Do Zenusia

Data: 2012-01-17 14:01:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Zenusia
Jesteś pewien, że mysz można podłączyć bez problemów do każdego Telewizora Samsunga z USB?

Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do niego podłaczyć.

Data: 2012-01-17 18:41:10
Autor: Zenek
Do Zenusia
Jesteś pewien, że mysz można podłączyć bez problemów do każdego
Telewizora Samsunga z USB?

Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do
niego podłaczyć.

U mnie działa.

Zanim podlaczysz trzeba wgrac najlepiej do pamieci telewizora widget do obslugi klawiatury i myszy link gdzie to lezy juz podalem.

Data: 2012-01-18 12:27:21
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Zenusia

"Zenek" jf4brl$fob$1@news.dialog.net.pl

Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do niego podłaczyć.

U mnie działa.

A jaki masz model?

Fragment rozmowy z Samsungiem:

   E> A do jakiegoś można podłączyć myszkę?

   S> Do żadnego.

Zanim podlaczysz trzeba wgrac najlepiej do pamieci telewizora widget do obslugi klawiatury i myszy link
gdzie to lezy juz podalem.

Ja chcę:

 plazmę o przekątnej około 40 cali z możliwością podłączenia
 (poprzez USB) do niej zwykłej komputerowej myszki i zwykłej
 komputerowej klawiatury, tak aby możliwe było korzystanie
 z telewizora jak z przeglądarki internetowej, ale bez
 włączania (i podłączania do TV) komputera

Data: 2012-01-18 15:21:13
Autor: Zenek
Do Zenusia

"Zenek" jf4brl$fob$1@news.dialog.net.pl

Model spełniający moje wymogi to PS51D550 -- ale myszy nie można do
niego podłaczyć.

U mnie działa.

A jaki masz model?

Taki jak na filmie z youtube, ale to nie ma wiekszego znaczenia bo kazdy z USB obsluguje i klawiature i mysz.

Fragment rozmowy z Samsungiem:

E> A do jakiegoś można podłączyć myszkę?

S> Do żadnego.

Teraz widzisz jakich to specow zatrudnia samsung, wiekszosc to pokomunistyczne odpady.

[...]

Odpowiedz na pytanie juz zapodalem kazdy samsung ze zlaczem USB i RJ45, problemem moze byc ilosc zlacz USB ale wtedy mozna skorzystac z HUB'a najlepiej aktywnego.

Data: 2012-01-18 18:30:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do Zenusia

"Zenek" jf6kgp$ise$1@news.dialog.net.pl

> [...]

S> Do żadnego.

Teraz widzisz jakich to specow zatrudnia samsung, wiekszosc to pokomunistyczne odpady.

Na razie Ty mówisz tak, Samsung mówi inaczej. Trudno mi
komuś przyznać rację. :) Inna sprawa, że w najgorszym
wypadku mogę uznać poniższe rozwiązanie za dobre:

  http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=86cVK92jEc8&NR=1

[...]

Raczej to liczba, nie ilość. Klawiatura i mysz na jednym USB,
na drugim coś okazjonalnego -- na przykład dysk lub penflaszka.
Czego jeszcze mi potrzeba?

Net podłączyć chcę drutem RJ45. Wewnątrz mieszkania WiFi czasami zawodzi.

Ciekawe, czy pójdzie klawiatura i mysz z PS/2 i przejściówka na USB. :)
Takie przejściówki mam dwie -- z komputerami chodzą bez trudu, z jednym
nawet pod DOSem. Miałbym wówczas klawiaturę i mysz w pewnym sensie bez
przewodów -- bo choć i mysz, i klawiatura jest bezprzewodowa, to jednak
ogon z przejściówką oraz z modułem radiowym będzie gdzieś wisiał.

Muszę zapoznać się z możliwościami telewizorów Samsunga, aby zdecydować
się na któryś z modeli -- a widzę, że jest tego całe mrowie. :) Co do
wielkości ekranu -- w dobrym układzie na preferowanej ścianie mam 3 metry,
a w gorszym na tej ścianie nawet nie mam 2 metrów. Na innej ścianie mam
nawet 5 metrów, ale wolę tę do której mam bliżej.

Data: 2012-01-17 18:44:25
Autor: Zenek
Do Zenusia

Do Zenusia