to opatentował i bedzie produkował paluszki podwójne.
Więc raczej ortografia polska wg Czarneckiego rysia też jest mozliwa do opatentowania/zgłoszenia/zastrzeżenia ;-)))

Spokojnej nocy Miszczu ;-))

W pracy jesteś, w domku nie ma internetu ?

pozdrawiam rc

Jest. W pracy ,w domku a nawet na działce i w pociągu .
Takie coś się wtyka w gniazdko USB i jest internet.
Nie słyszałes o tym rozwiązaniu? ;-)))

Dobranoc
Rechot

Data: 2011-03-28 06:30:48
Autor:
Do Rysia- Następne zgłosznie!!!!
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Pisałe male powtórzę :
> Bedzie czym sie chwalic na pl.rec ortografia pl.rec.pisownia itp ;-)))

Z tego co pamiętam, to Ty lubisz różne przedmioty w tyłku gościć.
To znacznie lepsza przepustka.

[...]

Zgrubsza na tym to polega znaleźć nowość którą można produkować.

No i gosc to opatentował i bedzie produkował paluszki podwójne.
Więc raczej ortografia polska wg Czarneckiego rysia też jest mozliwa do opatentowania/zgłoszenia/zastrzeżenia ;-)))

Znowu własne wyobrażenia wkładasz w usta innych osób, dodatkowo znowu błędnie, czub jesteś.

Jest. W pracy ,w domku a nawet na działce i w pociągu .
Takie coś się wtyka w gniazdko USB i jest internet.
Nie słyszałes o tym rozwiązaniu? ;-)))

Dlaczego zakładasz że nie wiem o takiej formie dostępu do sieci. Znowu sobie coś wyobrażasz.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 05:36:20
Autor: Demolant
Do Rysia
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a): > > Sysek, a czym sie różni to.ja od Sysska albo Rechota?
> [...]

nicka
nie potrafi wymyślić, musi kraść. Znakomiity to kompan dla kłamcy "Rechota.

Nick jest mój i to Ty mi go ukradłeś, gupi anonimie. Ja podpisuję sie własnym imieniem i nazwiskiem, a Ty, anonimowy kłamliwy czubie? rc, każdy może sie podpisać. Jesteś nikt, znakomite zero i dyskutujesz z podobnymi sobie.

Data: 2011-03-22 06:28:06
Autor:
> [...]
imieniem i nazwiskiem, a Ty, anonimowy kłamliwy czubie? rc, każdy może sie podpisać. Jesteś nikt, znakomite zero i dyskutujesz z podobnymi sobie.

Z Tobą nie mam o czym rozmawiać, to Ty starasz się naśladować formę, lecz teraz polotu zabrakło. Mogę pogratulować "Rechot" równego jemu anonima "Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):".
W tym co piszę jest też treść, to niebotyczne szczyty dla Ciebie, mały złodzieju.

pozdrawiam rc
ps. swoją drogą to naprawdę śmieszne łachudry jako obrońców ma ekipa "IANTD Żabierek"

Data: 2011-03-23 06:34:55
Autor: Demolant
Do Rysia
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Gratuluję Tobie "Rechot" znamienitego kumpla anonima, ten nawet
> [...]

pozdrawiam rc
ps. swoją drogą to naprawdę śmieszne łachudry jako obrońców ma ekipa "IANTD Żabierek"

Uspokoisz sie w końcu anonimowy durniu, czy dalej mamy czytać Twoje 90 wątkowe śmieci? Nie masz odwagi podpisywać się imieniem i nazwiskiem, anonimowa łachudro?

Data: 2011-03-23 06:53:02
Autor:
> [...]
> ps. swoją drogą to naprawdę śmieszne łachudry jako obrońców ma ekipa

Dokładnie o taki popis chamówy mi chodziło. Dobrze że się odezwałeś w swoim anonimowym poziomie wiedzy i kultury.
Kapitalnie wywracasz pogląd że to ja jestem jedyny zły.
Bardzo dziękuję.

