Do admina

Data: 2010-12-08 11:51:17
Autor: Dobrodziej
Do admina
Niżej wymieni notorycznie obrażaja na forum żonę prezydenta Komorowskiego, Annę. Proszę o ukrócenie tego bandyckiego procederu!

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

d.

Data: 2010-12-08 11:55:43
Autor: rAzor
Do admina
Darz bór! Użytkownik... he he - Dobrodziej raczył napisać:
Niżej wymieni notorycznie obrażaja na forum żonę prezydenta
Komorowskiego, Annę. Proszę o ukrócenie tego bandyckiego procederu!

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

d.

:-) Ty konfidencie. W dodatku kłamliwy!
Tak się kończy zadawanie z Kaweckim i kanalią heskiem.
Trza wam będzie zrobić ku-ku i troszkę uszu natrzeć, kapusie.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 11:57:00
Autor: D. J. MC Donald Musk
Do admina

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idno7e$1tk$1news.onet.pl...
[...]

Kryla sie obzarl to i kapuje...
widocznie po krylu kapownictwo rosnie...

Data: 2010-12-08 12:00:25
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idno9l$176u$1news.ett.com.ua...

[...]

Ty bandyto! Brzydze się takimi kanaliami!

d.

Data: 2010-12-08 12:00:58
Autor: rAzor
Do admina
Darz bór! Użytkownik... he he - D. J. MC Donald Musk raczył napisać:
[...]

Może krill byla nieświesza? Ale predzej po tradycji i barwach walki UD/UW - oni kapowanie mają we krwi.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:05:23
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnoh8$1tk$3news.onet.pl...
[...]

Z tego co tu pisano w latach 80-tych byłeś kapusiem i sbcką wtyką w dolnośląskiej "Solidarności".  Donosiłeś na kolegów i swoją rodzinę, a to już oznacza, że jesteś najgorszym kanalią jaka może być!

d.

Data: 2010-12-08 12:07:40
Autor: rAzor
Do admina
[...]

:-))))
Pomyliłeś mnie z heskiem i Kaweckim, Buła. Ale pisz dalej - będziesz bardziej wiarygodny w swoim donosie do... "admina". he he he he!
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:10:03
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnotr$4oo$3news.onet.pl...
[...]

Nie myle cię z w/w. Ty jesteś ten kapuś który w stanie wojennym donosił na kolegów z Wrocka. Znają cię tam dobrze. Pojaw się tylko we Wrocku!

d.

Data: 2010-12-08 12:43:43
Autor: rAzor
Do admina
[...]

Możesz podać ich nazwiska, albo chociaż ksywki, Buła? ;-)
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 13:40:09
Autor: cytryna
Do admina

U&iquest;ytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisa&sup3; w wiadomo&para;ci news:idnotr$4oo$3news.onet.pl...
> Darz bór! U&iquest;ytkownik... he he - Dobrodziej raczy&sup3; napisa&aelig;:

**********

Dobrodzieju mój nie bądź taki zbój
I tak wszyscy wiedzą, żeś jest ch..
Ty śmieciu GWnem i krylem faszerowany,
I tak wszyscy wiedzą, żeś jest załgany.

Data: 2010-12-08 13:49:19
Autor: brat_olin
Do admina
"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> wrote

Dobrodzieju mój nie bądź taki zbój
I tak wszyscy wiedzą, żeś jest ch..
Ty śmieciu GWnem i krylem faszerowany,
I tak wszyscy wiedzą, żeś jest załgany.

Dobre!  I jakie prawdziwe - i wszystko dobrym slowem!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-12-08 17:51:01
Autor: Neko
Do admina
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał

Dobre!  I jakie prawdziwe - i wszystko dobrym slowem!

DODA-łbym ze: 'dobrym, chrzescijanskim slowem'. ;)

Data: 2010-12-08 12:08:49
Autor: D. J. MC Donald Musk
Do admina

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cff6672$0$27042$65785112news.neostrada.pl...

