Do Użytkowników MobiReadera

Data: 2009-07-04 08:51:01
Autor: Ewa
Do Użytkowników MobiReadera
Witam!

Na mojej E51 zainstalowałam MobiReadera oraz FontMagnifier.
Przykładowe e-booki dają się czytać.
Moim celem zainstalowania MobiReader było jednak stworzenie
możliwości przeglądania plików .pdf, jak przypuszczam wygodniejsze
niż w standardowym Acrobat Readerze.
Jednym z takich plików, który chciałabym móc czytać na komórce jest
ściągnięta z Internetu instrukcja do niej (obszerniejsza niż w książeczce,
która dostałam w zestawie).
Plik ten skopiowałam na kartę pamięci do utworzonego przeze mnie
folderu.
Nie wiem jednak co zrobić aby MobiReader go otworzył. Pewnie
powinnam dopisać go do biblioteki, ale nie wiem jak to zrobić.

Bardzo proszę o pomoc.
Ewentualny namiar na opis użytkowania MobiReadera byłby bardzo
cenny (może być po angielsku).

Pozdrawiam
Ewa

Data: 2009-07-06 02:35:36
Autor: AL
Ewa pisze:
[...]

rozumiem, ze Mobipocket Readera zainstalowalas na komputerze PC?
Z niego eksportujesz ebooki do wybranych urzadzen zewnetrznych

Wiecej informacji nt Mobipocket reader tutaj:
http://www.mobipocket.com/forum/

Przeczytaj FAQ

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-07-06 06:19:45
Autor: Ewa
> [...]

Z niego eksportujesz ebooki do wybranych urzadzen zewnetrznych

Wiecej informacji nt Mobipocket reader tutaj:

Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź.
Nie zainstalowałam na PC, bo Twoją radę żeby zainstalować (w newsie
z 21.06 w innym wątku) potraktowałam jako wskazówkę jak łatwiej
zainstalować ten program na komórce. Oczywiście teraz zainstaluję.
Dziękuję także za namiar na forum.

Pozdrawiam
Ewa

Do Użytkowników MobiReadera