Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.

Data: 2010-05-02 10:30:55
Autor: karwanjestkretynem
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.
Reporterka RMF FM dotarła do zaproszenia do wspólnego lotu z prezydentem do Katynia wysłanego przez Władysława Stasiaka z Kancelarii Prezydenta do generała Andrzeja Błasika.
Dokument świadczy o tym, że zaproszenia do wspólnego lotu prezydenckim Tupolewem były wysyłane z Kancelarii Prezydenta bezpośrednio do poszczególnych gości, ponad głową ministra Bogdana Klicha. Sam minister podkreśla, że działo się to bez jego wiedzy. Współpracownicy szefa resortu obrony przekonywali dziś, że wiedza Bogdana Klicha na temat transportu była żadna, bo zgodził się on tylko na udział generałów w uroczystościach, a w piśmie skierowanym do niego samego nie było mowy o zaproszeniu wojskowych do składu delegacji.

- Albo minister wiedział i teraz nie chce się przyznać, albo nie wiedział, ale znaczyło by to, że minister nie ma pojęcia o tym co dzieje się w wojsku - mówił w RMF FM Jacek Sasin z Kancelarii Prezydenta. podkreśla, że listy osób z podziałem na miejsca w dwóch samolotach zostały wysłane do podległego resortowi obrony Dowództwa Sił Powietrznych i do 36 Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego.

Ministerstwo Obrony Narodowej miało pełną świadomość, kto leci z panem prezydentem z dowódców wojskowych i to jest poza dyskusją, w jaki sposób odbywa się ten transport - mówił Sasin.

http://wiadomosci.onet.pl/2164290,11,do_tupolewa_zapraszala_generalow_kancelaria_prezydenta,item.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-02 10:33:34
Autor: u2
Do Tupolewa zapraszała generałów Kance laria Prezydenta.
W dniu 2010-05-02 10:30, karwanjestkretynem pisze:
Reporterka RMF FM dotarÂła do zaproszenia do wspĂłlnego lotu z prezydentem do Katynia wysÂłanego przez WÂładysÂława Stasiaka z Kancelarii Prezydenta do generaÂła Andrzeja BÂłasika.

Ale to nie Stasiak zabezpieczał lot, tylko "antydepresant" z MON.

Data: 2010-05-02 10:44:40
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Był tylko jeden Tu-154M do dyspozycji bo drugi jest w remoncie generalnym. Jak to możliwe że kancelaria zwierzchnika sił zbrojnych za wiedzą samego zwierzchnika oraz szefa BBN zaprosiła wszystkich dowódców do jednego samolotu i pozwoliła im odbyć wspólny lot ? I dlaczego nikt z bezpośrednich sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

Anatol

Data: 2010-05-02 10:46:46
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Anatol" <c355@usuntowp.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

bezpośrednich
sprawców ma nie odpowiadać za własne dzialania ?

   Pitolicie, Hipolicie!

   AR

Data: 2010-05-02 10:51:15
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 10:44, Anatol pisze:
[...]

Za bezpieczeństwo przelotu vip-ów odpowiada jednak antydepresant z MON i
BOR. Nie szukaj winnych wśród zmarłych. To jest bardzo wygodne, bo nic
nie mogą powiedzieć, ale nie odpowiada rzeczywistości.

Antydepresant sam podpisał zgodę na wylot dowódców jednym samolotem.

Data: 2010-05-02 10:54:12
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 10:51, u2 pisze:
Antydepresant sam podpisał zgodę na wylot dowódców jednym samolotem.

Co więcej twierdził, że nic o tym nie wie. Ale jak rasowy polityk gładko
kłamie :

http://www.dziennik.pl/polityka/article598284/Wyjazd_dowodcow_do_Katynia_Klich_wiedzial.html

Data: 2010-05-02 02:24:42
Autor: Antenka
[...]

Chyba chciałeś powiedzieć, że kłamie jak rasowy pychiatra :D. On
przecież był na liście delegacji lecącej z Prezydentem RP do Katynia.
Teraz rżnie głupa...Cóż jest psychiatrą - być może to choroba
zawodowa :-/

Antenka

"Kiedy Klich poda się do dymisji?! Czekamy!"

Data: 2010-05-02 12:51:35
Autor: u2
W dniu 2010-05-02 11:24, Antenka pisze:
[...]

Kłamie jak rasowy PO-lityk. To miałem na myśli :)

Data: 2010-05-02 14:15:01
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdd3d07$0$2582$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak miał walczyć z wariatem?

boukun

Data: 2010-05-02 10:55:59
Autor: karwanjestdebilem
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w

[...]

Bo są związani z pisem. To jedyny "argument".

Przemysław Warzywny

Data: 2010-05-02 11:53:51
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał
kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

   Ci oficerowie tak byli zwiazani z PiS-em, jak n.p. J. Szmajdzinski.

   AR

Data: 2010-05-02 14:13:56
Autor: boukun
[...]