Weisz czym się róznią te konstrukcje ?
P-377789, P-386700, P-393223
Może opublikujesz w sieci opis ostatniego zgłoszenia lub choćby tylko skrót opisu.
Nawet robaczku nie wiesz o czym mówię.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 07:12:14
Autor: Demolant
Do Rysia
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 Demolant <czarnecki_ryszard.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):  > > Z Tobą nie mam o czym rozmawiać, to Ty starasz się naśladować formę,
> [...]

P-377789, P-386700, P-393223
Może opublikujesz w sieci opis ostatniego zgłoszenia lub choćby tylko skrót opisu.

Spieprzaj psycholu! Co za głąb, ze nie wie nawet z kim jest na zdjęciach. Zapytaj jeszcze raz, ale może na innej grupie, anonimowy trollu.

Data: 2011-03-23 08:38:25
Autor:
> [...]
> Spieprzaj psycholu! Co za głąb, ze nie wie nawet z kim jest na zdjęciach. Zapytaj jeszcze raz, ale może na innej grupie, anonimowy trollu.

Dlaczego się denerwujesz ?
Kto jest na zdjęciach wiem, wizytówki również posiadam. Czy Ty wiesz czy tylko będziesz bluzgał, jak wielu użytkowników sekty jak okazuje się że są nikim.
Twoje IP to  87.205.63.185. Mam inne i to od dawna, łatwo sprawdzić kto tu jest: kłamcą, złodziejem tożsamości, dodatkowo prymitywem.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-21 16:22:14
Autor: Rechot
Do Rysia

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im6rdf$aha$1inews.gazeta.pl...
To.Ja <to.ja@op.pl> napisał(a):

[...]

..
dopóki nie zerknę w twoje
zaropiałe oczka,
używanie w stosunku do nich
epitetów powinna cię walnąć w twój nieogolony zapyzały pyszczek...
Zobacz wszyscy wiedzą iż jak się ruszy G.... to zaczyna śmierdzieć jeszcze
bardziej...
Pozdrawiam Cię serdecznie
To.ja

[...]

Cześć Rysiu,

Moze Ci przetłumaczyć tekst to.ja?
Jak wiesz ja potrafię nawrzucać bez epitetów ;-))

To jak?

Pozdrawiam
Rechot noipochujjasieodzywałem

Data: 2011-03-21 16:18:05
Autor:
[...]

"Rechot" anonimie, wiem że umiesz kłamać, wiem że nie sprawdzasz swoich bredni. Jesteś również dumny z tego. Nawet porafisz się zrecenzować, co jest Twoim faktycznym osiągnięciem. Dobrze pasujesz do kasty (klasy) anonimów.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 07:24:55
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś
Drogi Rysiu.....
Zadania na dziś..
Jesteś niebywałym znawcą neta..potrafisz tam odszukać wszystko.....
Więc odszukaj numer tel do Tomasz Zabierek
Paweł Poręba
Sławomir Paćko

Spisz na kartce....siądz wygodnie w fotelu.....i zadzwoń...jak z drugiej strony odezwie się głos przedstaw się i zadaj pytania na które oczekujesz odpowiedzi......

Jeżeli Ci się to uda,a przekonany jestem iż tak..
Możesz nam tu napisać czego się dowiedziałeś.

Musisz walczyć ze swoja frustracją jak ze złym nałogiem...Nie jesteś najmłodszy  a NERWY  to mszczenie się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

Zyczę powodzenia i wspieram Cie z całych sił..
Miłego Dnia

Ps..
też nie toleruje chamstwa,wyzwizk,...itp..

Data: 2011-03-22 06:40:06
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
[...]

Żaden problem, chłopaki się ogłaszają żeby do nich na szkolenia dotrzeć.
S.Paćko prowadzi firmę to zupełnie inna forma jego z konieczności obowiązują inne regóły.

[...]

Bardzo chcesz im humor popsuć, dla mnie to rozrywka, dla nich szał wściekłości.
Bez nagrania co odpowiadają to nie będzie zabawne, jak odpowiadają w realu. Krynice kultury szkolenia.

