Do Watermana.

Data: 2011-09-11 18:01:20
Autor:
Do Watermana.
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Witaj

Jak się tu pojawisz to proszę Cie bardzo o kontakt na priv.
Sprawa jest ;-)

Pozdrawiam
Rechot

Wbij Kurka Wodna w internet. Możesz też zadzwonić.
http://www.kurka-wodna.pl/index.php?action=kontakt
Jak byś nie wiedział, mieszka blisko dostawcy wapna sodowanego.
Będziesz miał trudność ze spotkaniem w Warszawie, powody znam.

pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 20:31:56
Autor: Rechot
Do Watermana.

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4it1g$jlp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taaak,  pewnie wiesz że pracuje w L..... ;-)))
I zapewne wiesz co tam robi ;-)))
I zapewne wiesz że mieszka na G..... ;-))))
Gwarantuje Ci Mule Bagienny że w realu znam Go lepiej niz Ty.
Ale tutaj na grupie jestem wyłącznie bytem internetowym powołanym do tego żeby Cie prowokować.
I wyłacznie takim bytem dla Ciebie pozostanę.

Ośmieszasz się Ty nasz Wszechwiedzący ;-))

Dobranoc
Rechot

Data: 2011-09-11 19:45:04
Autor:
Do Watermana.
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Taaak,  pewnie wiesz że pracuje w L..... ;-)))
I zapewne wiesz co tam robi ;-)))

Istnieje taka możliwość.

I zapewne wiesz że mieszka na G..... ;-))))

Mówiłem obok dostawcy wapna sodowanego.

Gwarantuje Ci Mule Bagienny że w realu znam Go lepiej niz Ty.

To dlaczego robisz z Siebie prymitywa. Tak bardzo tobie żal rzuconego zobowiązania, bardzo bardzo współczuję.
Ale tutaj na grupie jestem wyłącznie bytem internetowym powołanym do tego żeby Cie prowokować.
I wyłacznie takim bytem dla Ciebie pozostanę.

Ośmieszasz się Ty nasz Wszechwiedzący ;-))

Z Ciebie wyłazi prostak, skoro jego znasz to przestałeś być anonimowy. Tak bardzo się ukrywałeś i tak prosto się wysypałeś.
Przy okazji zapytaj dlaczego traktujemy siebie serio ?
Czy możesz się sprężyć potrzebny będzie na wyjazd w połowie tego tygodnia, bardzo proszę. O ośmieszaniu się, to popisówę odwaliłeś z iluminatorem sferycznym. Nie był to jedyny występ, lecz ten na polu na którym się podobno znasz, faktycznie podobno. pozdrawiam rc

Data: 2011-09-11 23:42:25
Autor: Rechot
Do Watermana.

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j4j33v$98m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie znam, nie używam

Gwarantuje Ci Mule Bagienny że w realu znam Go lepiej niz Ty.

To dlaczego robisz z Siebie prymitywa. Tak bardzo tobie żal rzuconego
zobowiązania, bardzo bardzo współczuję.

Niczego mi nie żal. Staroci nie kolekcjonuję, do robienia zdjęć mam o niebo lepszy i nowocześniejszy sprzęt a Tobie mogę zrobić radochę.

[...]

Wysypałem? To wiesz już kim jestem?
Czy znów Ci sie wydaje że wiesz?

Przy okazji zapytaj dlaczego traktujemy siebie serio ?

Tak samo serio jak inny wspólny znajomy  Cię traktuje serio ;-)))).

Czy możesz się sprężyć potrzebny będzie na wyjazd w połowie tego tygodnia,

Może być problem ;-(.
Ale co sie odwlecze....

bardzo proszę.

Jak Rysio coś chce to potrafi być grzeczny i kulturalny.
Zupełnie jak pies mojej babci ;-))
Może jest szansa żeby Cię ucywilizować? ;-))

O ośmieszaniu się, to popisówę odwaliłeś z >iluminatorem sferycznym.

No nie wiem kto większą popisówę odwalił ;-))

Nie był to
jedyny występ, lecz ten na polu na którym się podobno znasz, faktycznie
podobno.

pozdrawiam rc

Ty się znasz na wszystkim i w każdym temacie potrafisz się zbłaźnić.
Nie mam szans dosięgnąć Twojego poziomu w ośmieszaniu siebie ;-))

Dobranoc raz jeszcze.
I czekaj na dostawę ;-)

Rechot

Data: 2011-09-12 05:44:40
Autor:
Do Watermana.
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
Niczego mi nie żal. Staroci nie kolekcjonuję, do robienia zdjęć mam o niebo lepszy i nowocześniejszy sprzęt a Tobie mogę zrobić radochę.

