Do XXL-a (Sławka) pytanie ?.

Data: 2009-06-21 10:44:40
Autor: Endriu
Do XXL-a (Sławka) pytanie ?.
Odnośnie twojej wypowiedzi ....

news:h0jtmf$49v$1inews.gazeta.pl

"[...] Ja głosowałem na byłego premiera Jerzego Buzka. Życzę mu, żeby został
przewodniczącym Parlamentu Europejskiego. [...]".

Prawica po eurowyborach - debata w Stowarzyszeniu Wolnego Słowa (6)
http://tiny.pl/3n39

" [...] pan prezydeny za poparcie Niemiec dla charyzmatycznego premiera Buzka ni eobiecał czasami ratyfikacji traktatu lizbońskiego, bo Niemcy za darmo  charyzmatycznego  pana premiera Jerzego Buzka nie poprą....[...]".

Nie orientujecie się czasami (ty lub zwolennik Kaczyńskich - pan Jerzy Olszewski)  czy prezydent nie wyprzedał juz resztek suwerenności swojego własnego kraju ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Do XXL-a (Sławka) pytanie ?.