Do Trybuna -- fotki w z³ym ¶wietle

Data: 2017-09-01 09:34:27
Autor: Trybun
Do Trybuna -- fotki w z³ym ¶wietle
Fotografie Asusa ukazuj±ce ¶wiat w z³ym ¶wietle pokaza³em
a teraz poka¿ê fotografie lustrzank± -- te¿ ze z³ego ¶wiat³a.

  https://goo.gl/maps/VZkiBDhkxZv

Lustrzank± t± (co widaæ ;) w Exifie) jest Canon 450 D z zoomem 70-300 mm.
Matryce Asusa i Canona maj± tyle samo pikseli -- oko³o 13 milionów.

Zdjêcia te wykona³em w lutym 2011 roku.
Mam jeszcze ich sporo i byæ mo¿e postawiê tam pozosta³e.

BTW:
Fotka z tablic± nie ma jeszcze bielonego ¶niegu -- rze¼ba g³owy ju¿ ma,
bo fotografie g³owy ;) ponoæ musz± mieæ biel... -- tak mówi± ci, którzy
wydaj± dowody osobiste. Tablicê obrobi³em dosyæ dawno, za¶ g³owê -- ju¿
po zapoznaniu siê z wymogami dowodowymi. Dowód odebra³em przed tygodniem.
Fotka mej g³owy bieli nie mia³a, ale jako¶ przesz³a -- na oko chyba brak
bieli nie jest zbyt widoczny. ;) (tablicy bieli brak, g³owa -- ju¿ ma biel)

Tablicê obrobi³em na wie¶æ o ¿ydowskich (Borowskich? -- wszêdzie
ten BOR?) problemach kontrkandydatki banku Sygma.

Galeria (choæ ukazana w z³ym ¶wietle) jest chwalebn± czê¶ci± PS.

W innej stronie Bia³egostoku (niedaleko bia³ostockiego wariatkowa)
jest mniej chwalebna pami±tka PS, zwana Szubienic±, któr± odwiedzi³em
tu¿ po badaniu mego wzroku przez bieg³ego okulistê (dr Irenê Bernack±,
która nie ma pojêcia o okulistyce, co wykaza³em swymi pismami s±dowymi)
aby porozmy¶laæ o ,,odwiecznej walce'' Lachów przeciwko Moskalom...
(jako ¿e owa dr i sêdziowie polscy to duchowi potomkowie bolszewików,
czyli Czerwonych Moskali a ja, z urodzenia, jestem Lachem)

Poprzednicy dzisiejszego Marka Borowskiego wywo³ali wojny
rosyjsko-¶wiatowe, by obaliæ carat po tym, jak Moskale krwawo
st³umili PS, ale posk±pili pieniêdzy na dokoñczenie dzie³a
(czyli zupe³ne pobicie Moskali i zbudowanie nowego, zdrowego
pañstwa Moskiewskiego) za co wkrótce zap³acili cenê wysok±,
któr± by³ holokaust ¿ydów (zabieraj±cy st±d (do wieczno¶ci?)
oko³o 7 ich milionów i dziesi±tki milionów innych ludzi...

W Polsce, po wytraceniu inteligencji, powsta³a stalinowska pró¿nia...

-=-

Opinii dr Bernackiej (jak i innych bieg³ych z mojej sprawy) nie mo¿na
by³o kwestionowaæ przed s±dem, gdy¿ dr Bernacka (jak i inni biegli
wystêpuj±cy w moje sprawie) **w innych sprawach** (innych osób)
s±dowych ukaza³a (wykazali) siê jako dobra (dobrzy) specjalistka
(specjali¶ci)...

W tym samym uzasadnieniu (¿eby nie napisaæ -- w tym samym zdaniu) ten
sam S±d (ten sam sêdzia) zauwa¿y³, ¿e wprawdzie dr Dziób (pulmonolog)
pope³ni³a fatalny (wodê w op³ucnej u mego ojca zdiagnozowa³a jako
nowotwór oskrzela) b³±d, ale **nie mo¿na mieszaæ odrêbnych spraw**...