Jedynie ułatwić dokumentację.

> Z Ciebie wyłazi prostak, skoro jego znasz to przestałeś być anonimowy.
> Tak bardzo się ukrywałeś i tak prosto się wysypałeś.

Wysypałem? To wiesz już kim jestem?
Czy znów Ci sie wydaje że wiesz?

Na FN jest podobnej klasy upierdliwy gość ksywa robocza "dupan", avatar "Bigas". Pomieszanie pierdzoichów z powietrzem, zaciekły podobnie do Ciebie.
Również ujada, również słabo zorientowany.

> Przy okazji zapytaj dlaczego traktujemy siebie serio ?

Tak samo serio jak inny wspólny znajomy  Cię traktuje serio ;-)))).

Jak dla jaj robisz jemu problemy to jesteś zwykły .... . Wstaw sobie właściwe określenie. (Nieodrodny synek ?)

Jak Rysio coś chce to potrafi być grzeczny i kulturalny.
Zupełnie jak pies mojej babci ;-))
Może jest szansa żeby Cię ucywilizować? ;-))

Tylko taktyczna prośba. Mogę posługiwać się szeroką paletą form komunikacji. To rozmówca wybiera zakres.

> O ośmieszaniu się, to popisówę odwaliłeś z >iluminatorem sferycznym.

No nie wiem kto większą popisówę odwalił ;-))

Obiektyw dobry, na płaskie pole obrazowe dla płaskiego pola przedmiotowego.
Wiem że już nie rozumiesz o czym mówię. Dlatego obraz nie jest tworzony na kopule jak to głupio określiłeś. Było takich bredni więcej, ale jako nie zorientowany w tematyce, jesteś zachwycony kiciorem marketingowymi.

Ty się znasz na wszystkim i w każdym temacie potrafisz się zbłaźnić.
Nie mam szans dosięgnąć Twojego poziomu w ośmieszaniu siebie ;-))

Takie stwierdzenie to reakcja obronna, zupełnych miernot.

"Mania" ma taką obsesję, że znam się na wszystkim, żadne przekonywania nie pomagają. Nawet były cenzurowane jej wpisy przez byłych kumpli moderatorów na FN jak miała kolejny atak pierdolca (popularna nazwa chorób psychicznych).

Dobranoc raz jeszcze.
I czekaj na dostawę ;-)

Tyle samo co na "TomM" czy "Nurofen" ?

pozdrawiam rc

Data: 2012-09-03 03:41:38
Autor: hdo
Do Watermana.
W dniu niedziela, 11 września 2011 23:42:25 UTC+2 użytkownik Rechot napisał:
U�ytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa� w wiadomo�ci news:j4j33v$98m$1inews.gazeta.pl...
> Rechot <rechot@onet.pl> napisaďż˝(a):

I czekaj na dostawďż˝ ;-)

Rechot

Mija pawie rok, Rechot nie dotrzymał słowa, co było do przewidzenia.
Typowe dla kumpla "Mani" i "KasiK".

pozdrawiam rc

Data: 2012-09-04 08:40:32
Autor: waterman
Do Watermana.
W dniu poniedziałek, 3 września 2012 12:41:38 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]

> I czekaj na dostawďż˝ ;-)

Mija pawie rok, Rechot nie dotrzymał słowa, co było do przewidzenia.

No mija rok, ale ja tego gościa nie znam, więc nie wiem czy to kumpel Mani i Kasi

Data: 2012-09-08 09:16:53
Autor: hdo
Do Watermana.
W dniu wtorek, 4 września 2012 17:40:32 UTC+2 użytkownik waterman napisał:
W dniu poniedziałek, 3 września 2012 12:41:38 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

No mija rok, ale ja tego gościa nie znam, więc nie wiem czy to kumpel Mani i Kasi

Takie informacje przekazywał, jak to nad Białym przy ognisku gawędzili.
Lecz w takiej sytuacji, to może być kolejne kłamstwo "Rechot".
Za możliwe pomówienie Marii Bnińskiej i Katarzyny Kapłan że są znajomymi "Rechot" uniżenie przepraszam.

Dodam tylko że Urząd Patentowy zakończył procedowanie drugiego zgłoszenia i zostało patentem. (Pierwsze niebawem również uzyska taki status.)
Z tej perspektywy obie "szanowne moderatorki" wykazały się skrają niekompetencją, co akurat jest stanem trwałym.

pozdrawiam rc

Do Watermana.