Musisz walczyć ze swoja frustracją jak ze złym nałogiem...Nie jesteś najmłodszy  a NERWY  to mszczenie się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

Jaką znowu frustracją, mam to czego oni nie maja. Byłem z 3 rozwiązaniami tam gdzie S.Paćko bywa jako sprzedawca, ważna postać na marketingowym rynku wojskowym sprzętem nurkowym. Lecz nie kreatywna postać, w nowych kierunkach rozwojowych.

też nie toleruje chamstwa,wyzwizk,...itp..

Dlatego zupełnym przypadkiem chętnie tego typu opisu świata używasz, bądź poważny.

"Re: Do Rysia-Zadana na dziś"
Gramatykę to masz na poziomie zawodówki, na zadupiu kulturowym.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 08:00:44
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś

Żaden problem, chłopaki się ogłaszają żeby do nich na szkolenia dotrzeć.

S.Paćko prowadzi firmę to zupełnie inna forma jego z konieczności obowiązują

inne regóły.

No widzisz jakie to proste..:)

Bardzo chcesz im humor popsuć, dla mnie to rozrywka, dla nich szał

wściekłości.

Rysio ty jesteś najważniejszy..pamiętaj o tym !!!

Bez nagrania co odpowiadają to nie będzie zabawne, jak odpowiadają w realu.

Może tak..może nie..ale tu nic nie chca napisać ..więc się nie dowiesz..a jak zadzwonisz zaspokoisz swoją ciekawość...bedzie Ci lżej...:)

Krynice kultury szkolenia.
???

> [...]

wojskowym sprzętem nurkowym. Lecz nie kreatywna postać, w nowych kierunkach

Nie znam ...nie bede oceniał..tymbardziej piszesz o jakis tajnych  tajnościach....>
> też nie toleruje chamstwa,wyzwizk,...itp..

Dlatego zupełnym przypadkiem chętnie tego typu opisu świata używasz, bądź

poważny.

Rysio..bardzo Cie proszę....

"Re: Do Rysia-Zadana na dziś"

Gramatykę to masz na poziomie zawodówki, na zadupiu kulturowym.

Uśmiechnij się...

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 09:27:27
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
No widzisz jakie to proste..:)

Dopiero to zauważyłeś.

Rysio ty jesteś najważniejszy..pamiętaj o tym !!!

Czy nie zauważyłeś że ekipa anonimów próbuje ciągle takich samych tekstów.

> [...]

jak
zadzwonisz zaspokoisz swoją ciekawość...bedzie Ci lżej...:)

Jeden uciekł z sekty ponad 2 lata temu, tu nie miał parasola ochronnego moderatorów. PP niedawno uciekł na DiW. Był też chwilę na "Krab AGH", lecz i na tamtych moderatorów się obraził i nie odwiedza od dłuższego czasu. Chyba się jemu moje wpisy nie spodobały. Napewno opieszałość moderatorów w jaraniu mnie na stosie. Ale co mogli poradzić jestem Krabowiczem z Warszawy, więc prawie kuzyn. Dodatkowo Smokiem, jednego już ukatrupili, dlatego nie chcieli kolejnego zaciukać. (jaja)

> [...]

> rozwojowych.

Nie znam ...nie bede oceniał..tymbardziej piszesz o jakis tajnych  tajnościach....>

Jakie tajne, TP wygrało przetarg ogłoszony w internecie na obiegi zamknięte dla wojska. Było to AŻŻŻŻ 5 szt Krab. Mógłbym podać cały stan posiadania, ale nawet jaja mają swoje granice. Parametry techniczno-taktyczne były podawane np na NurTech 2010, dane były wydobyte z internetu. Dokumentację mam od producenta z Amerykańskiej filii. Od człowieka z ekipy JYC, który również nurkował na Mistralu Standardzie.

A ty coś o sobie możesz powiedzieć, czy tylko ujadać będziesz ?

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-22 10:45:38
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś

[...]

Rysiu...jeżeli wiesz ze ich tu nie ma...to po co nagminnie ich wyzywasz w tym miejscu???

[...]

Masz szerokie zainteresowania..takich ludzi w Polsce nam brak!!!! ale troszke ogłady taku-to nie czas na rewolucje.

A ty coś o sobie możesz powiedzieć, czy tylko ujadać będziesz ?

