Do Tupolewa zapraszała generałów Kance laria Prezydenta.

Data: 2010-05-02 10:33:34
Autor: u2
Do Tupolewa zapraszała generałów Kance laria Prezydenta.
W dniu 2010-05-02 10:30, karwanjestkretynem pisze:
Reporterka RMF FM dotarÂła do zaproszenia do wspĂłlnego lotu z prezydentem do Katynia wysÂłanego przez WÂładysÂława Stasiaka z Kancelarii Prezydenta do generaÂła Andrzeja BÂłasika.

Ale to nie Stasiak zabezpieczał lot, tylko "antydepresant" z MON.

Data: 2010-05-02 10:44:40
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Był tylko jeden Tu-154M do dyspozycji bo drugi jest w remoncie generalnym. Jak to możliwe że kancelaria zwierzchnika sił zbrojnych za wiedzą samego zwierzchnika oraz szefa BBN zaprosiła wszystkich dowódców do jednego samolotu i pozwoliła im odbyć wspólny lot ? I dlaczego nikt z bezpośrednich sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

Anatol

Data: 2010-05-02 10:46:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

bezpośrednich
sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

   Pitolicie, Hipolicie!

   AR

Data: 2010-05-02 10:51:15
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 10:44, Anatol pisze:
Był tylko jeden Tu-154M do dyspozycji bo drugi jest w remoncie
generalnym. Jak to możliwe że kancelaria zwierzchnika sił zbrojnych za
wiedz± samego zwierzchnika oraz szefa BBN zaprosiła wszystkich dowódców
do jednego samolotu i pozwoliła im odbyć wspólny lot ? I dlaczego nikt z
bezpo¶rednich sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

Za bezpieczeństwo przelotu vip-ów odpowiada jednak antydepresant z MON i
BOR. Nie szukaj winnych w¶ród zmarłych. To jest bardzo wygodne, bo nic
nie mog± powiedzieć, ale nie odpowiada rzeczywisto¶ci.

Antydepresant sam podpisał zgodę na wylot dowódców jednym samolotem.

Data: 2010-05-02 10:54:12
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 10:51, u2 pisze:
Antydepresant sam podpisał zgodę na wylot dowódców jednym samolotem.

Co więcej twierdził, że nic o tym nie wie. Ale jak rasowy polityk gładko
kłamie :

http://www.dziennik.pl/polityka/article598284/Wyjazd_dowodcow_do_Katynia_Klich_wiedzial.html

Data: 2010-05-02 02:24:42
Autor: Antenka
[...]

Chyba chciałe¶ powiedzieć, że kłamie jak rasowy pychiatra :D. On
przecież był na li¶cie delegacji lec±cej z Prezydentem RP do Katynia.
Teraz rżnie głupa...Cóż jest psychiatr± - być może to choroba
zawodowa :-/

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-05-02 12:51:35
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 11:24, Antenka pisze:
[...]

Kłamie jak rasowy PO-lityk. To miałem na my¶li :)

Data: 2010-05-02 14:15:01
Autor: boukun
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prez ydenta.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdd3d07$0$2582$65785112news.neostrada.pl...

Jak miał walczyć z wariatem?

boukun

Data: 2010-05-02 10:55:59
Autor: karwanjestdebilem
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w

Był tylko jeden Tu-154M do dyspozycji bo drugi jest w remoncie generalnym. Jak to możliwe że kancelaria zwierzchnika sił zbrojnych za wiedz± samego zwierzchnika oraz szefa BBN zaprosiła wszystkich dowódców do jednego samolotu i pozwoliła im odbyć wspólny lot ? I dlaczego nikt z bezpo¶rednich sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

Bo s± zwi±zani z pisem. To jedyny "argument".

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-02 11:53:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miał
kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

   Ci oficerowie tak byli zwiazani z PiS-em, jak n.p. J. Szmajdzinski.

   AR

Data: 2010-05-02 14:13:56
Autor: boukun
[...]

I co mieli zrobić z tym samolotem wariackim? Jak mieli go bezpiecznie w takich wariackich atakach prezydenta sprowadzić na ziemię?

boukun

Data: 2010-05-02 15:38:56
Autor: cyc
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-02 10:30, karwanjestkretynem pisze:
Reporterka RMF FM dotar3a do zaproszenia do wspólnego lotu z prezydentem do
Katynia wys3anego przez W3adys3awa Stasiaka z Kancelarii Prezydenta do
genera3a Andrzeja B3asika.

Ale to nie Stasiak zabezpieczał lot, tylko "antydepresant" z MON.

I tak nic nie pomoze . Cala Polska i tak wie , ze wine za tragedie w tym rozmiarze ponosi prezydent i jego kancelaria i chocbyscie nie wiem jak glosno, zwyczajem faszystow wrzeszczeli , nie wiem ja mocno mataczyli i nie wiem jakich srodkow propagandowych uzyli ,  nie zmie to oceny sytuacji i zdania 90% Polakow i swiata !.
Pozostaje jeszcze tylko otwarta sprawa tego , czy prezydent wymusil na pilocie ladowanie , czy nie !. Byc moze czarne skrzynki nam to wykarza a jesli nie i tak zdecydowana wiekszosc w tym wiekszosc pisomatolkow ( ale do tego nigdy sie publicznie nie przyznaja )  bedzie tak juz zawsze sadzila i ten scenariusz przejdzie do historii ......przynajmniej tej  , ktorej ze wzgledu na wstyd za prezydenta w podrecznikach sie nie opisze .

cyc

Data: 2010-05-02 11:34:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 2 Maj, 15:38, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomo¶cinews:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ten scenariusz przejdzie do historii ......przynajmniej tej  , ktorej ze
wzgledu na wstyd za prezydenta w podrecznikach sie nie opisze .

To juz nawet kanc. prez. zajmuje sie ochrona prezydenta a nie bor i
Mon?
-jakas nowa ustawa weszla o ktorej nie wiem?

Do Tupolewa zapraszała generałów Kance laria Prezydenta.