Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie

Data: 2010-09-25 11:02:21
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
Powitanko,

Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz. J.Galas. To on polikwidowal zielone strzalki, postawil swiatla z zajebista sekwencja na skrzyzowaniach o minimalnym ruchu, za to dal takie bez osobnej fazy do lewoskretu tam, gdzie ruch jest duzy, jego sprawka jest taka synchronizacja, ze korki tworza sie tam, gdzie nie powinny i najplynniejszy ruch jest, gdy swiatla nie dzialaja, ba, sa juz nawet swiatla na wyjezdzie z parkingu. Takiego nagromadzenia nie, nie glupoty, tylko zlej woli nie ma chyba w zadnym innym miescie.
Zblizaja sie wybory m.in. na prezydenta miasta. Wszyscy kandydaci bredza o sprawach mniej, lub jeszcze mniej istotnych, zajmuja sie pierdolami, niektorzy nawet jak HGW, twierdza bezczelnie, ze jezdzi sie super. Jedynie JKM obiecal wprost, ze wywali Galasa i bedzie to pierwsza rzecz jaka zrobi. Ale ja tu nie chce uprawiac agitki, szanse JKM sa jakie sa, chcialbym tylko aby wreszcie zwyciezca wyborow wywalil obecnego Miejskiego Inzyniera Ruchu ze stanowiska. Proponuje jakas nasza kampanie pod tytulem "Wywalic Galasa" albo cos w tym sensie. Pierwsze co mi przychodzi do glowy to jakies ogloszenia w prasie w stylu: "zaglosuje na tego, kto wywali Galasa". Moze macie jakies inne pomysly? Jesli nic nie bedziemy robic, to nadal najwazniejsza sprawa bedzie (naprawde ze szczerym szacunkiem) sprawa pomnika, stadion, czy inne tematy, a my dalej bedziemy tracic czas i pieniadze w korkach spowodowanych jednym zlosliwym facetem, z ktorym zaden dotychczasowy prezydent nic nie zrobil. Mamy okazje cos zmienic, lub przynajmniej wyrazic swoje zdanie, ustalic wlasciwa hierarchie spraw istotnych. Prosze o "burze mozgow" jak mozemy zadzialac.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  MroĹźek)

Data: 2010-09-25 12:27:03
Autor: Myjk
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
Pawel "O'Pajak" napisaďż˝:

Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz. J.Galas. To on polikwidowal zielone strzalki

Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.
Resztę dobrze opisał krzyss, więc powtarzać nie będę.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-25 12:34:39
Autor: masti
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
Dnia pięknego Sat, 25 Sep 2010 12:27:03 +0000 osobnik zwany Myjk wystukał:

Pawel "O'Pajak" napisaďż˝:

Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz. J.Galas. To on
polikwidowal zielone strzalki

Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.

bzdura. Jakoś w innych miastach na podstawie tych samych przepisów nie likwidowali.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-25 16:35:44
Autor: Rafał Grzelak
masti wrote:

> [...]
wystukał:

> Pawel "O'Pajak" napisaďż˝:

bzdura. Jakoś w innych miastach na podstawie tych samych przepisów

bo np. w takim wrocku to tych strzalek chyba nigdy nie bylo...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-25 18:27:42
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 25 Sep 2010 16:35:44 +0200, Rafa³ Grzelak napisał(a):

bzdura. Jakoś w innych miastach na podstawie tych samych przepisów
nie likwidowali.

bo np. w takim wrocku to tych strzalek chyba nigdy nie bylo...

 Ty masz normalnie jakąś traumę po wizycie ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-09-25 19:06:27
Autor: Rafał Grzelak
Borys Pogoreo wrote:

> [...]

przepisĂłw >> nie likwidowali.

 Ty masz normalnie jakąś traumę po wizycie ;)

Nom... ale te czerwone pigulki troche pomagaja. ;]

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-09-25 18:20:13
Autor: Axel

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:xn0gzjxib6xooww000_myjk_news.onet.pl...

Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz.
J.Galas. To on polikwidowal zielone strzalki

Bzdura. On robił wg tego, co mu ministrowie zmalowali.
Resztę dobrze opisał krzyss, więc powtarzać nie będę.

