Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary

Data: 2014-01-07 15:52:45
Autor: anacron
Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary
W dniu 06.01.2014 17:41, Bugatti pisze:
naprawdę było warto za 300 zł mandatu... ?

Gdyby nie to, że próbowali mnie wsadzić do więzienia nie starałbym się,
aż tak bardzo (kosztem reszty). W momencie kiedy spróbowali to zrobić,
sprawa stała się honorową. Wiesz oprócz tego co robiłem, musiałem
jeszcze normalnie zarabiać, na coś czasu musiało zabraknąć, na sen, na
jedzenie o normalnych porach, dla bliskich... Napisałem kiedyś "Nie o
taką Polskę mój ojciec walczył. Gdy go na moich oczach pałowali, nie o
takiej myślał…", to prawdziwa odpowiedź. Nie będę się kłaniał żadnemu
gnojkowi w pas tylko dlatego, że jakimś cudem ma prawo nosić mundur. Na
szacunek trzeba zasłużyć. Czy było warto? Było, stanowczo było, tym
bardziej, że jego koledzy z pracy sami określają go mianem gnidy,
szumowiny, gnojka etc.

--
anacron

Do Tomka Motylińskiego - Fotoradary