Do bobrowych "fachowców"

Data: 2010-05-26 19:09:54
Autor: jerzyn
Do bobrowych "fachowców"

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd3a65$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Witajcie znawcy awioniki samolotów rosyjskich odrzutowców, witajcie znawcy dynamiki lotu i wreszcie witajcie znawcy biologii bobra
listę zwierząt łownych, oczywiście biorąc pod uwagę uwarunkowania lokalne.

Jerzy Tabortowski, członek Koła Łowieckiego "Las" w Siedlcach, staż w PZŁ - 25 lat.
http://bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/1,35590,7927051,Bobry_niszcza_waly__Mozna_strzelac.html

Zawsze cwaniak i len znajdzie wymówkę swojego niedacznictwa, teraz aby
znaleźć wytłumaczenie swojej niemoty zaczynają strzelać do bobrów, bobry
istnieją na ziemiach polskich setki lat, setki lat buduje sie wały ochronne
i poldery i nikt nie wpadł na taki pomysł aby swoje lenistwo spędzić na
bobry,byliśmy pod zaborami i Rosjanie i Niemcy i Austriacy tego nie
wymyślili. Jednak polski urzędnik  potrafi, a myśliwy doczepia sie jak gówno do okrętu i udaje ze płynie i chroni. Jakie zwierze łowne, po odstrzeleniu zakopać w lesie tylko, na rany mamy cos lepszego co radzi Sienkiewicz w Krzyżakach   ...
jerzyn

Data: 2010-05-26 19:17:22
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
Wyjaśniałem że bobry nie mogą niszczyć wałów, umiesz czytać, czy umiesz czytać tylko GyWy  ?? BTW, nawet tam, jakiś pisamczyna raczył napisać "odstrzał redukcyjny".

Dobra, dwa pytania.

1. Łowisz ryby ??
2. Czy kiedykolwiek dokarmiałeś dziko żyjącą zwierzynę zimą ??

Data: 2010-05-26 19:28:50
Autor: jerzyn
Do bobrowych "fachowców"

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd57a0$0$19166$65785112news.neostrada.pl...
Wyjaśniałem że bobry nie mogą niszczyć wałów, umiesz czytać, czy umiesz czytać tylko GyWy  ?? BTW, nawet tam, jakiś pisamczyna raczył napisać "odstrzał redukcyjny".

Dobra, dwa pytania.
 Strzelam...
http://www.grajcar.police.pl

Data: 2010-05-26 19:32:00
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowc�w"
http://www.grajcar.police.pl

To mnie nie interesuje, zadałem dwa proste pytania.
Oczekuję równie prostych odpowiedzi, a nie pokazu Rambo.

Data: 2010-05-27 09:18:42
Autor: Neko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał

[...]

Chyle czola za Pana teksty i za obrone zwierzat! I dziekuje!

Do bobrowych "fachowców"