Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.

Data: 2013-05-28 19:11:50
Autor: Cavallino
Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ko1o6i$asa$1@node2.news.atman.pl...
Witam

Pytanie na szybko.
Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?

Zależy skąd.
Jak przez Słowację to przez Bratysławę, ja zawsze tak wybieram, nie cierpię odcinka od Brna do austriackiej autostrady.

Data: 2013-05-28 17:39:47
Autor: J.F
Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.
Użytkownik "Cavallino"  napisał
Do Splitu, osobowym lepiej przez Brno, czy przez Bratysławę?
Zależy skąd.
Jak przez Słowację to przez Bratysławę, ja zawsze tak wybieram, nie cierpię odcinka od Brna do austriackiej autostrady.

A ilez tego odcinka - 80 km ? Z czego czesc po czeskiej ekspresowce, a czesc po austryjackiej krajowce ... ale jak przestrzegaja wlasnych tablic, to i pojechac sie da :-)

P.S. Google twierdzi ze z Katowic przez Ziline, Bratyslawe i wieden to 45minut  dluzej ..

J.

Data: 2013-05-28 20:12:11
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51a4ebeb$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A ilez tego odcinka - 80 km ?

Wystarczy, żeby omijać Czechy, zwłaszcza że z naszego kierunku i do Ołomuńca droga jest fatalna, a między Ołomuńcem a Brnem niewiele lepsza dziurostrada.

Do Splitu przez Brno czy przez Bratysławę.