Bzdura. Galas zdejmowal strzalki dlugo po wyjasnieniu ministerstwa, ze nie trzeba ich zdejmowac. Do tej pory w wielu miejscach nie wrocily. W wielu miejscach korki pojawily sie wraz ze zmianami wprowadzonymi przez Galasa i magicznie znikaja, kiedy nie ma swiatel. A miejsc, ktore sa naprawde niebezpieczne, nie poprawia.

--
Axel

Data: 2010-09-27 06:12:45
Autor: Myjk
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
2010-09-25 18:20:13 Axel

Do tej pory w wielu miejscach nie wrocily.

Znam miejsca w Wawie, w których nigdy nie zniknęły.
Generalizowanie.

W wielu miejscach korki pojawily sie wraz ze zmianami wprowadzonymi przez Galasa i magicznie znikaja, kiedy nie ma swiatel. A miejsc, ktore sa naprawde
niebezpieczne, nie poprawia.

Z tym się zgadzam, np. Czecha x Kajki.W sprawie tego skrzyżowania wielokrotnie pisałem do ZDM -- trochę się poprawiło, ale nie wróciło do stanu sprzed zainstalowania świateł do skrętu w lewo. Natomiast wypadków jest mniej
na tym skrzyżowaniu. Za to więcej jest dalej, jak kierowcy
próbują gonić czas stracony w korku na skrzyżowaniu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-28 14:17:49
Autor: Axel
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message
2010-09-25 18:20:13 Axel
Do tej pory w wielu miejscach nie wrocily.
Znam miejsca w Wawie, w których nigdy nie zniknely.

No i co z tego? Sa miejsca, gdzie zniknely i nie wrocily. I nie byly tam w zaden sposob niebezpieczne. I to jest idiotyzm, bo przez to sa tam korki.

Generalizowanie.

Polecam slownik. Gdzies napisalem, ze wszedzie/nigdzie?

W wielu miejscach korki pojawily sie wraz ze zmianami
wprowadzonymi przez Galasa i magicznie znikaja,
kiedy nie ma swiatel. A miejsc, ktore sa naprawde
niebezpieczne, nie poprawia.
Z tym sie zgadzam, np. Czecha x Kajki.W sprawie tego
skrzyzowania wielokrotnie pisalem do ZDM -- troche sie
poprawilo, ale nie wrócilo do stanu sprzed zainstalowania
swiatel do skretu w lewo. Natomiast wypadków jest mniej
na tym skrzyzowaniu. Za to wiecej jest dalej, jak kierowcy
próbuja gonic czas stracony w korku na skrzyzowaniu.

Na skrzyzowaniu Grojecka/Korotynskiego stluczki i wypadki sa codziennie. I Galas nic z tym nie robi.

--
Axel

Data: 2010-09-28 12:38:06
Autor: Myjk
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
2010-09-28 14:17:49 Axel

No i co z tego? Sa miejsca, gdzie zniknely i nie wrocily. I nie byly tam w zaden sposob niebezpieczne. I to jest idiotyzm, bo przez to sa tam korki.

Dlatego że nie brałeś udziału ani nie widziałeś tam żadnej kolizji?
> Generalizowanie.
Polecam slownik. Gdzies napisalem, ze wszedzie/nigdzie?

Nie napisałeś ani jednego konkretu. To wystarczy.

Na skrzyzowaniu Grojecka/Korotynskiego stluczki i wypadki sa codziennie. I Galas nic z tym nie robi.

Nie widziałem nigdy na tym skrzyżowaniu stłuczki ani wypadku, a jeżdżę tamtędy codziennie od 6 lat. Poza tym, tam są strzałki. O torach tramcwajowych nie wspomnę. Tam nie wiele da się zrobić...

W sumie daleki jestem od uszczęśliwiania ludzi
na siłę wzorem Galas, z drugiej storny patrząc jak ludzie jeżdżą ingerować niestety często trzeba.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-28 19:45:26
Autor: Axel

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i7snje$j2c$1news.onet.pl...

[...]

Jezdze samochodem po Warszawie samochodem od ponad 20 lat. Dzieki CB wiem o stluczkach i wypadkach  w calej Warszawie.

