Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce

Data: 2009-03-15 23:10:38
Autor: skippy
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gpjrsb$tsl$1news.interia.pl...
Od ZChN do Goldman-Sachs
http://prawica.net/node/15610

W tym wszystkim brakuje istotnego elementu, mnianiwnicie kolegi Atrakcyjego wraz z jego całą ścieżką kariery.
Nie idzie mi o zawężenie obrazu, lecz o jego rozszerzenie, aczkolwiek rozumiem o co Ci chodzi i dlaczego tego nie zrobicie.

Data: 2009-03-15 22:20:42
Autor: kc
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce
skippy <man2@on.the.moon> napisał(a):  kolegi Atrakcyjego
wraz z jego całą ścieżką kariery.

Ależ kolega Atrakcyjny też właśnie został bardzo poważnie zaszantażowany. Przez prokuraturę w sprawie zakładu w Płocku.

kc

Data: 2009-03-15 23:25:43
Autor: skippy

Użytkownik " kc" <kc59@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:gpjuvq$9sh$1inews.gazeta.pl...
[...]

:))) ładnie zmieniasz temat, ale ok.

Data: 2009-03-15 23:35:54
Autor: Endriu
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce
Ależ kolega Atrakcyjny też właśnie został bardzo poważnie zaszantażowany.
Przez prokuraturę w sprawie zakładu w Płocku.

:))) ładnie zmieniasz temat, ale ok.

Mówicie o tym "zakładzie w Płocku" ?.

Coś się zmienia w NIK
http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2,ID368925527,RS1,index.html

"[ ...] Konkretnie chodzi "Zakłady Mięsne" w Płocku, które zbankrutowały - choć (zapewne słusznym zdaniem NIK) po prywatyzacji mogłyby się utrzymać.
Podobno nie prywatyzowano ich, by utrudnić życie pp.Olewnikom. Podobno też obecna decyzja NIK jest efektem nacisku rodziny Olewników. Nieważne - dlaczego; ważne - że odwróciły się bieguny. [...].

Jeżeli to ten "zakład w Płocku" to chętnie posłucham co z tym wspólnego miał nasz znajomy "atrakcyjny Kazimierz" ....

Endriu

Data: 2009-03-15 22:42:52
Autor: kc
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce

Jeżeli to ten "zakład w Płocku" to chętnie posłucham co z tym wspólnego
miał
nasz znajomy "atrakcyjny Kazimierz" ....
 Tak, Zakłady Mięsne. Gdzieś to dzisiaj czytałem. Prowadzą postępowanie przeciw niemu i czterem ministom skarbu za zaniechania przy prywatyzacji, przez co zakłady upadły a skarb państwa stracił 17 mln.

Oj, będziemy mieli cuda, ale na kiju.

kc

Data: 2009-03-15 23:45:06
Autor: Endriu
[...]

Tak właśnie doczytałem ....

Marcinkiewicz współodpowiedzialny za upadłość Zakładów Mięsnych Płock SA?
http://tiny.pl/bpx8

"[...] Najwyższa Izba Kontroli skierowała do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez kolejnych pięciu ministrów Skarbu Państwa, w tym gronie znajduje się były premier - Kazimierz Marcinkiewicz, którzy kierowali resortem od marca 2004 do listopada 2007 roku. Zawiadomienie dotyczy zaniechania obowiązków przy prywatyzacji Zakładów Mięsnych Płock SA. Nieudane próby prywatyzacji przyczyniły się do upadłości spółki. [...]".

Endriu

Data: 2009-03-16 17:13:36
Autor: Jerzy Olszewski
  kc pisze:

Oj, będziemy mieli cuda, ale na kiju.

kc

Przyznaje. Rok temu byłem sceptyczny i nie wierzyłem w cuda Tuska. Myliłem się. Przecież jednak mamy już udokumentowane cuda. Choćby taki, pierwszy z brzegu.

Pewnego marcowego wieczora niejaka obywatelka Anna Fatyga kładła się wieczorem spać jako "osoba najbardziej szkodząca polskiej dyplomacji", a o poranku zbudziła się jako "cenny zasób kadrowy MSZ, którego nie można zmarnować"

Cud - w bijcie w dzwony !

Data: 2009-03-16 23:20:12
Autor: skippy
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

[...]

Raczej 3 wina z prezesem. Piszesz jakbys miał 16 lat, przesada.

Data: 2009-03-15 23:49:05
Autor: skippy
Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce
Nabije ci tylko jeszcze te pare groszy pisząc, że uciekasz od tematu w strone LSD.
I to sie zgrywa:)))

Data: 2009-03-15 23:49:08
Autor: Endriu
[...]

Niby "czego mamy nie zrobić" ?.

Endriu

Do Vipera .... odnośnie sprzedaży Euro na górce