Do Trybuna -- fotki w złym świetle

Data: 2017-08-30 19:05:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Trybuna -- fotki w złym świetle
Fotografie Asusa ukazujące świat w złym świetle pokazałem
a teraz pokażę fotografie lustrzanką -- też ze złego światła.

   https://goo.gl/maps/VZkiBDhkxZv

Lustrzanką tą (co widać ;) w Exifie) jest Canon 450 D z zoomem 70-300 mm.
Matryce Asusa i Canona mają tyle samo pikseli -- około 13 milionów.

Zdjęcia te wykonałem w lutym 2011 roku.
Mam jeszcze ich sporo i być może postawię tam pozostałe.

BTW:
Fotka z tablicą nie ma jeszcze bielonego śniegu -- rzeźba głowy już ma,
bo fotografie głowy ;) ponoć muszą mieć biel... -- tak mówią ci, którzy
wydają dowody osobiste. Tablicę obrobiłem dosyć dawno, zaś głowę -- już
po zapoznaniu się z wymogami dowodowymi. Dowód odebrałem przed tygodniem.
Fotka mej głowy bieli nie miała, ale jakoś przeszła -- na oko chyba brak
bieli nie jest zbyt widoczny. ;) (tablicy bieli brak, głowa -- już ma biel)

Tablicę obrobiłem na wieść o żydowskich (Borowskich? -- wszędzie
ten BOR?) problemach kontrkandydatki banku Sygma.

Galeria (choć ukazana w złym świetle) jest chwalebną częścią PS.

W innej stronie Białegostoku (niedaleko białostockiego wariatkowa)
jest mniej chwalebna pamiątka PS, zwana Szubienicą, którą odwiedziłem
tuż po badaniu mego wzroku przez biegłego okulistę (dr Irenę Bernacką,
która nie ma pojęcia o okulistyce, co wykazałem swymi pismami sądowymi)
aby porozmyślać o ,,odwiecznej walce'' Lachów przeciwko Moskalom...
(jako że owa dr i sędziowie polscy to duchowi potomkowie bolszewików,
czyli Czerwonych Moskali a ja, z urodzenia, jestem Lachem)

Poprzednicy dzisiejszego Marka Borowskiego wywołali wojny
rosyjsko-światowe, by obalić carat po tym, jak Moskale krwawo
stłumili PS, ale poskąpili pieniędzy na dokończenie dzieła
(czyli zupełne pobicie Moskali i zbudowanie nowego, zdrowego
państwa Moskiewskiego) za co wkrótce zapłacili cenę wysoką,
którą był holokaust żydów (zabierający stąd (do wieczności?)
około 7 ich milionów i dziesiątki milionów innych ludzi...

W Polsce, po wytraceniu inteligencji, powstała stalinowska próżnia...

-=-

Opinii dr Bernackiej (jak i innych biegłych z mojej sprawy) nie można
było kwestionować przed sądem, gdyż dr Bernacka (jak i inni biegli
występujący w moje sprawie) **w innych sprawach** (innych osób)
sądowych ukazała (wykazali) się jako dobra (dobrzy) specjalistka
(specjaliści)...

W tym samym uzasadnieniu (żeby nie napisać -- w tym samym zdaniu) ten
sam Sąd (ten sam sędzia) zauważył, że wprawdzie dr Dziób (pulmonolog)
popełniła fatalny (wodę w opłucnej u mego ojca zdiagnozowała jako
nowotwór oskrzela) błąd, ale **nie można mieszać odrębnych spraw**...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2017-09-01 09:34:27
Autor: Trybun
[...]

Teoretycznie fotki robione normalnym aparatem powinny być lepszej jakości. Jednak aby się o tym przekonać to trzeba by w tym samym czasie i wg tych samych parametrów robić zdjęcia tymi dwoma urządzeniami. A i w ten sposób nie będzie całkowitej jasności, przynajmniej aparat w moim telefonie potrafi robić bardzo zróżnicowane jakościowo  fotki, i problem nie leży w warunkach, bo jedna fotka robiona w tym samym czasie wygląda jak kryształ a drugiej do znośności nawet nie da się zretuszować.

Jeszcze ta Twoja sprawa z lekarzami i biegłymi nie dobiegła do finału?

Data: 2017-09-01 16:12:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Trybuna -- fotki w złym świetle

"Trybun" 59a90d7a$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

https://goo.gl/maps/VZkiBDhkxZv

Lustrzanką tą (co widać ;) w Exifie) jest Canon 450 D z zoomem 70-300 mm.
Matryce Asusa i Canona mają tyle samo pikseli -- około 13 milionów.

Błąd -- to (18-55) mm, nie 70-300.

[fotka drewnianej twarzy nie nadaje się do dowodu:

 - krótka ogniskowa
 - półprofil
   (lewa strona twarzy jest mniej grymaśna,
   dlatego kiedyś preferowano zdjęcia
   lewego półprofilu)
 - zła (żabia) perspektywa
 - zbyt stare (nie może być starsze niż półroczne)]

[...]