> Generalizowanie.
Polecam slownik. Gdzies napisalem, ze wszedzie/nigdzie?

Nie napisałeś ani jednego konkretu.
To wystarczy.

Pytales o konkrety? Nie. Poczytaj sobie, co oznacza slowo "generalizowanie".

Na skrzyzowaniu Grojecka/Korotynskiego stluczki
i wypadki sa codziennie. I Galas nic z tym nie robi.

Nie widziałem nigdy na tym skrzyżowaniu stłuczki
ani wypadku, a jeżdżę tamtędy codziennie od 6 lat.

I dlatego, ze nie wiedziales tam zadnej stluczki, to one sie nie zdarzaja? (patrz swoj wlasny tekst na gorze).
Jezdzisz chyba metrem, bo to skrzyzowanie jest na 5 miejscu najniebezpieczniejszych skrzyzowan w Warszawie w zeszlym roku.

Poza tym, tam są strzałki.

Co maja strzalki do wypadkow na tym skrzyzowaniu? Tam wypadki sa spowodowane duzym strumieniem samochodow skrecajacych w lewo z Korotynskiego w strone al. Krakowskiej i zawracajacych na Grojeckiej, zeby wjechac we Wlodarzewska.

O torach tramcwajowych
nie wspomnę. Tam nie wiele da się zrobić...

Gdyby tam zlikwidowano zielone strzalki - przynajmniej byloby wiadomo, ze cos ZDM probuje poprawic.
Ale akurat tam nikt nich nie tknal.
IMHO najprostszym rozwiazaniem bylyby swiatla wielofazowe, a bezpieczniejszym  - przebicie Grojeckiej na wys. Wlodarzewskiej ze swiatlami zsynchronizowanymi ze swiatlami na Korotynskiego.

W sumie daleki jestem od uszczęśliwiania ludzi
na siłę wzorem Galas, z drugiej storny patrząc
jak ludzie jeżdżą ingerować niestety często trzeba.

Oczywiscie, ze trzeba. Ale z glowa, a nie zza papierow na biurku.

--
Axel

Data: 2010-09-29 09:07:26
Autor: Myjk
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
2010-09-28 19:45:26 Axel

> Dlatego że nie brałeś udziału ani nie widziałeś
> tam żadnej kolizji?
Jezdze samochodem po Warszawie samochodem od ponad 20 lat. Dzieki CB wiem o stluczkach i wypadkach  w calej Warszawie.

Wow, dodaj jeszcze, że masz 4-metrową antenę na dachu,
zbierasz całe info z Wawy i okolic, wszystko rejestrujesz
na dyktafon, a w domu zapisujesz do kajetu w celach statystycznych.

> Nie napisałeś ani jednego konkretu.
> To wystarczy.
Pytales o konkrety? Nie. Poczytaj sobie, co oznacza slowo "generalizowanie".

Nie muszę pytać o konkrety. Zarzucasz komuś (tu Galasowi) niewłaściwe działanie rzucajac ogólnikami. Gdybyś nie miał skłonności do generalizowania podałbyś konkretny przykład.

Podasz zatem przykład i podważysz go światłem obowiązujących ustaw?

> Nie widziałem nigdy na tym skrzyżowaniu stłuczki
> ani wypadku, a jeżdżę tamtędy codziennie od 6 lat.
I dlatego, ze nie wiedziales tam zadnej stluczki, to one sie nie zdarzaja? (patrz swoj wlasny tekst na gorze).

Świetnie. Zauważyłeś odniesienie. Właśnie po to je zastosowałem aby pokazać Ci, że możesz się mylić twierdząc, że wprowadzenie świateł na skrzyżowanie "x" przyczyniło się tylko i wyłącznie do powstania korków.

Jezdzisz chyba metrem, bo to skrzyzowanie jest na 5 miejscu najniebezpieczniejszych skrzyzowan w Warszawie w zeszlym roku.

Wg Twojego kajetu? Z tego co znalazłem, jest na 6
z 5 wypadkami. To też jakby przeczy Twojemu twierdzeniu, że codziennie się tam coś dzieje. Ergo, oszukujesz.