Mogę..ale czy dziedzina upraw aroni,i produkcja sera Cię zainteresuje..<bez jaj>

Data: 2011-03-22 10:06:05
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
Rysiu...jeżeli wiesz ze ich tu nie ma...to po co nagminnie ich wyzywasz w
tym
miejscu???

Jakie wyzywasz, pytasz to odpowiadam i opowiadam o ciekawszych kawałkach. Są tu przydupasy które dzielnie kablują to dla nich powód wykazania się.

Masz szerokie zainteresowania..takich ludzi w Polsce nam brak!!!! ale
troszke
ogłady taku-to nie czas na rewolucje.

Rewolucję w nurkowaniu to robią Ci od: DIR, GUE, Hogarthian, tyle że to żadna rewelacja, tym bardziej rewolucja.

Mogę..ale czy dziedzina upraw aroni,i produkcja sera Cię zainteresuje..<bez jaj>

Teściowie na działce od kilku lat posiadają krzaki aronii, jestem pożeraczem, to mój zakres zainteresowania. Co do sera, to mam w rodzinie osobę z tytułem prof zajmującą się technologią żywności, lecz to nie mój zakres zainteresowań.
Jeden z tematów dr "Ocena efektywności ekonomicznej przeróbki serwatki na alkohol etylowy" była ciekawa, autora znam. Weszło to do zastosowań.

pozdrawiam rc  pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 07:03:01
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś
.. Są
tu przydupasy które dzielnie kablują to dla nich powód wykazania się.

Rysiu każdy ma swoich zwolenników..nawet jak byśmy poszukali to i znajdziemy tu fanów Dody..
Ale zuważ iz coraz mniej ludzi tu zagląda...no pisze.
Jest to niewatpliwie twoja zasługą.
Dlatego prosiłbym Cię abys w każdym wątku nie doszukiwał się T.Z,S.P,P.P.i tam innych którzy nie chca lub sie z toba bratać.Maja do tego prawo..:)

Rewolucję w nurkowaniu to robią Ci od: DIR, GUE, Hogarthian, tyle że to
żadna
rewelacja, tym bardziej rewolucja.

Każdy ma prawo do swojego ja i swoich zainteresowań...jak sie ma narty nie trzeba być A.Młyszem ...itd..

[...]

Serwatkę oddaję sąsiadom..do skarmienia przez zwierzaczki..
alkochol kupuje w sklepie i to raczej ten mniej procentowy...

A witaminki dobra żecz...
Tymczasem miłego i pogodnego dzionka....

Ps.
Rysiu daj tym panom odetchnąć...taka przerwa techniczna...a zobaczysz bedzie miło..

Data: 2011-03-23 06:44:57
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
Ale zuważ iz coraz mniej ludzi tu zagląda...no pisze.
Jest to niewatpliwie twoja zasługą.

Wolsz świat bajek dla dzieci, w których jest tylko jeden zły, pozostali są tylko dobrzy. Również jesteś w ekipie która ropiernicza to forum.
Każdy młowy widzi kilku tchóżliwych anonimów, którzy bluzgają każdemu.
To po co ma się odzywać, żeby zostać skopanym ?
Dodatkowo powstały inne przestrzenie, na które przelała się fala użytkowników internetu.

Dlatego prosiłbym Cię abys w każdym wątku nie doszukiwał się T.Z,S.P,P.P.i
tam
innych którzy nie chca lub sie z toba bratać.Maja do tego prawo..:)

Oczywiście że mają prawo uskuteczniać takie nurkowanie jakie chcą. Nie zmuszam do swoich poglądów, pokazuję inne możliwości, już to budzi wściekłość sprzedawców plastików.

> [...]

Każdy ma prawo do swojego ja i swoich zainteresowań...jak sie ma narty nie trzeba być A.Młyszem ...itd..

Podawałem przykład ze znajomym, nie jestem przeciwnikiem DIR. Jestem przeciwnikiem twierdzenia że "to jedyna droga w nurkowaniu" to czyste oszustwo.
Które daje się wcisnąć ludziom na początku nurkowej drogi, bo nie wiedzą o innych. Patrz dyskusja ze Sławomirem Paćko o technicznym nurkowaniu. Okazało się że to nie techniczni wiodą prym, że ci od robót byli tam wcześniej. Na obiegach zamkniętych również.
Ps.
Rysiu daj tym panom odetchnąć...taka przerwa techniczna...a zobaczysz bedzie miło..