Teoretycznie fotki robione normalnym aparatem powinny byæ lepszej jako¶ci. Jednak aby siê o tym przekonaæ to trzeba by w tym samym czasie i wg tych samych parametrów robiæ zdjêcia tymi dwoma urz±dzeniami. A i w ten sposób nie bêdzie ca³kowitej jasno¶ci, przynajmniej aparat w moim telefonie potrafi robiæ bardzo zró¿nicowane jako¶ciowo  fotki, i problem nie le¿y w warunkach, bo jedna fotka robiona w tym samym czasie wygl±da jak kryszta³ a drugiej do zno¶no¶ci nawet nie da siê zretuszowaæ.

Jeszcze ta Twoja sprawa z lekarzami i bieg³ymi nie dobieg³a do fina³u?

Data: 2017-09-01 16:12:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Trybuna -- fotki w z³ym ¶wietle

"Trybun" 59a90d7a$0$5159$65785112@news.neostrada.pl

https://goo.gl/maps/VZkiBDhkxZv

Lustrzank± t± (co widaæ ;) w Exifie) jest Canon 450 D z zoomem 70-300 mm.
Matryce Asusa i Canona maj± tyle samo pikseli -- oko³o 13 milionów.

B³±d -- to (18-55) mm, nie 70-300.

[fotka drewnianej twarzy nie nadaje siê do dowodu:

 - krótka ogniskowa
 - pó³profil
   (lewa strona twarzy jest mniej gryma¶na,
   dlatego kiedy¶ preferowano zdjêcia
   lewego pó³profilu)
 - z³a (¿abia) perspektywa
 - zbyt stare (nie mo¿e byæ starsze ni¿ pó³roczne)]

[...]

Sêdzia (bezrozumnie?) realizowa³ algorytm/zalecenie:

 - je¶li klient wyka¿e, i¿ biegli s± bezwarto¶ciowi,
   nale¿y powo³aæ siê (ogólnie -- bez podawania
   konkretów, które tylko nios± problemy) na inne sprawy

 - je¶li klient powo³a siê na inne sprawy, nale¿y zauwa¿yæ,
   i¿ nie mo¿na mieszaæ ró¿nych spraw

TFUrca (stalinowski) algorytmu (jak na dzieciucha przysta³o) nie
przewidzia³ wszystkich ;) sytuacji, dlatego bezrozumne wykonanie
algorytmu przez sêdziego (przez SSA -- rzecz dzieje siê w S±dzie
Apelacyjnym) doprowadzi³o do fatalnego b³êdu.

Jeszcze ta Twoja sprawa z lekarzami i bieg³ymi nie dobieg³a do fina³u?

Czym wg Ciebie jest fina³? Pe³nego fina³u (jak i pe³nego pocz±tku) nigdy
(zestawiaj±c d³ugo¶æ naszego ¿ycia z d³ugo¶ci± ¿ycia wszech¶wiata) nie ma.
Z zap³odnionego przez koguta jajka powstaje kura znosz±ca kolejne jajko
lub kogut zap³adniaj±cy kurê -- proces ten nie ma ani swego fina³u, ani
swego pocz±tku. Zawsze s± jakie¶ przyczyny i zawsze s± jakie¶ nastêpstwa.

Mniej wiêcej do 30 maja br. by³ czas na z³o¿enie skargi kasacyjnej, któr±
móg³ sporz±dziæ tylko radca prawny lub adwokat -- niestety (choæ oferowa³em
po³owê renty -- w tym rzecz jasna wyrównania i odsetek) nie znalaz³em chêtnego
prawnika a prawnik z urzêdu w Polsce jest przyznawany jedynie w ¶wiecie fikcyjnym.

Aby s±d rozpatrzy³ moja pro¶bê o prawnika z urzêdu, musia³bym spisaæ swój
,,maj±tek -- problem w tym, ¿e w³a¶nie w tym czasie traci³em niemal ca³y
swój ,,maj±tek, przez co nie móg³bym opisaæ tego, co jeszcze mam.