Jak na ilość samochodów tamtędy przejeżdżających, oraz obraz skrzyżowania (tory) -- źle nie jest.

Zapomaniałeś też, nadając tak strasznie na Galasa, przy okazji dodać że, cyt.:

Według policyjnych statystyk w ubiegłym roku po raz pierwszy od kilku lat spadła liczba wypadków i kolizji drogowych. W 2009 roku na warszawskich drogach zginęło 95 osób, to o 30 mniej niż rok wcześniej. Zdecydowana większość ofiar śmiertelnych to piesi.

Więcej...
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34889,7486584,Najbardziej_niebezpie
czne_skrzyzowania_w_Warszawie.html#ixzz10tsUeujx

Może ilość samochodów się zmniejszyła, może ludzie zaczynają myśleć? Może to zwykły przypadek?
Nie, nie twierdzę, że to zasługa Galasa.

> Poza tym, tam są strzałki.
Co maja strzalki do wypadkow na tym skrzyzowaniu?

No właśnie nie wiem po co, w miejscu gdy ewidentnie nawiązywałem do stawiania/zdejmowania sygnalizatorów
do skrętu w lewo Czecha x Kajki oraz nie zdejmowania strzałek warunkowych w prawo na , zacząłeś pisać o wypadkach na Korotyńskiego x Grójecka.

Tam wypadki sa spowodowane duzym strumieniem samochodow skrecajacych w lewo z Korotynskiego w strone al. Krakowskiej i zawracajacych na Grojeckiej,
zeby wjechac we Wlodarzewska.

Strumieniem to ciężko nazwać. Kolejka 10, czasem 20 aut,
które stoją po 10 minut, bo tylko 2-3 przejeżdżają na cyklu głównie z powodu torowiska.

Gdyby tam zlikwidowano zielone strzalki - przynajmniej byloby wiadomo, ze cos ZDM probuje poprawic.

Aha. Porażająca logika.
PS Zgłosiłeś zauważony problem do ZDM?

Ale akurat tam nikt nich nie tknal.

IMHO najprostszym rozwiazaniem bylyby swiatla wielofazowe,

No, genialny pomysł. Byłoby to samo co na Czecha x Kajki. Kajki puste, a na Czecha korek 4km. Przy czym tam nie ma tak często świateł jak na Grójeckiej, nie ma też torowiska i setki pieszych.

a bezpieczniejszym  - przebicie Grojeckiej na wys. Wlodarzewskiej ze swiatlami zsynchronizowanymi ze swiatlami na Korotynskiego.

Tak! Więcej świateł!

Oczywiscie, ze trzeba. Ale z glowa, a nie zza papierow na biurku.

Gorzej jak zapisy na papierach nie pozwalają z głową.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-29 21:11:13
Autor: Axel

"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i7uvke$glm$1news.onet.pl...

Podasz zatem przykład i podważysz
go światłem obowiązujących ustaw?

Konkretny przyklad: rondo Mysliwiecka/Lazienkowska/Rozbrat. Nie bylo korkow do czasu zamontowania nowej sygnalizacji bez strzalek. Nowa sygnalizacja byla montowana po informacji ZDM, ze bedzie przywracal zlikwidowane strzalki. Korkow nie ma, kiedy sygnalizacja nie dziala.

Jezdzisz chyba metrem, bo to skrzyzowanie jest
na 5 miejscu najniebezpieczniejszych skrzyzowan
w Warszawie w zeszlym roku.

Wg Twojego kajetu? Z tego co znalazłem, jest na 6
z 5 wypadkami.

5 czy 6 miejsce - co za roznica? Jest w czolowce wypadkowych miejsc w Warszawie.

To też jakby przeczy Twojemu twierdzeniu,
że codziennie się tam coś dzieje.

Przeczy w mniemaniu kogos, kto nie odroznia wypadku od stluczki.

Ergo, oszukujesz.

Probujesz walczyc z faktami, bo nie masz o nich pojecia.

Jak na ilość samochodów tamtędy przejeżdżających,
oraz obraz skrzyżowania (tory) -- źle nie jest.

Byloby zle, gdyby ktos ginal tam co 5 minut?

[...]