Czy w tym temacie mówiłem jakieś szczegóły z obiegów zamkniętych ?
Czy katowałem kogoś obliczeniowo ?
Miałem kilku anonimów do "merytorycznej napierdalanki".

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 08:12:05
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś

[...]

Rysiu...ja nie bluzgałem tu ani razu...(ty pierwszy mnie wyzwałeś)  już CI wybaczyłem.Jak udowodniłeś komuś swoje raceje -to super .tylko dlaczego w kazdym wątku..piszesz o tym samym ..zdjęcia ..itd......

Oczywiście że mają prawo uskuteczniać takie nurkowanie jakie chcą. Nie
zmuszam
do swoich poglądów, pokazuję inne możliwości, już to budzi wściekłość

sprzedawców plastików.

Gdy nie wiesz oco chodzi -chodzi o kase..:)
Przykro mi ale tak już niedoskonale jest ten świat skonstruowany..

[...]

innych. Patrz dyskusja ze Sławomirem Paćko o technicznym nurkowaniu.-nie
czytałem :( Okazało
się że to nie techniczni wiodą prym, że ci od robót byli tam wcześniej. Na

obiegach zamkniętych również. Sprawa chyba oczywista..

Czy w tym temacie mówiłem jakieś szczegóły z obiegów zamkniętych ? NIE

Czy katowałem kogoś obliczeniowo ?  NIE

Miałem kilku anonimów do "merytorycznej napierdalanki".  Tak..jeden to nawet
pokazał co potrafi...az mu jad do dzis po zębach cieknie..:)

Ale ale nie wsadzaj wszystkich do jednego garnka...:)masz spięcie z paroma osobami..twoja sprawa...Nie doszukuj się tu w każdym anonimie szpiega ...bo tak nie jest...

Taka wola ..ktoś się podpisuje tak a ktoś inaczej...wolny kraj-całe szczęście:)

A jak ktoś się wycofał z dyskusji z toba bo nie był wstanie przyznać się do błędów..lub nie wiedzy..to na miłość Boską nie kop już leżącego.

Kiedyś rozmawialiśmy na temat ..ładowania flaszek na statku....dużo było z twojej strony teori..ale nie odpowiedziałeś .Czy na tej jednostce można było w trakcie przerwy powieżchniowej naładować flaszki..:)czy nie..

Data: 2011-03-23 09:05:22
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
Rysiu...ja nie bluzgałem tu ani razu...(ty pierwszy mnie wyzwałeś)  już CI wybaczyłem.Jak udowodniłeś komuś swoje raceje -to super .tylko dlaczego w kazdym wątku..piszesz o tym samym ..zdjęcia ..itd......

Stosowałeś określenia wartościujące i poniżające w tym wątku również.
Zdjęcie jest zrobione w połowie grudnia na południu Francji. Było pytaniem do człowieka który zna wszystkie osoby tam uwidocznone. Dlaczego boi się odpowiedzieć wiem.

Gdy nie wiesz oco chodzi -chodzi o kase..:)
Przykro mi ale tak już niedoskonale jest ten świat skonstruowany..

Dlatego zaczynają zakulisowe działania na forum wewnętrznym (FN ma taką klikę kto w nią jest zaangarzowany wiadomo, dla takiego użytkownika moderatorka będzie posty innych rozmówców edytować żeby tylko znowu na łysego wała nie wyszedł).

> [...]

Ale ale nie wsadzaj wszystkich do jednego garnka...:)masz spięcie z paroma osobami..twoja sprawa...Nie doszukuj się tu w każdym anonimie szpiega ...bo tak nie jest...

Odrazu szpiega, tylko tego że człowiek wstydzi się siebie, to wspólna cecha.

[...]

I tu pojawia się rola sługusów, którzy nie chcą uszanować woli Żabierka. I wyciągają nie swoje sprawy (głównie Jacek Biernacki).