[...]

no nie gadaj?
rAzor jest krewnym "pierwszej damy"?
- nie wierze!

Data: 2010-12-08 12:12:00
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idnovq$17fe$1news.ett.com.ua...

[...]

rAzor jest twoim krewnym. Obaj jesteście kanaliami!  Zaraz skopiuję to co dziś napisaliściem na panią prezydentową i wyśle do admina! Zrobia z wami porządek bandyci!

d.

Data: 2010-12-08 12:18:15
Autor: D. J. MC Donald Musk
Do admina

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cff67ff$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a umiesz to napisac po ukrainsku?
obawiam, sie, ze admin serwera, ktorego uzywam nie zna polskiego...

Data: 2010-12-08 20:48:03
Autor: Tomy M.
Do admina
W dniu 2010-12-08 12:18, D. J. MC Donald Musk pisze:

a umiesz to napisac po ukrainsku?
obawiam, sie, ze admin serwera, ktorego uzywam nie zna polskiego...

.... nie mówiąc że ma to głęboko w dupie.

--

Tomy M.

"Patriotyzm nie ma nic wspólnego z konserwatyzmem. Co więcej jest on przeciwieństwem konserwatyzmu. Patriotyzm jest pomostem łączącym przeszłość i przyszłość. Żaden prawdziwy rewolucjonista nie był internacjonalistą" — George Orwell

Data: 2010-12-08 20:54:26
Autor: raff
Do admina

"Tomy M." <tomy@ansibl.com> wrote in message news:4cffe0f7$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-12-08 12:18, D. J. MC Donald Musk pisze:

a umiesz to napisac po ukrainsku?
obawiam, sie, ze admin serwera, ktorego uzywam nie zna polskiego...

... nie mówiąc że ma to głęboko w dupie.

A jesli admin tez zre kryl ?

Czy admin ma admina ?

R.

Data: 2010-12-08 11:59:57
Autor: Dobrodziej
Do admina

[...]

Tobie bandyto to wolno obrażać żonę prezydenta!? Takim jak wy kanaliom powinno się wypruwać flaki i rzucać psom ze schroniska na pożarcie! Dorwę cie ty kanalio! Jeszcze dziś napiszę do admina by zrobił z takim gnojami porządek.

d.

Data: 2010-12-08 12:01:40
Autor: D. J. MC Donald Musk
Do admina

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cff652c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

nie zapomnij napisac o tym, ze nieustannie obrazasz grupowiczow...
jak tego nie zrobisz to cie wyrecze...

Data: 2010-12-08 12:06:23
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idnoid$178t$1news.ett.com.ua...

[...]

Wyręcz ty pojebie! Za obrażanie prezydentowej należy wam się paka z pedałami!

d.

Data: 2010-12-08 12:09:29
Autor: D. J. MC Donald Musk
Do admina

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cff66ad$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

[...]

a wiesz co to sa grozby karalne?
krylozerco?

Data: 2010-12-08 12:12:30
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:idnp12$17fl$1news.ett.com.ua...

[...]

Ja ci nie groże pojebie! Ja ci to obiecuję!

d.

Data: 2010-12-08 12:31:51
Autor: Neko
Do admina
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w

a wiesz co to sa grozby karalne?
krylozerco?

Tego gimnazjaliste tego typu pyskowki nakrecaja.

To taki substytut samo-gwałtu. :)

Data: 2010-12-08 12:04:24
Autor: rAzor
Do admina
[...]

Piszcie, Buła, piszcie - najważniejsza jest walka ideowa na odcinku propagandy. he he he
I nie zapomnij dokładnie pokazać paluszkiem "adminowi" (kim on jest? :-P biedny idioto?) gdzie i jak obrażałem żonę Dupy Z Wąsami.
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 12:08:04
Autor: Dobrodziej
Do admina

Użytkownik "rAzor" <pora@na.telesfora.com> napisał w wiadomości news:idnono$4oo$1news.onet.pl...
[...]