No to wroc do mojego postu i sprobuj zrozumiec, w jakim kontekscie pisalem o tym skrzyzowaniu.

[...]

Na Korotynskiego stoi szurek kilkudziesieciu aut w godzinach szczytu.

[...]

I jest to zupelnie inne skrzyzowanie, z innym ruchem, w miescie, a nie na peryferiach. Jak geniuszu, swiatla wielofazowe zlikwiduja korek na poprzecznej, a powieksza na glownej?

a bezpieczniejszym  - przebicie Grojeckiej na wys. Wlodarzewskiej
ze swiatlami zsynchronizowanymi ze swiatlami na Korotynskiego.

Tak! Więcej świateł!

Jakbys lepiej poznal slowo pisane, to moze zrozumialbys, ze na tym skrzyzowaniu chodzi przede wszystkim o zwiekszenie bezpieczenstwa, a nie o zlikwidowanie korkow. Tam korek na Grojeckiej sie nie tworzy - stoi tylko pas do skretu/zawrotki. Nie tworza sie rowniez korki na skrzyzowaniu z Dickensa, mimo, ze wlasnie tam przeprogramowano swiatla.

Gorzej jak zapisy na papierach nie pozwalają z głową.

Gorzej, jak ktos zabiera glos nie majac pojecia, o co chodzi i jedyne co potrafi, to czepiac sie nieistotych szczegolow, albo pisac od rzeczy.
EOT

--
Axel

Data: 2010-09-29 19:40:21
Autor: Myjk
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
Axel napisać:

> To też jakby przeczy Twojemu twierdzeniu,
> że codziennie się tam coś dzieje.
Przeczy w mniemaniu kogos, kto nie odroznia wypadku od stluczki.

Cytuję Ciebie:

"Na skrzyzowaniu Grojecka/Korotynskiego stluczki i wypadki sa codziennie. I Galas nic z tym nie robi."

Masz rację, EOT.

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-09-25 12:33:16
Autor: krzyss
W dniu 2010-09-25 11:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

Mamy okazje cos zmienic, lub przynajmniej wyrazic swoje zdanie,
ustalic wlasciwa hierarchie spraw istotnych. Prosze o "burze mozgow" jak
mozemy zadzialac.

Hmmm.. mieszkam w DC od urodzenia i rocznie robie ok 40kkm z czego 35kkm po warszawie. Jezdzi sie zle... ale nie wiem czy to jest wina jednego faceta. Co by nie mowic o wislostradzie o ktorej tak bardzo trabili ona jedzie, wolno ale jedzie. Pamietam czasy kiedy stala kompletnie.
Za korki obarczyl bym w 50% nas samych kierowcow, nie umiemy jezdzic, wpychamy sie na sile, jezdzimy na czerwonym, blokujemy skrzyzowania itp, nie wiemy co to jazda na zakladke, najlepiej tego co jedzie do konca pasem zlinczowac, bo przeciez bedzie 5 minut przed nami. A nikt sie nie zastanowi ze jak beda dwa pasy to moze skrzyzowanie co jest za nami 500m wlasnie przez to nie bedzie zablokowane ze my jedziemy dwoma pasami na koncu ktorych jest zakladka.

Dopiero potem wina jest reszty swiata. Jedno co mnie zastanawia czemu tak paralizuje sie wszystkie mosty w warszawie. Bus pasy, remonty, zamkniecia itp.

Za jaja bym jednak powiesil tego co zaprojektowal tunel z ograniczeniem do 50km/h i pozywka dla policji, tego co zrobil 3m tunel pod zachodnim, wiec tiry kompletnie blokuja skrzyzowanie itp bledow. No i jeszcze jedno.. uwazam ze kazda droga budowana w Warszawie powinna miec gwarancje wykonawcy na 10 lat !!! wtedy by wreszcie zaczeli budowac dobrze... a nie tak jak most siekierkowski ktory po 3 latach uzywania juz jest do poprawki...