Kiedyś rozmawialiśmy na temat ..ładowania flaszek na statku....dużo było z twojej strony teori..ale nie odpowiedziałeś .Czy na tej jednostce można było
trakcie przerwy powieżchniowej naładować flaszki..:)czy nie..

Co się jeszcze okazało nasz Zęzochłap nie wiedział jak zużywa się tuleja cylindrowa. Były stosowane przez rosjan sprężarki 3 stopniowe chłodzone wodą, oczywiście były instalowane na statkach i okrętach. Już taka zapewnia serwis dla nurków w nie długim czasie, LOK Jastarnia miało 2 takie sprężarki na obsługę szkoleń dla wojska. Inny Zęzochłap "Wikii" miał na pokładzie swojej jednostki taką sprężarkę że przebijała tą 2 osiową Andrzeja Sali. pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 11:58:37
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś

Stosowałeś określenia wartościujące i poniżające w tym wątku również.

Ale to nie bluzganie...:) i wyzywanie...nie mogę wszystkiego przyjmować jak leci  też troszkę za Kmiota po uszach musisz dostać..:)

Zdjęcie jest zrobione w połowie grudnia na południu Francji. Było pytaniem
do
człowieka który zna wszystkie osoby tam uwidocznone. Dlaczego boi się

odpowiedzieć wiem.

Nie wiem czemu nie odpowiada,może to tajne i nie może napisać ,wiec poco pytać w co trzecim wątku..?
A jak wiesz -to napisz ...

[...]

Nie ładnie i nie elegancko...i mnie dlatego tam nie ma..
Popieram Cię tu w 100%

Co się jeszcze okazało nasz Zęzochłap nie wiedział jak zużywa się tuleja

cylindrowa.

też nie wiem...i jakoś nie jestem zainteresowany -nie dotyczy mnie to na codzień..

[...]

To wiemy...ale pytanie było ..czy w tamtym czasie na tamtym safari na tamtej jednostce jest możliwe  czy nie..?

 Teoretycznie to wiemy , a w praktycznie..udowodniłem Ci ze nie..:)
I sie zacietrzewiłeś...

No ale choć jak jakiś przedmówca z góry....nie żucasz mięsem na prawo i lewo ...za co Ci dziękuję. --

Data: 2011-03-23 11:28:20
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
> Stosowałeś określenia wartościujące i poniżające w tym wątku również.

Ale to nie bluzganie...:) i wyzywanie...nie mogę wszystkiego przyjmować jak leci  też troszkę za Kmiota po uszach musisz dostać..:)

Wiesz co to jest zachowanie nie stosowne ?

Nie wiem czemu nie odpowiada,może to tajne i nie może napisać ,wiec poco
pytać
w co trzecim wątku..?
A jak wiesz -to napisz ...

To zdjęcie skutecznie rozwala kłamstwa ekipy Żabierka.

Nie ładnie i nie elegancko...i mnie dlatego tam nie ma..
Popieram Cię tu w 100%

Nie rób tego, zaraz będziesz miał wielbicieli metod z FN na karku.
Znowu najbardziej zapiekli to ekipa Żabierka.
To wiemy...ale pytanie było ..czy w tamtym czasie na tamtym safari na tamtej jednostce jest możliwe  czy nie..?

Jako nurek samodzielny nie lubię spędów i kogoś kto tym dyryguje. dlatego od lat mam własną sprężarkę.

No ale choć jak jakiś przedmówca z góry....nie żucasz mięsem na prawo i lewo ...za co Ci dziękuję.

Sięgnij do wpisów Grzesia Redera, Żabierek to jego IT, będziesz wiedział kim oni są jak nie mają racji. Jak widzisz nie musi być tu osobiście, że by smród się rozciągał.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-23 13:08:11
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):

> Ale to nie bluzganie...:) i wyzywanie...nie mogę wszystkiego przyjmować
jak
> leci  też troszkę za Kmiota po uszach musisz dostać..:)

Wiesz co to jest zachowanie nie stosowne ?
Wiem...zaczełeś pierwszy..:)

Ale nie ma tu Zabierka..i inych....
więc po co znów to samo.....

