Do XXL-a....

Data: 2009-04-29 18:08:44
Autor: Endriu
Do XXL-a....
Zamiast denerwować Dietera i epatować tu swoim brakiem umiejętności logicznego myślenia:

"[...] Zeby nie bylo, ze post jest calkiem nie na temat. Dla USD i indeksow wazny
bedzie koniec czerwca. Wsp. korelacji = -1.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Z tego co napisałeś nic nie wynika.[...]"

odpowiedziałbyś raczej  platformiano-unijny propagandzisto jak twoi idole Tusk z Rostowskim zaplanowali budżet...:

http://tiny.pl/zj5c

....że po niespełna IV-ech miesiącach 2009 roku deficyt wynosi 60% planu, a w oddali majaczy ogromna dziura budżetowa.
Czy zechcesz odpowiedzieć mi na to pytanie dotyczące "profesjonalizmu" twojego ideologicznego "guru" zwanego również "słonce peru" czy może znowu schowasz głowę w piasek, jak zwykłeś to robić poprzednio, nie odpowiadając mi na żadne z konkretnych pytań, jakie w twoją stronę skierowałem ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-29 20:55:01
Autor: Robert Krassowski. Alkortrade
Do XXL-a....
Do watku politycznego dodalbym pod watliwosc obietnice PO, ze nie beda - cytuje - 'drenowac spolek skarbu panstwa poprzez wyciganie dywidendy'. Jak bylo rok temu? Kazdy pamieta. Jak jest teraz? Proponuje zapoznac sie ze stanowiskiem Skarbu Panstwa na WZA KGHMu.

--
Łšczę pozdrowienia,
Robert Krassowski,

http://www.alkortrade.biz

Data: 2009-04-29 21:58:33
Autor: Endriu
Do XXL-a....

Do watku politycznego

Polityka i giełda się zazębiajš. Poważna dziura w budżecie musi odbić się spadkiem  nototowań na giełdzie....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-04-29 22:13:09
Autor: skippy
Do XXL-a....

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gtaajb$lae$1news.interia.pl...

Do watku politycznego

Polityka i giełda się zazębiajš. Poważna dziura w budżecie musi odbić się spadkiem  nototowań na giełdzie....

Powiedz jeszcze tylko jedno.
Czy w tym samym czasie beda spadac inne rynki, czy beda rosnac, czy to nie ma związku.
Rozwinąć?

Data: 2009-04-29 22:23:00
Autor: marfi
Do XXL-a....
Użytkownik "skippy" <man3@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gtacu6$8oi$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

  Rozwiń ale z  uwzględnieniem, że "Polska Chrystusem narodów" :)

--
marfi

Do XXL-a....