--
===-- -- -==   krzyss vel Qkill   ==-- -- -===
-- -- ===-- --    www.krzyss.com   -- -- ===-- --

Data: 2010-09-25 19:47:02
Autor: J.F.
On Sat, 25 Sep 2010 12:33:16 +0200,  krzyss wrote:
Za korki obarczyl bym w 50% nas samych kierowcow, nie umiemy jezdzic, wpychamy sie na sile, jezdzimy na czerwonym, blokujemy skrzyzowania itp,

Ale to blokowanie skrzywan to czesto wina zarzadu - swiatla zle
ustawione.

nie wiemy co to jazda na zakladke, najlepiej tego co jedzie do konca pasem zlinczowac, bo przeciez bedzie 5 minut przed nami. A nikt sie nie

No nie umiemy jezdzic na zamek. Choc ciekaw jestem czy nie pomogla by tablica "prosze sie ustawiac na
obu pasach.
Zreszta to ze nie umiemy to w pewnym stopniu tez wina zarzadow ruchu -
tak nas wychowali :-)

zastanowi ze jak beda dwa pasy to moze skrzyzowanie co jest za nami 500m wlasnie przez to nie bedzie zablokowane ze my jedziemy dwoma pasami na koncu ktorych jest zakladka.

ejze - polemizuje. Jak korek jest na jednym pasie a drugi wolny, to
mozna zjechac ze skrzyzowania i go nie blokowac.
Jak korek bedzie na wszystkich pasach to moze nie siegnie poprzedniego
skrzyzowania, a moze siegnie - a wtedy juz nie bedzie manewru.

Podobnie ci co czekaja 2-3 skrzyzowania wczesniej i chca skrecic przed
waskim gardlem. Jakby korek byl szeroki i krotki to moze by nie
musieli czekac, ale gdyby byl dluzszy ... jak jeden pas wolny to moga
korek ominac :-)

Dopiero potem wina jest reszty swiata. Jedno co mnie zastanawia czemu tak paralizuje sie wszystkie mosty w warszawie. Bus pasy, remonty, zamkniecia itp.

No wiesz - remonty sa niezbedne, a buspas - bez niego byl korek na
wszystkich pasach ? No to moze i uzasadniony - z tym ze jak sie nie
podoba, to gloswac na kogos innego :-)

J.

Data: 2010-09-30 19:08:00
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 25 Sep 2010, J.F. wrote:

No nie umiemy jezdzic na zamek.
[...]
Zreszta to ze nie umiemy to w pewnym stopniu tez wina zarzadow ruchu
- tak nas wychowali :-)

  Wycho*wują*.
  I będą.
  Tak długo, jak długo jadący "swoim pasem" będzie miał pierwszeństwo,
nawet ustalenie przepisu o "zakazie wyprzedzania w korku" nie
pomoże.
  To że ustąpienie własnego pierwszeństwa stanowi dyshonor jest
*jednak* sprawą odrębną, IMVHO. (pomijam widzianą na grupie, albo
tu albo .prawo, tezę że ustąpienie własnego pierwszeństwa stanowi
wykroczenie :P)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-09-25 21:17:22
Autor: Sklavin

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c9dcfe5$1@news.home.net.pl...

[...]

Pomyśl jakby jechała gdyby nie genialne światła pod Śląsko-Dąbrowskim.  Inny przykład światła po drugiej stronie Wisły na skrzyĹźowaniu WybrzeĹźe Helskie - ul. Ratuszowa. Kilkukilometrowe korki załatwiłby układ elektroniczny za 10 PLN zmieniający cykle świateł w zaleĹźności od pory dnia. O czerwonych falach na praktycznie kaĹźdej większej ulicy nie wspominając. Jakimś dziwnym trafem na Al. Ujazdowskich gdzie pełno ambasad i budynkĂłw rządowych jakoś sygnalizację da sie zrobić porządnie. Sorry ale inaczej niĹź kompletnym ignoranctwem i olewactwem  tego pana nie moĹźna nazwać.

Data: 2010-09-25 22:57:43
Autor: Andrzej R

Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM-trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:4c9dcfe5$1news.home.net.pl...
W dniu 2010-09-25 11:02, Pawel "O'Pajak" pisze:

 No i jeszcze jedno.. uwazam ze kazda droga budowana w Warszawie powinna miec gwarancje wykonawcy na 10 lat !!! wtedy by wreszcie zaczeli budowac dobrze...