To ze masz spręzarke to super..
ale temat był inny....:)
Pozdrawiam --

Data: 2011-03-23 16:25:47
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
Ale nie ma tu Zabierka..i inych....
więc po co znów to samo.....

Jest jego wielbiciel, stosuje wiele metod sekty wielbicieli.

To ze masz spręzarke to super..
ale temat był inny....:)

Owszem ekipa opluwaczy przypięła się do reklamowego tekstu, zaczęli wyszukiwać "dlaczego to się nie da".

pozdrawiam rc --

Data: 2011-03-24 06:55:09
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):

> Ale nie ma tu Zabierka..i inych....

> więc po co znów to samo.....

Jest jego wielbiciel, stosuje wiele metod sekty wielbicieli.

Twoi wielbiciele też tu są ...ale czy musisz być monotematyczny ?

> To ze masz spręzarke to super..

> ale temat był inny....:)

Owszem ekipa opluwaczy przypięła się do reklamowego tekstu, zaczęli
wyszukiwać
"dlaczego to się nie da".

Nie jestem opluwaczem-to .ja zadałem te pytanie....i się nie da..:)

Miłego dzionka

Data: 2011-03-24 06:15:54
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
> Jest jego wielbiciel, stosuje wiele metod sekty wielbicieli.

Twoi wielbiciele też tu są ...ale czy musisz być monotematyczny ?

Wielbicieli to złości, dlatego zamiast dać "guru" wytchnienie rozdmuchują problem, w zasadzie wrzód na dupie jaki ma nurkowanie w Polsce.

> "dlaczego to się nie da".

Nie jestem opluwaczem-to .ja zadałem te pytanie....i się nie da..:)

W tamtym momencie, w tamtym stanie wyposarzenia, tyle że to się może zmienić.

pozdrawiam rc

Data: 2011-03-24 12:39:43
Autor: to.ja
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):

> Twoi wielbiciele też tu są ...ale czy musisz być monotematyczny ?

Wielbicieli to złości, dlatego zamiast dać "guru" wytchnienie rozdmuchują

problem, w zasadzie wrzód na dupie jaki ma nurkowanie w Polsce.

Rysio..daj już spkój...wszyscy siedzą cicho..tylko ty za kazdym razem odgrzewasz kotleta.

> Nie jestem opluwaczem-to .ja zadałem te pytanie....i się nie da..:)

W tamtym momencie, w tamtym stanie wyposarzenia, tyle że to się może zmienić.

Z czego z całego serca ekipie prowadzącej ten biznes życze!!
ale sprawa dotyczyła tamtego momentu.

Mamy wietrzną wiosnę ,lód pomału ustępuje na akwenach śródlądowych...
Więc moja propozycja -niech i w twoim ciele zawita wiosna....
i nurkujmy...i piszmy o nurkowaniu..:)

Data: 2011-03-24 12:41:11
Autor:
Do Rysia-Zadana na dziś
to.ja@op.pl napisał(a):
> [...]

Rysio..daj już spkój...wszyscy siedzą cicho..tylko ty za kazdym razem odgrzewasz kotleta.

Tych kotletów to jest duzo. Starczy na nie jedną biesiadę.

Mamy wietrzną wiosnę ,lód pomału ustępuje na akwenach śródlądowych...
Więc moja propozycja -niech i w twoim ciele zawita wiosna....
i nurkujmy...i piszmy o nurkowaniu..:)

W sąsiednim temacie umawiam się z kolegą i co ?
Odzywa się przydupas Żabierka "Rechot rechot@onet.pl No i po chuj ja się odzywałem" i wpiernicza się w nie swoje sprawy.
Wiesz czym się różnicie ?
Niczym !!! obaj jesteście anonimami i nie powiedzieliście niczego istotnego o nurkowaniu. Dlatego za wasze radzy podziękuję.
Zwłaszcza że implementujesz oszczersta ekipy "Żabierka"
Re: baza CS Biale
Autor: to.ja@op.pl to.ja@op.pl
Data: 15-03-2011, 13:00:49.
Przeczytaj swój wpis.