Do Zdumionego -jeszcze raz przepraszam za przespany wpis tego niepowinienem wpisac jeszcze raz sorki!

Data: 2013-08-08 00:49:42
Autor: muto2100
Do Zdumionego -jeszcze raz przepraszam za przespany wpis tego niepowinienem wpisac jeszcze raz sorki!
poprostu    mam bardzo  silna   alergie   i  w  tym  okresie   roku   czuje  sie fatalnie    a  to  juz    trwa  od   20  lat!

Data: 2013-08-08 10:30:47
Autor: zdumiony
Do Zdumionego -jeszcze raz przepraszam za przespany wpis tego niepowinienem wpisac jeszcze raz sorki!
Uzytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1067581e-3558-4ddd-bb93-61f0982bd8bfgooglegroups.com...
poprostu    mam bardzo  silna   alergie   i  w  tym  okresie   roku czuje  sie fatalnie    a  to  > juz    trwa  od   20  lat!

A ja nie wiem, co zlego bylo w tamtym wpisie:)

Do Zdumionego -jeszcze raz przepraszam za przespany wpis tego niepowinienem wpisac jeszcze raz sorki!