Albo całkiem by przestali. Bo teraz to w kosztach można wykazać co się chce i z tych kosztów wynika, że do budowy/remontu użyte zostanie wszystko czego wymaga solidne wykonanie. Następnie połowę materiału (albo i więcej) można rozkraść a drogę zrobić z g...a z piaskiem i w ten sposób "wyjść na swoje". A jak trzeba by dać dziesięcioletnią gwarancję to już byłoby gorzej i mogłoby się okazać, że wykonawcom "przestało się opłacać":-).

a nie tak jak most siekierkowski ktory po 3 latach uzywania
juz jest do poprawki...

Piszesz, że od urodzenia mieszkasz w Warszawie, co prawda nie piszesz kiedy to było, ale może pamiętasz jak budowali Trasę Łazienkowską. Goniły ich terminy do których się zobowiązali i mimo opóźnień widocznych już w trakcie budowy wykonawca cały czas zapewniał, że wyrobią się na czas. No i wyrobili się, a jakże. Było uroczyste otwarcie, Gierek przeciął wstęgę, następnie przeleciał przez trasę po chyba jeszcze ciepłym asfalcie razem ze swoją świtą a poprawki zaczęły się już następnego dnia, więc Siekierkowski przy tym to pikuś, i tak się długo trzymał :-)))
                       Pozdrawiam
                          Andrzej

Data: 2010-09-29 08:52:38
Autor: Rychu
W dniu 2010-09-25 12:33, krzyss pisze:
[...]

Z tymi gwarancjami to jest tak, że dają nawet i takie. Z tym,
że gwarancja wygasa gdy np. wodociągowcy wpadną w nocy, zrobią
dziurę. Po tym wszystkim zasypią ją piachem i wysadzą kostką,
a po dwóch tygodniach, jak się zapadnie o 10 cm, to doleją asfaltem.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-09-25 14:04:30
Autor: J.F.
On Sat, 25 Sep 2010 11:02:21 +0200,  Pawel "O'Pajak" wrote:
[...] Zblizaja sie wybory m.in. na prezydenta miasta.

Z tego co slysze to w Warszawie nie macie szans - skoro Galas rzadzi,
to widac HGW go lubi. HGW wygra i dalej bedzie rzadzil.

Za to np we Wroclawiu moze byc ciekawie, a pomyslow nasze dwa zarzady
drog maja sporo :-)

[...]

Za pozno. Trzeba bylo rok temu zalozyc partie kierowcow - teraz mozna
by startowac.

Jesli nic nie bedziemy robic, to nadal najwazniejsza sprawa bedzie

No coz - prace zmien i do GW idz. Moze ci pozwola prowadzic rubryke
"okiem kierowcy" i moze ktos to bedzie czytal.

Bo na razie to zainteresowanie medialne znikome, spoleczne tez
znikome, a wyborcy przy urnie zapominaja co ich boli.

J.

Data: 2010-09-28 09:44:28
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
W dniu 2010-09-25 11:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
Powitanko,

Jak wiadomo za organizacje ruchu w DC odpowiada inz. J.Galas.

A propos Naczelnego Inżyniera - kiedyś był tu link do filmiku na YT jak to wspomniany pan pokazywał do kamery jak jedzie do pracy. Nie moge znaleźć - pomoże ktoś?

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-10-06 10:25:45
Autor: ąćęłńóśźż
Do Warszawiakow - moze by tak ogloszenie
Np. kretyński brak skrętu z Wisłostrady w prawo w Chełmską, kierowcy stoją na czerwonej strzałce jak ciołki przed pustą zebrą nie
wiadomo po co.

Debilny skręt w lewo z Powązkowskiej w Tatarską blokujący ruch na pół Powązkowskiej, a można było dopiero co podczas właśnie
zrobionego remontu jeden pas tylko do skrętu w lewo wyznaczyć.

Itp. itd.

Ponieważ Galas jest idiotą, to wróżę mu bardzo_długą_i_owocną_karierę, bo nikomu z polityków nie zagraża.

A jakby był jakiś mądry, wykształcony, inteligentny, to od razu by dostał kopa w dupę.

-- -- -