Na wszelki wypadek:

 - nie wiem, czy rozprawê apelacyjn± celowo wyznaczono na dzieñ
   kobiet (by ukazaæ mi, ¿e jestem karany za zmuszenie radcy
   prawnej ZUS do otworzenia ciê¿kich, s±dowych drzwi przede
   mn± przed rozpraw± w SO)

 - nie wiem, czy grabienie mego ,,maj±tku'' (w tym wywalanie
   mnie z mieszkania) by³o synchronizowane z rozpraw± apelacyjn±
   przez Boga, czy przez ludzi ;) [ja to przewidzia³em bardzo dawno]

 - nie interesuje mnie zbyt mocno ,,g³êboko¶æ'' i ,,jako¶æ''
   penetracji mego ¿ycia przez bia³ostockie ,,¶rodowisko sêdziowskie''
   (je¶li ju¿ kto¶ co¶ mi opowie -- nie bêdê dar³ mordy domaganiem
   zaprzestania mówienie/donoszenia, ale sam z siebie nie wszczynam
   dochodzeñ tego rodzaju, bo wiadomo¶ci takowe nie s± mi potrzebne)

Fina³ ,,legislacyjny'' w RP nie istnieje -- znam to z do¶wiadczenia.
Zawsze, ale to zawsze s± jakie¶ okoliczno¶ci szczególne, z uwagi na
które ;) mo¿na, a nawet trzeba, czy wrêcz koniecznie trzeba lub a¿
potrzeba ;) (im wiêcej liter -- tym u prawników lepiej) wznowiæ
postêpowanie dowodowo-rozpoznawcze...

Niestety ;) nie jestem schizofrenikiem, zatem:

 - albo jestem zdrowy (mogê s±dziæ siê z pañstwem
   polskim -- kopaæ siê z koniem)
 - albo jestem chory (nie mam si³ na s±dy)

a co za tym idzie -- nie zamierzam ,,finalizowaæ'' s±dowo tej sprawy.
Je¶li kto¶ chce finalizowaæ w moim imieniu -- mogê rozpatrzyæ propozycjê,
jako ¿e wyra¼nych b³êdów (i zwyk³ej bezczelno¶ci sêdziów) jest w tej
sprawie masa mas. Przyk³adowo:

 - nie mo¿na jednocze¶nie zabraniaæ powo³ywania siê na inne sprawy
   i nakazywaæ powo³ywania siê na inne sprawy
   (nie mo¿na postawiæ nad sob± znaków -- 'zakaz skrêtu w prawo'
   i 'nakaz jazdy w prawo')

 - nie mo¿na cofaæ czasu (nie mo¿na dostarczyæ dzi¶ dowodów, które powstan± jutro)

 - s±d okulist± nie jest, ale 'plus' odró¿nia od 'minusa' i wie o tym, ¿e je¶li
   czego¶ nie wie czy nie rozumie -- mo¿e (a nawet musi) posi³kowaæ siê wiedz±
   kogo¶, kto mu ten problem wyja¶ni; rzecz jasna tym kim¶ zazwyczaj jest bieg³y
   s±dowy (ale bieg³y nie mo¿e oceniaæ samego siebie)

 - s±d nie mo¿e k³amaæ (a k³amstw autorstwa s±du jest tam du¿o)

i ca³a masa mas...

Ale (jak napisa³em wy¿ej) nic nie koñczy siê ,,na amen'' -- wprawdzie
modlitwa zwykle koñczy siê s³owem 'amen', ale po tej deklaracji
uleg³o¶ci ¿ycie (którego ta (niby skoñczona) modlitwa dotyczy)
trwa nadal... Za¶ parafrazuj±c, czy wrêcz cytuj±c Kaczmarskiego:

     nic siê nie koñczy prostym tak lub nie

Oczywi¶cie (?) pisz±c 'nie zamierzam ,,finalizowaæ'' s±dowo tej sprawy')
nie sugerujê zamiaru finalizowania rodem ;) z zachodniej Europy, gdzie
wkrótce chrze¶cijanie bêd± obchodzili rocznice dnia bez napadu, masakry
czy gwa³tu...

Oczywi¶cie? -- oczywi¶cie! Oczywi¶cie -- skoro nie mam si³ nawet
na s±dzenie siê, które jest znacznie ³atwiejsze ni¿ napadanie,
masakrowanie, czy gwa³cenie...

--
  _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
 (,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'