Do XXL-a....

Data: 2009-10-04 15:00:42
Autor: XXL
Do XXL-a....
Endriu, co się z Tobą działo? Nic nie pisałeś i nie wklejałeś żadnych linków S.Michalkiewicza i już
zastanawiałem się czy nie wyrosłeś z UPR-owskiej mitologii a tymczasem Ty
jednak czuwasz i trzymasz rękę na pulsie.
Cieszę się, że jesteś ale powiem szczerze, że niewiele z tego co napisałeś
zrozumiałem ale powiem Ci jedno.

A tymczasem w sondażach UPR ma nadal tylko ok. 1% poparcia, niestety...

Pozdrawiam,
Sławek

Data: 2009-10-04 17:34:03
Autor: Templariusz
Do XXL-a....
 XXL <duzy_slawek@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

JAK CZYTAM TWOJE INTELEKTUANE WYPOCINY TO CHCE CI POWIEDZIEC DOBRY WIECZÓR BO MI SIE PRZED OCZAMI CIEMNO ROBI!!!!!

Data: 2009-10-05 08:41:41
Autor: Endriu
Do XXL-a....
Cieszę się, że jesteś ale powiem szczerze, że niewiele z tego co napisałeś
zrozumiałem ale powiem Ci jedno.

No ale opowiedz drogi Sławku czy przygotowujecie się już z Anatolem i
Viperem wedle partyjnych sztabowych rozpisek (układanych pewnie rzez
Jolantę i Alka Kwaśniewskich),  które mówią o tym że Platforma to już
jest BEEE , i że teraz to już trzeba chwalić "doktora"
Olechowskiego ?.

Endriu

Data: 2009-10-05 18:30:29
Autor: viper
Do XXL-a....
> [...]

Jolantę i Alka Kwaśniewskich),  które mówią o tym że Platforma to już
jest BEEE , i że teraz to już trzeba chwalić "doktora"

Endriu, przyjacielu, ty nic nie kumasz... ja nienawidzę wszystkich polityków... co prawda tak się składa że najbardziej nienawidzę pisowców he he ale to nie zmienia faktu... co to za pomysł z tym Olechowskim?... to pewnie w ptasich główkach panów na M się to zalęgło... jedyne w czym Olechowski był dobry to w prowadzeniu dyskotek... mówią że jako didżej był rewelacyjny... ale polityk oprócz tego że zrobi coś dla siebie i swoich kolesiów musi w wolnych chwilach zrobic coś dla ludzi... wyobrażasz sobie Olechowskiego który pojedzie na spotkanie w Pacanowie Dolnym i będzie poklepywał po łopatkach pijanego kombajnistę?... bo ja mimo dużej wyobraźni jakoś tego nie potrafię sobie zobrazowac... dla mnie Olechowski to taki polityczny obibok, na wiec w Warszawie jeszcze by przyszedł, ale żeby popracowac w czasie wyborów to w życiu, miałby to po prostu w dupie... każdy projekt polityczny musi miec jakiś sens, ale pomysł z tym panem jest według mnie absurdalny... ale martwi mnie stan twoejgo postrzegania świata, kto ci zrobił z mózgu taką papkę... szczerze ci powiem że nigdy jeszcze nie spotkałem tak zmanipulowanego człowieka... co oczywiście nie przeszkadza mi czuc do ciebie dużej sympatii, bo bardzo lubię takich szczerych ludzi jak ty...

--

Do XXL-a....