Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.

Data: 2019-10-09 12:25:09
Autor: DerTol
Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.
Pójdę głosować :

- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską,
(chciałem na Lewicę, ale to byłby stracony głos,
bo działa D'Hondt, więc "nie chcę, ale muszę" na KO).
  PiS wykluczony.

- Do Senatu - na Lewicę (tu są okręgi jednomandatowe,
D'Hondt nie działa, więc mój głos nie będzie stracony).

Data: 2019-10-09 04:50:36
Autor: Jacek Bialy
Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.
- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (...)

Oddaj najpierw to, co te złodzieje nakradli!

JB

Data: 2019-10-09 14:13:02
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 13:50, pajac Jacek Bialy pisze:
- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (...)
Oddaj najpierw to, co te złodzieje nakradli!
Skoro nie on (kto?) ukradł to dlaczego ma oddać?

https://nczas.com/2018/08/25/kazdy-polak-to-zlodziej-tak-twierdzi-pis-a-to-on-nas-okrada-foto/

"PiS żeruje na koniunkturze gospodarczej, czyli na pieniądzach, które my wszyscy wypracowaliśmy. Bylibyśmy o wiele bogatsi gdyby PiS nie zabierał nam pieniędzy w podatkach. Jednak ci socjalni złodzieje wolą zabierać wszystkim, a potem rozdawać nielicznym, bo to daje głosy w wyborach."

"PiS faktycznie uważa wszystkich Polaków za złodziei. Nowelizacja ustawy o KSA, która pozwoli inwigilować wszystkich obywateli, jest tego najlepszym potwierdzeniem."

--
Runt

Data: 2019-10-09 06:24:55
Autor: Jacek Bialy
Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.
- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (....)
Oddaj najpierw to, co te złodzieje nakradli!
Skoro nie on (kto?) ukradł to dlaczego ma oddać?
-- -- -- -- -- -

Tego nikt nie odda.
Platformiarze brali łapówki od złodziei, żeby tamci mogli kraść. A lemingi głosowały na platformiarzy, którzy brali łapówy od złodziei, których teraz szukaj wiatru w polu...   I tak to jest, że najbardziej winien dureń, który na tym najmniej zarobił - oddaj durniu to, co sprytniejsi od ciebie nakradli!

JB

Data: 2019-10-09 16:00:05
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 15:24, Jacek Bialy pisze:
- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (...)
Oddaj najpierw to, co te złodzieje nakradli!
Skoro nie on (kto?) ukradł to dlaczego ma oddać?
-- -- -- -- -- -

Tego nikt nie odda.
Potrafisz PiSać i czytać ze zrozumieniem?
Platformiarze brali łapówki od złodziei,
Czy któryś z nich gnije w więzieniu?
żeby tamci mogli kraść.
Np robić SKOK na kasę?
A lemingi głosowały na platformiarzy,
POtomkowie "chłopów folwarcznych" będa głosowac na obietnice PiS.
którzy brali łapówy od złodziei,
Jakieś nazwiska albo cuś? ;-)
których teraz szukaj wiatru w polu...
Jak Falentę?
I tak to jest, że najbardziej winien dureń, który na tym najmniej zarobił
Czyli np. ten który żadał 40 mln łapówki a dostał proroka na kark?
- oddaj durniu to, co sprytniejsi od ciebie nakradli!

Skoro nie on (kto?) ukradł to dlaczego ma oddać? ;-)))
Kombinuj! Kombinuj!

--
Runt

Data: 2019-10-09 09:22:58
Autor: bytek.anonimowy
użytkownik Runt napisał:
> [...]

"PiS żeruje na koniunkturze gospodarczej, czyli na pieniądzach, które my wszyscy wypracowaliśmy.

I na niskim bezrobociu żeruje!

Pastujesz portal korwinoski Pajdziu? Cud.

Peło zapraszała korwina do tvp?

Data: 2019-10-10 07:48:46
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 18:22, klon bytek.anonimowy@gmail.com pisze:
użytkownik Runt napisał:
[...]

N na niskiej inflacji żeruje! ;-)

Pastujesz portal korwinoski Pajdziu? Cud.

Cud będzie jak zmądrzejesz.

Peło zapraszała korwina do tvp?

POtrafisz czytać ze zrozumieniem?

--
Runt

Data: 2019-10-09 14:16:47
Autor: DerTol
Użytkownik "Jacek Bialy" <jacekbialy80@gmail.com> napisał w wiadomości news:5371f726-0028-48aa-bd14-f3650d9bb38bgooglegroups.com...

- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (...)

te złodzieje nakradli!

JB

KO to amatorzy w złodziejstwie.
PiS to mistrzowie kieszonkowcy i mistrzowie
w grze w trzy karty.
PiS to mistrzowie w kłamstwie. Goebbels mógłby się wiele
od PiSu nauczyć.

Data: 2019-10-09 06:13:17
Autor: Jacek Bialy
Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.
- Do Sejmu zagłosuję na Koalicję Obywatelską, (...)

te złodzieje nakradli!

JB

   -- - KO to amatorzy w złodziejstwie.

Nu - przez osiem lat nakradli więcej, niż Hitler zabrał polskim Żydom..

Buuu ha-ha!

JB

Data: 2019-10-09 15:56:16
Autor: Runt
W dniu 2019-10-09 o 15:13, Jacek Bialy pisze:
[...]

Czy ktorys z nich gnije w więzieniu? Nu! ;-)

--
Runt

Do Sejmu - na KO, do Senatu - na Lewicę. PiS wykluczony.