Do awe, jaksa, u2!

Data: 2010-08-20 12:29:53
Autor: Zahir
Do awe, jaksa, u2!
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

--

Zahir

Data: 2010-08-20 13:07:00
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 1
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

Awe, jesteś łajzą!  Prostakiem, prymitywnym chamem, zakompleksionym pedałem i durniem. Nie bez powodów kandydujesz na pajaca roku! Nie dziwie się, pochodzisz w prostej linii od zdziczałych czerwonoarmiejsców z kałmuckich stepów. Chcesz jeszcze?

--

Zahir --

Data: 2010-08-20 13:11:29
Autor: u2
cytat 1
W dniu 2010-08-20 13:07, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Ten zahuj to typowy przykład chamskiego aroganta z pełobandy.

Data: 2010-08-20 13:18:57
Autor: Zahir
cytat 1

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e62e7$0$20987$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ja zaczłąłem tę wojnę wiec jako mądrzejszy wystepuję z gałązką oliwną!
Widzisz prostaku! Z wami trzeba tylko waszym językiem! Wtedy czujecie respekt chamy!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:22:28
Autor: awe
cytat 1

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e64a1$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
ty gownienko spadaj, powietrze tylko psujesz. chcesz se pogadac to poszukaj rownych sobie.
awe

Data: 2010-08-20 16:01:21
Autor: konus
cytat 1

[...]

Nalezaloby zastanowic sie , czy ten ave , czy jak mu tam , nie jest jak wiekszosc pisowcow rowniez psychicznie chory z tym , ze jego choroba rozwinela sie w kerunku paranoi masochistycznej . Mowiac inaczej prowokuje glu[ota po to aby go wyzywac od jelopow i innych durniow bo kocha to i prowadzi go do orgazmow .

kwakwa

Data: 2010-08-20 16:51:01
Autor: awe
cytat 1

Użytkownik "konus" <pralat@mojapolska.watykan> napisał w wiadomości news:i4m1si$m6n$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
jak sie zastanowisz, zaaaastanowisz - marzenie scietej glowy
awe

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
cytat 1
On Fri, 20 Aug 2010 13:07:00 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
> Awe, jesteś łajzą!  Prostakiem, prymitywnym chamem, zakompleksionym pedałem i durniem. Nie bez powodów kandydujesz na pajaca roku! Nie dziwie się, pochodzisz w prostej linii od zdziczałych czerwonoarmiejsców z kałmuckich stepów. Chcesz jeszcze?

 i ma gosciu racje! nareszcie ktos daje mu popalic!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 23:37:13
Autor: awe
cytat 1

wrote:

> [...]

stepów. Chcesz jeszcze?

-- Zahir

i ma gosciu racje! nareszcie ktos daje mu popalic!

0-- -- -- -- -- -- -- -
hesk -- > ty lajzo nieziemska. jestes zalosnie smieszny
awe

Data: 2010-08-20 13:12:56
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 2
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

 Ty durniu! Przestaniesz spamować psp swoimi ubeckimi fobiami!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
cytat 2
On Fri, 20 Aug 2010 13:12:56 +0200, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl
wrote:

> [...]
>  Ty durniu! Przestaniesz spamować psp swoimi ubeckimi fobiami!

 i ma racje. mkarawan to taki wrzod na psp. --

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-20 13:22:45
Autor: kochamspamWYTNIJTO
cytat 3
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

-- Zahir

No katopisy, bluzgajcie! Jak już pobluzgacie to poczytajcie sobie to co wypisuje ta kanalia Jaksa i ten głąb Raff  na temat żony prezydenta! No łachudry, śmiało!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 13:26:35
Autor: u2
cytat 3
W dniu 2010-08-20 13:22, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Niedawno go psychiatra Kielich wypuścił z psychiatryka i dlatego ujada
na psp :)

Data: 2010-08-20 13:30:37
Autor: Zahir
cytat 3

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6e6672$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba ciebie grupowy błaźnie! Chcesz wojny to będziesz ją mieć!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:23:45
Autor: awe
cytat 3

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e675d$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ty jakis debiliny jestes. potrzebujesz wspracia to idz po pomoc do jakiegos osrodka dla psychicznie chorych.
awe

Data: 2010-08-20 13:29:30
Autor: Zahir
cytat 3

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000159c.4c6e6585newsgate.onet.pl...
[...]

