Do admina pl.soc.polityka

Data: 2011-07-04 21:24:34
Autor: wekon
Do admina pl.soc.polityka
"Leprechaun"  wrote in message news:4e11da80$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

Zwracam uwagę, na nawoływanie do morderstwa przez jednego z uczestników tego
forum. Jest to czyn karalny! Proszę o podjęcie zdecydowanych działań
zmierzających do zgłoszenia tego faktu do prokuratury właściwej miejscu
zamieszkania osoby używającej pseudonimu "Hans Kloss" lub "J-23".

Treść wiadomości:

http://www.dailymotion.com/video/xjovrs_fakty-po-faktach-bosak-i-richardson_news#from=embed
Jakby ktoś pytał dlaczego każdego napotkanego platfonsa powinno sie
profilaktycznie  zatłuc  tępym narzędziem to
proszę sobie posłuchać niejakiej kretynki Richardson.  Ex-LPR-owiec
Bosak wypadł na jej tle niczym jakiś tytan intelektu.
J-23

Niżej nagłówek tej wiadomości.

-- -- -- -- -- -- --

Dzięki Lepper bo przeoczyłem tego posta. Kolejny idol i mentor Lemingów.  Ja bym przy tej tępej cipie minuty nie usiedział. Brawo dla Bosaka za wytrwałość.

wekon

Data: 2011-07-05 17:23:25
Autor: u2
Do admina pl.soc.polityka
W dniu 2011-07-04 21:24, wekon pisze:
Dzięki Lepper bo przeoczyłem tego posta. Kolejny idol i mentor
Lemingów.  Ja bym przy tej tępej cipie minuty nie usiedział. Brawo dla
Bosaka za wytrwałość.

E tam, niezla laska, ale zajeta przez brytola. A jak wiadomo byt okresla
swiadomosc, czyli jazn :)

Do admina pl.soc.polityka