Masz to jak w banku dolnośląska gnido!

d.

Data: 2010-12-08 12:16:50
Autor: rAzor
Do admina
[...]

Czekam, chamie. :-D
--
Sátoraljaújhely

Data: 2010-12-08 13:49:24
Autor: raff
Do admina

"Dobrodziej" <email@domena.biz> wrote in message news:4cff652c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przepraszam, ale do admina czego ? :-)

Zresz tunczyki ?

R.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5684 (20101208) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-12-08 12:35:48
Autor: Neko
Do admina
Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

Ale lekcje z geografii juz odrobiles?

Bo jak nie, to rodzice odetna ci Neo i trza bedzie
wrocic do malunkow na murze: "walecki to ^$#%%^"

Data: 2010-12-08 13:38:04
Autor: eliasz
Do admina
Dobrodziej pisze:
Niżej wymieni notorycznie obrażaja na forum żonę prezydenta
Komorowskiego, Annę. Proszę o ukrócenie tego bandyckiego procederu!

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

d.

A fuj - wstydź się... Przecież donosicielstwo! Pozujesz na jakiegoś
rycerza broniącego czci tej pani?

--

Nienawidzę chamstwa i nie toleruję chamów.

Data: 2010-12-08 14:05:39
Autor: Tomy M.
Do admina
W dniu 2010-12-08 11:51, Dobrodziej pisze:
Niżej wymieni notorycznie obrażaja na forum żonę prezydenta
Komorowskiego, Annę. Proszę o ukrócenie tego bandyckiego procederu!

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

Zgołosze przyjęte.STOP.Wysyłamy egzekutorów.STOP.Bez odbioru.STOP

Administrator Internetu

Data: 2010-12-08 17:09:30
Autor:
Do admina
On Wed, 8 Dec 2010 11:51:17 +0100, "Dobrodziej" <email@domena.biz>
wrote:

Niżej wymieni notorycznie obrażaja na forum żonę prezydenta Komorowskiego, Annę. Proszę o ukrócenie tego bandyckiego procederu!

Hans Kloss, Muto, Musk, Jaksa, Raff, Cytryna, rAzor.

d.

 widze, ze wkurzyli cie okrutnie. olej ich.  to gamonie niewarci spluniecia.  dobrali sie do awe dobiora sie i do nich.
 kwestia czasu.

Data: 2010-12-08 18:06:04
Autor: Neko
Do admina
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał

dobrali sie do awe dobiora sie i do nich.
kwestia czasu.

awe siedzi?

Data: 2010-12-08 18:25:19
Autor: admin
Do admina
Darz bór! Użytkownik... he he - Neko raczył napisać:
Użytkownik ""<heRsk>"" <bigbrednie@interia.pl> napisał

dobrali sie do awe dobiora sie i do nich.
kwestia czasu.

awe siedzi?

Prawdopodobnie tak. Pan hesk zrobił mu qq i złożył konkretne doniesienie i pana awe posadzono.
Gratyfikacja dla pana heska wyniosła 350 złotych.
W zasadzie nie płacimy, ale awe był szczególnego rodzaju szkodnikiem - to był element bardzo niebezpieczny dla władzy z uwagi na to, że pisał prawdę. Szczególnie naraził się swoimi publikacjami na temat tajnych infirmacji io katastrofie smoleńskiej oraz o zamiarach podatkowych - wyborcy nie mogli dowiedzieć się o podwyżkach przed wyborami. Na szczęscie, dzięki życzliwym władzy użytkownikom grupy dyskusyjnej pl.soc.polityka udało nam się spacyfikować wrogie elementy.
Prędko sie tutaj nie pokażą. Szczególnie raff, jaksa i azor - u nich już policja powinna rekwirować komputery, o ile nasi współpracownicy podali poprawne dane.

Do admina