Sędzia (bezrozumnie?) realizował algorytm/zalecenie:

 - jeśli klient wykaże, iż biegli są bezwartościowi,
   należy powołać się (ogólnie -- bez podawania
   konkretów, które tylko niosą problemy) na inne sprawy

 - jeśli klient powoła się na inne sprawy, należy zauważyć,
   iż nie można mieszać różnych spraw

TFUrca (stalinowski) algorytmu (jak na dzieciucha przystało) nie
przewidział wszystkich ;) sytuacji, dlatego bezrozumne wykonanie
algorytmu przez sędziego (przez SSA -- rzecz dzieje się w Sądzie
Apelacyjnym) doprowadziło do fatalnego błędu.

Jeszcze ta Twoja sprawa z lekarzami i biegłymi nie dobiegła do finału?

Czym wg Ciebie jest finał? Pełnego finału (jak i pełnego początku) nigdy
(zestawiając długość naszego życia z długością życia wszechświata) nie ma.
Z zapłodnionego przez koguta jajka powstaje kura znosząca kolejne jajko
lub kogut zapładniający kurę -- proces ten nie ma ani swego finału, ani
swego początku. Zawsze są jakieś przyczyny i zawsze są jakieś następstwa.

Mniej więcej do 30 maja br. był czas na złożenie skargi kasacyjnej, którą
mógł sporządzić tylko radca prawny lub adwokat -- niestety (choć oferowałem
połowę renty -- w tym rzecz jasna wyrównania i odsetek) nie znalazłem chętnego
prawnika a prawnik z urzędu w Polsce jest przyznawany jedynie w świecie fikcyjnym.

Aby sąd rozpatrzył moja prośbę o prawnika z urzędu, musiałbym spisać swój
,,majątek -- problem w tym, że właśnie w tym czasie traciłem niemal cały
swój ,,majątek, przez co nie mógłbym opisać tego, co jeszcze mam.

Na wszelki wypadek:

 - nie wiem, czy rozprawę apelacyjną celowo wyznaczono na dzień
   kobiet (by ukazać mi, że jestem karany za zmuszenie radcy
   prawnej ZUS do otworzenia ciężkich, sądowych drzwi przede
   mną przed rozprawą w SO)

 - nie wiem, czy grabienie mego ,,majątku'' (w tym wywalanie
   mnie z mieszkania) było synchronizowane z rozprawą apelacyjną
   przez Boga, czy przez ludzi ;) [ja to przewidziałem bardzo dawno]

 - nie interesuje mnie zbyt mocno ,,głębokość'' i ,,jakość''
   penetracji mego życia przez białostockie ,,środowisko sędziowskie''
   (jeśli już ktoś coś mi opowie -- nie będę darł mordy domaganiem
   zaprzestania mówienie/donoszenia, ale sam z siebie nie wszczynam
   dochodzeń tego rodzaju, bo wiadomości takowe nie są mi potrzebne)

Finał ,,legislacyjny'' w RP nie istnieje -- znam to z doświadczenia.
Zawsze, ale to zawsze są jakieś okoliczności szczególne, z uwagi na
które ;) można, a nawet trzeba, czy wręcz koniecznie trzeba lub aż
potrzeba ;) (im więcej liter -- tym u prawników lepiej) wznowić
postępowanie dowodowo-rozpoznawcze...

Niestety ;) nie jestem schizofrenikiem, zatem:

 - albo jestem zdrowy (mogę sądzić się z państwem
   polskim -- kopać się z koniem)
 - albo jestem chory (nie mam sił na sądy)

a co za tym idzie -- nie zamierzam ,,finalizować'' sądowo tej sprawy.
Jeśli ktoś chce finalizować w moim imieniu -- mogę rozpatrzyć propozycję,
jako że wyraźnych błędów (i zwykłej bezczelności sędziów) jest w tej
sprawie masa mas. Przykładowo:

 - nie można jednocześnie zabraniać powoływania się na inne sprawy
   i nakazywać powoływania się na inne sprawy
   (nie można postawić nad sobą znaków -- 'zakaz skrętu w prawo'
   i 'nakaz jazdy w prawo')

 - nie można cofać czasu (nie można dostarczyć dziś dowodów, które powstaną jutro)

 - sąd okulistą nie jest, ale 'plus' odróżnia od 'minusa' i wie o tym, że jeśli
   czegoś nie wie czy nie rozumie -- może (a nawet musi) posiłkować się wiedzą
   kogoś, kto mu ten problem wyjaśni; rzecz jasna tym kimś zazwyczaj jest biegły
   sądowy (ale biegły nie może oceniać samego siebie)

 - sąd nie może kłamać (a kłamstw autorstwa sądu jest tam dużo)

i cała masa mas...

Ale (jak napisałem wyżej) nic nie kończy się ,,na amen'' -- wprawdzie
modlitwa zwykle kończy się słowem 'amen', ale po tej deklaracji
uległości życie (którego ta (niby skończona) modlitwa dotyczy)
trwa nadal... Zaś parafrazując, czy wręcz cytując Kaczmarskiego:

     nic się nie kończy prostym tak lub nie

Oczywiście (?) pisząc 'nie zamierzam ,,finalizować'' sądowo tej sprawy')
nie sugeruję zamiaru finalizowania rodem ;) z zachodniej Europy, gdzie
wkrótce chrześcijanie będą obchodzili rocznice dnia bez napadu, masakry
czy gwałtu...

Oczywiście? -- oczywiście! Oczywiście -- skoro nie mam sił nawet
na sądzenie się, które jest znacznie łatwiejsze niż napadanie,
masakrowanie, czy gwałcenie...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'