I co mieli zrobić z tym samolotem wariackim? Jak mieli go bezpiecznie w takich wariackich atakach prezydenta sprowadzić na ziemię?

boukun

Data: 2010-05-02 15:38:56
Autor: cyc
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-05-02 10:30, karwanjestkretynem pisze:
Reporterka RMF FM dotar3a do zaproszenia do wspólnego lotu z prezydentem do
Katynia wys3anego przez W3adys3awa Stasiaka z Kancelarii Prezydenta do
genera3a Andrzeja B3asika.

Ale to nie Stasiak zabezpieczał lot, tylko "antydepresant" z MON.

I tak nic nie pomoze . Cala Polska i tak wie , ze wine za tragedie w tym rozmiarze ponosi prezydent i jego kancelaria i chocbyscie nie wiem jak glosno, zwyczajem faszystow wrzeszczeli , nie wiem ja mocno mataczyli i nie wiem jakich srodkow propagandowych uzyli ,  nie zmie to oceny sytuacji i zdania 90% Polakow i swiata !.
Pozostaje jeszcze tylko otwarta sprawa tego , czy prezydent wymusil na pilocie ladowanie , czy nie !. Byc moze czarne skrzynki nam to wykarza a jesli nie i tak zdecydowana wiekszosc w tym wiekszosc pisomatolkow ( ale do tego nigdy sie publicznie nie przyznaja )  bedzie tak juz zawsze sadzila i ten scenariusz przejdzie do historii ......przynajmniej tej  , ktorej ze wzgledu na wstyd za prezydenta w podrecznikach sie nie opisze .

cyc

Data: 2010-05-02 11:34:44
Autor: DJ MC Donald Musk
On 2 Maj, 15:38, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "u2" <u...@o2.pl> napisał w wiadomościnews:4bdd38e2$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

ten scenariusz przejdzie do historii ......przynajmniej tej  , ktorej ze
wzgledu na wstyd za prezydenta w podrecznikach sie nie opisze .

To juz nawet kanc. prez. zajmuje sie ochrona prezydenta a nie bor i
Mon?
-jakas nowa ustawa weszla o ktorej nie wiem?

Data: 2010-05-02 11:32:30
Autor: DJ MC Donald Musk
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria P rezydenta.
On 2 Maj, 10:30, "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
wrote:
[...]

no ale kto mial zapraszac do tego samolotu jak nie prezydent?
Moze ty kupa pieprzykoski z GWna miales do tego samolotu zapreaszac
albo michnik czy inny UBek?
A moze do prezydenckiego samolotu mial zapraszac Niesioloski czy
Komoroski?
 -przeciez to oczywiste kto zapraszal, i o co ten szum?
inna natomiast jest sprawa KTO ochranial i KTO odpowiadal za
bezpieczenstwo tych osob ale tu jest JASNOSC: KLICH i Tusek!

Data: 2010-05-02 14:12:45
Autor: boukun

Użytkownik "karwanjestkretynem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hrjd82$ln8$1inews.gazeta.pl...
[...]

No, a teraz takie głupie Hansy Klossy chcą zdjąć odpowiedzialność z szalonego nieboszczyka prezydenta, mają pretensję, że MON nie sprowadził wariatów bezpiecznie na ziemię...

boukun

Data: 2010-05-02 20:12:20
Autor: Ikselka
Dnia Sun, 2 May 2010 10:30:55 +0200, karwanjestkretynem napisał(a):

Ministerstwo Obrony Narodowej miało pełną świadomość, kto leci z panem prezydentem z dowódców wojskowych i to jest poza dyskusją, w jaki sposób odbywa się ten transport - mówił Sasin.

To, że poleciał z Prezydentem, kto poleciał, dyskwalifikuje i samo
Ministerstwo, i lecących z Pi w odniesieniu do wojskowych jako konieczną i
naturalną eliminację nienadajacych się do niczego najważniejszych dowódców,
którzy swą nieprzydatność w wojskowości udowodnili właśnie tym, że wsiedli
wszyscy kupą do jednego samolotu...

PS. Małżeństwo solistów zespołu "ABBA", od kiedy urodziło im się dziecko,
latało na koncerty ZAWSZE w różnych samolotach/lotach z ostrożności i
troski o dziecko, aby w razie wypadku lotniczego zginęło tylko jedno z
nich, a dziecko nie zostało sierotą.

Data: 2010-05-02 22:13:51
Autor: Ikselka
Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.
ERRATA:

Dnia Sun, 2 May 2010 20:12:20 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

Ministerstwo, i lecących z Prezyentem i w odniesieniu do tych wojskowych zaczynam coraz częściej patrzeć na ich śmierć jako naturalne następstwo ich niekompetencji, naturalną eliminację nienadajacych się do niczego dowódców,
którzy swą nieprzydatność w wojskowości udowodnili właśnie tym, że wsiedli
wszyscy kupą do jednego samolotu jakby byli w wojsku od dwóch dni...

[...]

J.w.

Do Tupolewa zapraszała generałów Kancelaria Prezydenta.