Do Wolanda

Data: 2010-03-11 09:58:35
Autor: Pistacjusz
Do Wolanda
Czy nie mógłbyś wrócić do bycia syjonistą? To było znacznie
zabawniejsze.

Data: 2010-03-11 10:02:16
Autor: Woland
Do Wolanda
Pistacjusz napisał(a):

Czy nie mógłbyś wrócić do bycia syjonistą? To było znacznie
zabawniejsze.

A kiedy to ja niby przestałem być syjonistą?...

Data: 2010-03-11 10:03:44
Autor: Pistacjusz
Do Wolanda
On 11 Mar, 19:02, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Pistacjusz napisał(a):

> Czy nie mógłbyś wrócić do bycia syjonistą? To było znacznie
> zabawniejsze.

A kiedy to ja niby przestałem być syjonistą?...

Bardzo się ostatnio zaniedbujesz w tym temacie.

Data: 2010-03-11 10:19:06
Autor: Woland
Do Wolanda
Pistacjusz napisał(a):

Bardzo się ostatnio zaniedbujesz w tym temacie.

Mam kobietę na stałe, poświęcam jej bez mała 80% swojego wolnego
czasu... Walka z islamistami przestała być chwilowo priorytetem, tylko
od czasu do czasu rzucam coś na fora i czaty, głównie niemieckie,
francuskie i angielskie..

Data: 2010-03-12 03:10:18
Autor: Mariusz Merta
Do Wolanda
On 11 Mar, 18:19, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Pistacjusz napisał(a):

> [...]

czasu... Walka z islamistami przestała być chwilowo priorytetem, tylko
od czasu do czasu rzucam coś na fora i czaty, głównie niemieckie,

a ładne ma wąsy i muskuły ? :-))))
no i czy umie śpiewać deutchland, deutchland uber...albo
horst wessel... :-)))
no i jak jego francuski niewymowny...sorki wiem, że to poniżej pasa...
ale jakoś nie mogę się powstrzymać
Mariusz Merta

Data: 2010-03-12 09:27:35
Autor: Piotr
Do Wolanda

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości

Mam kobietę na stałe, poświęcam jej bez mała 80% swojego wolnego
czasu...

:-)
Zdjęli ci gips?

Data: 2010-03-12 13:52:52
Autor: bolek
Do Wolanda

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hncttn$9l6$1news.onet.pl...

[...]

A da się gips nałożyć na mózg ?

Data: 2010-03-12 23:27:20
Autor: Piotr
Do Wolanda

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnde4u$k9q$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Da się, zamiast.
Ale mnie chodziło jednak o rękę.
Piotr

Data: 2010-03-13 15:22:35
Autor: Krzysiek
Do Wolanda
Hallo,

"Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> schrieb im Newsbeitrag news:0f1f1e66-f8e4-411b-a81f-50f8bc40617bb7g2000yqd.googlegroups.com...
Pistacjusz napisał(a):

[...]

znalazl Pan zwloki??
Nie, zebym sie wtracal, ale lepiej zwrocic je rodzinie, na pewno martwi sie losem
zaginionej, okazalby Pan wtedy prawdziwe poswiecenie.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-03-13 16:01:12
Autor: raff
Do Wolanda
[...]

Nie to ze je znalazl. Ale ze te zwloki GO CHCIALY.

R.

Data: 2010-03-13 17:10:19
Autor: Krzysiek
Do Wolanda
Hallo,

"raff" <trytytyty13@autograf.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hng9bt$bn7$1news.onet.pl...

[...]

Nie to ze je znalazl. Ale ze te zwloki GO CHCIALY.

R.

noooo... prawde mowiac... o chceniu nie bylo ani slowa, za to bylo - "Mam kobiete na stale...",
czyli dosc jasno wyrazone, ze jest martwa. Kiedys, gdy podrosnie na tyle, zeby stanac oko w oko
z jakas zywa kobieta, szybko nauczy sie, ze na stale to mozna miec tylko tyle, ze kazde nastepne
piec minut moze przyniesc zupelnie nieoczekiwana niespodzianke. A potem bedzie potrzebowal
jeszcze sporo czasu zanim zacznie mu switac kto tu wlasciwie kogo ma...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski