Do S³odzika z Wroc³awia -vel Szymona Inkowskiego vel Tzva Adonai

Data: 2009-07-25 10:27:52
Autor: P.A.
Do S³odzika z Wroc³awia -vel Szymona Inkowskiego vel Tzva Adonai
Cze¶æ S³odzik z Wroc³awia,

Widzê, ¿e dobrze bawisz siê na pl.soc.polityka. Jeste¶ tu powszechnie lubiany, szanowany, pozna³e¶ ciekawych kolegów. Bardzo mnie to cieszy. ¯ycz±c Ci dalszej kariery w sieci
Usenet, pragnê zasugerowaæ, ¿e mo¿e po¶wiêci³by¶ siê tak¿e
nieco innym zajêciom. Twoje liczne talenty marnuj± siê
niestety przez to, ¿e s± zbyt jednostronnie ukierunkowane
(mianowicie na Usenet w³a¶nie). W zwi±zku z tym mo¿e przy³±czy³by¶ siê do kampanii promowania innych sieci
w ramach internetu, szczególnie tych, w których jest relatywnie wielu u¿ytkowników mówi±cych po polsku...
Jeste¶ m±dry, wiêc poszukasz i domy¶lisz siê o czym
konkretnie mówiê.

Póki co pozdrawiam przyjacielsko,
P. A.

Data: 2009-07-25 03:40:47
Autor: Antenka
Tzvelek zwariowa³ :( teraz pisuje sam do siebie :DD D
A w domu wszyscy zdrowi? :)

Antenka

Data: 2009-07-25 05:07:47
Autor: Antenka
Tzvelek zwariowa³ :( teraz pisuje sam do siebie :DDD
A jednak to schizofrenia! Bidulek :(

Antenka

Data: 2009-07-25 16:03:19
Autor: ColgatesBilly
Tzvelek zwariowal :( teraz pisuje sam do siebie :DDD
"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:7c7ea3f5-9a75-47b1-a667-471bee5d656ak6g2000yqn.googlegroups.com...
A jednak to schizofrenia! Bidulek :(

Antenka

Auto-masturbulencja raczej´....
'
PS zawsze twiedzilem, ze wiekszosc skomunizowanych zydow to
paranoiki i schizofreniki.
O parszywym charakterze nie wspominam, bo to wlasnosc panstwowa
czyli... narodu

Kol

Data: 2009-07-25 07:03:24
Autor: Antenka
On 25 Lip, 15:03, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote in message

> [...]

paranoiki i schizofreniki.
O parszywym charakterze nie wspominam, bo to wlasnosc panstwowa

Ha ha ha ha ...jak widzê humor ciê nie odstêpuje ani na krok ;-)

Antenka

Data: 2009-07-25 13:01:16
Autor: Tzva Adonai
Do S³odzika z Wroc³awia -vel Szy mona Inkowskiego vel Tzva Adonai
Cze¶æ S³odzik z Wroc³awia,

Kopê lat!... Nie wierzê, ze uda³o ci siê wyleczyæ z upo¶ledzenia umys³owego..
Zaraz pewnie napiszesz co¶ o gwa³ceniu dzieci i jedzeniu kup, mam racjê?.. --

Data: 2009-07-26 18:58:14
Autor: Slawek SWP
Do S³odzika z Wroc³awia -vel S zy mona Inkowskiego vel Tzva Adonai
U¿ytkownik Tzva Adonai napisa³:
Cze¶æ S³odzik z Wroc³awia,

Kopê lat!... Nie wierzê, ze uda³o ci siê wyleczyæ z upo¶ledzenia umys³owego..
Zaraz pewnie napiszesz co¶ o gwa³ceniu dzieci i jedzeniu kup, mam racjê?..

Dobrze jeste¶ wytresowany :) Parê s³ów i ju¿ skaczesz jak ma³pa na sznurku <ROTFL>

Dawno nie by³o na grupie w±tku o wycieczce rekreacyjnej. Tak se kombinujê gdyby kto¶ z zewn±trz, spoza grupy, poczyta³ twoje posty i postanowi³ osobi¶cie uszanowaæ twoje prawo do wolnej i nieskrêpowanej wypowiedzi... Adres nadawania chyba siê nie zmieni³, co...?

--
S³awek SWP

Data: 2009-07-26 19:02:36
Autor: raff
Slawek SWP pisze:
[...]

Mysle ze wielu ludzi z Frondy tez byloby zainteresowanych "adresem nadawania".

R.

Data: 2009-07-27 17:46:55
Autor: Slawek SWP
Do S³odzika z Wroc³awia -vel S zy mona Inkowskiego vel Tzva Adonai
U¿ytkownik raff napisa³:
Slawek SWP pisze:
[...]

<ROTFL> W starych postach - ca³y czas dostêpnych na serwerach - poprzednie wcielenia Inkowskiego nie s± ukryte za proxy.
Wydaje siê, ¿e poziom wkurzania nie osi±gn±³ jeszcze poziomu wrzenia :D
Grupowicze pob³a¿liwie traktuj± fiko³ki tego durnia wiêc je¶li on jest "maso" to mo¿e liczyæ tylko na przyjemno¶æ od turystów spoza grupy <ROPTFL>

--
S³awek SWP

Data: 2009-07-27 18:13:25
Autor: Tzva Adonai
Do S³odzika z Wroc³awia -vel Szy mona Inkowskiego vel Tzva Adonai
Grupowicze pob³a¿liwie traktuj± fiko³ki tego durnia wiêc je¶li on jest "maso" to mo¿e liczyæ tylko na przyjemno¶æ od turystów spoza grupy <ROPTFL>

Nie strasz, tylko zrób u¿ytek ze swojej wiedzy.. Na tej grupie s± tacy, którzy
twierdz±, ¿e znaj± moje personalia, a ja jak widzisz wci±¿ mam siê dobrze...
Widocznie jestem ulubieñcem B-ga....

Data: 2009-07-27 21:19:14
Autor: Slawek SWP
Do Słodzika z Wrocławia -vel Szy mon a Inkowskiego vel Tzva Adonai
Użytkownik Tzva Adonai napisał:
Grupowicze pobłażliwie traktują fikołki tego durnia więc jeśli on jest "maso" to może liczyć tylko na przyjemność od turystów spoza grupy <ROPTFL>

Nie strasz, tylko zrób użytek ze swojej wiedzy.. Na tej grupie są tacy, którzy
twierdzą, że znają moje personalia, a ja jak widzisz wciąż mam się dobrze...
Widocznie jestem ulubieńcem B-ga....

Jest takie powiedzenie: "Dasz w pysk swołoczy a odpowiesz jak za człowieka". Chwaliłeś się kiedyś, że masz polski dowód tożsamości, czyli według prawa to nawet jak za Polaka.
A skoro jesteś ulubieńcem - chyba to miało być Boga, no to gratulacje przy spotkaniu turystów.
A tak przy okazji... jak piszesz znak dodawania...? tak: "+" czy tak "â”´"

--
SÅ‚awek SWP

Do S³odzika z Wroc³awia -vel Szymona Inkowskiego vel Tzva Adonai