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obrażanie żony prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skórze jak to jest.Ale z gałązką oliwną jako pierwszy wystąpiłem!

--

Zahir

Data: 2010-08-20 14:24:27
Autor: awe
cytat 3

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c6e671a$0$20996$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale dlaczego musisz sie psycholu przy tym onanizowac. nikomu tu nie zaimponowales. dupa jas jestes i tyle
awe

Data: 2010-08-20 14:28:07
Autor: kochamspamWYTNIJTO
TO RACJA, ale...

> [...]

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obrażanie żony prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skórze jak to jest.Ale z gałązką oliwną jako pierwszy wystąpiłem!

To wszystko (chyba) racja, ale...
Ja np wszelkie insynuacje, wyzwiska, ploty - traktuję jak powietrze i z góry neguję to co jest w nich powiedziane (dlatego dodałem to 'chyba' w nawiasie). Więc ci co do tego się posuwają tracą czas (przynajmniej na mnie).
Czasem wprawdzie coś skomentuję ale - lepiej wykazać rzeczowo i konkretnie fałsz, kłamstwo, pomówienie, insynuację,...

Data: 2010-08-21 00:26:28
Autor: Jaksa
cytat 3
On Fri, 20 Aug 2010 13:29:30 +0200, Zahir <sahibzahir@gmail.com> wrote:

UĹźytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości  news:47f6.0000159c.4c6e6585newsgate.onet.pl...
Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie
potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obraĹźać dyskutanta?! Co w wami  jest
nie tak?

-- Zahir

No katopisy, bluzgajcie! Jak juĹź pobluzgacie to poczytajcie sobie to co
wypisuje ta kanalia Jaksa i ten głąb Raff  na temat Ĺźony prezydenta! No
łachudry, śmiało!

-- Zahir

Pokazałem ich język dyskusji. Jakoś ci nie przeszkadzało obraĹźanie Ĺźony  prezydenta przez jaksę. Uszy po sobie czy głowka w piasek?  Dałem więc  im poaplić! Tak jak oni mi! Odczuli to na włąsnej skĂłrze jak to jest.Ale

Lo Jezu! Ale dales popalic! Az mi lzy pociekly z oczu, ze smiechu, ofermo.

Jaksa

Data: 2010-08-20 19:23:11
Autor: [heÂŽsk]
Do awe, jaksa, u2!
On Fri, 20 Aug 2010 12:29:53 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

Czy musicie zachowaywać się na grupie jak prywmitywni żule? Czy nie potraficie dyskutować NORMALNIE?! Nie obrażać dyskutanta?! Co w wami jest nie tak?

 nainy jestes ? to najgorszej masci kanalie. internetowi bandyci.
 mocni za anonimowoscia internetu. awus pisze ze stalego ip wiec
 latwo mu zrobic qq.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-21 21:44:29
Autor: MH
Do awe, jaksa, u2!

 nainy jestes ? to najgorszej masci kanalie. internetowi bandyci.
 mocni za anonimowoscia internetu. awus pisze ze stalego ip wiec
 latwo mu zrobic qq.

 --
Nie tykaj gówna , bo tylko z tego jest smród !!!

MH

Data: 2010-08-21 21:49:26
Autor: raff
Do awe, jaksa, u2!
W dniu 2010-08-21 21:44, MH pisze:

  nainy jestes ? to najgorszej masci kanalie. internetowi bandyci.
  mocni za anonimowoscia internetu. awus pisze ze stalego ip wiec
  latwo mu zrobic qq.

--

Nie tykaj gĂłwna , bo tylko z tego jest smrĂłd !!!

MH

To Heniu ? To faktycznie go nie tykaj.

R.

--