Do bobrowych "fachowców"

Data: 2010-05-26 21:01:35
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd3a65$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

Jerzy Tabortowski, członek Koła Łowieckiego "Las" w Siedlcach, staż w PZŁ - 25 lat.

    W tym kole  łowieckim znane mi są dwa wypadki śmiertelnego postrzelenia przez pijanych "myśliwych" innych uczestników polowania.

Data: 2010-05-26 21:07:17
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
W tym kole  łowieckim znane mi są dwa wypadki śmiertelnego postrzelenia
przez pijanych "myśliwych" innych uczestników polowania.

Zmień źródło, masz niedokładne.

Data: 2010-05-26 21:33:35
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd7163$0$17097$65785112news.neostrada.pl...

W tym kole  łowieckim znane mi są dwa wypadki śmiertelnego postrzelenia
przez pijanych "myśliwych" innych uczestników polowania.

Zmień źródło, masz niedokładne.

    Cha, cha niedokładne. No to napisz jak zginął na polowaniu poseł Wiesław Bąkowski? Tego drugiego zastrzelonego na grobli siedleckich stawów nie znałem osobiście.

Data: 2010-05-26 21:46:59
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
Cha, cha niedokładne. No to napisz jak zginął na polowaniu poseł Wiesław
Bąkowski? Tego drugiego zastrzelonego na grobli siedleckich stawów nie
znałem osobiście.

Poseł zginął od złamania regulaminu polowania, naciągnięcia przyspiesznika w momencie niedozwolonym, nie przed strzałem, tylko podczas przenoszenia broni, ZERO alkoholu koleś. Ten który go postrzelił zmarł miesiąc temu, od dawna nie był myśliwym i żył w świadomości śmierci człowiek, cholerny konfabulatorze.
A przy drugim wypadku - niewątpliwie znaczącą rolę odegrał alkohol.
I co ??

Data: 2010-05-26 22:26:19
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfd7ab2$0$2592$65785112news.neostrada.pl...
[...]

    "Poseł zginął od złamania regulaminu". Facet,obrażasz inteligencję czytelników.
    Jak każdy prawicowiec mataczysz jak z nut, Tabortowski. Sa dwa trupy - to fakt.
    Skoro B. zmarł miesiąc temu to nie będę się rozpisywał  o jego słabości do alkoholu.

Data: 2010-05-27 12:03:32
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
     "Poseł zginął od złamania regulaminu". Facet,obrażasz inteligencję
czytelników.

Nie obrażam nikogo, nawet nie wiesz o czym mówię.

     Jak każdy prawicowiec mataczysz jak z nut, Tabortowski. Sa dwa trupy -
to fakt.

Był trzeci, jak masz takie świetne info to powiedz jaki.

     Skoro B. zmarł miesiąc temu to nie będę się rozpisywał  o jego słabości
do alkoholu.

Łżesz.

Data: 2010-05-27 15:50:14
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfe4371$0$19178$65785112news.neostrada.pl...

     Skoro B. zmarł miesiąc temu to nie będę się rozpisywał  o jego
słabości do alkoholu.

Łżesz.

    Kto łże (mówiąc elegancko - mija się z prawdą) już się okazało w tym wątku. Znałem B. już dobrych kilka lat przed wypadkiem i wiem co piszę.
    Używasz mocnych słów ( chyba ciut za nerwowy jesteś na myśliwstwo) a sam tu piszesz, że jest jeszcze kolejny trup w tym kole.

Data: 2010-05-27 18:38:10
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
     Kto łże (mówiąc elegancko - mija się z prawdą) już się okazało w tym
wątku.

Nic się nie okazało człowieku, nic, konfabulujesz.

  Znałem B. już dobrych kilka lat przed wypadkiem i wiem co piszę.

Może i znałeś.

     Używasz mocnych słów ( chyba ciut za nerwowy jesteś na myśliwstwo) a sam
tu piszesz, że jest jeszcze kolejny trup w tym kole.

Był, skoro tak wsio wiesz o kole Las, powinieneś wiedzieć i to, mitomanie.

Data: 2010-05-27 19:55:00
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfe9fef$0$19181$65785112news.neostrada.pl...

Był, skoro tak wsio wiesz o kole Las, powinieneś wiedzieć i to, mitomanie.

    Widzę, że mocno się zirytowałeś niespodziewanym rozwojem dyskusji. Po 25 latach polowania chyba powinieneś się pozbyć złudzeń wyniesionych z lektur Tytusa Karpowicza na temat szlachetności braci myśliwskiej.
    Zresztą Twoje agresywne reakcje też o czymś świadczą.

Data: 2010-05-27 20:23:23
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
Widzę, że mocno się zirytowałeś niespodziewanym rozwojem dyskusji. Po 25
latach polowania chyba powinieneś się pozbyć złudzeń wyniesionych z lektur
Tytusa Karpowicza na temat szlachetności braci myśliwskiej.

Jakie mam refleksje po tylu latach to nie twoja sprawa. Rozwój "dyskusji" nie jest niespodziewany, to twoje mitomańskie refleksje. Niewiele widzisz ponadto. Zadałem pytanie, skoro wiesz tyle o KL Las i znałeś tak świetnie B., to opowiedz o tym trzecim wypadku. Bo jak na razie to wygląda na to że znasz kogoś kto ma/miał coś wspólnego z KL Las i powtarzasz jak papuga. Może ów mentor coś ci opowie ??

Zresztą Twoje agresywne reakcje też o czymś świadczą.

Nie są ani trochę bardziej agresywne, od epitetów rzucanych przez Matkowskiego et consortes, do których jak widzę należysz, konfabulatorze.

Data: 2010-05-27 20:59:10
Autor: Dirko
Do bobrowych "fachowców"

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bfeb898$0$17090$65785112news.neostrada.pl...

 Bo jak na razie to wygląda na to że znasz kogoś kto ma/miał coś wspólnego z KL Las i powtarzasz jak papuga. Może ów mentor coś ci opowie ??

    Kompinuj Jasiu, kompinuj. ;-)

Data: 2010-05-27 21:03:18
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowc�w"
Kompinuj Jasiu, kompinuj. ;-)

Jaja se robisz człecze ??
Nic nie masz do powiedzenia, poza powtarzanym bałakiem.

Data: 2010-05-26 22:48:29
Autor: jerzyn
Do bobrowych "fachowców"

[...]

Jednak cos jest na rzeczy, podczas przenoszenia broni odciągnął przyspiesznik, jaja sobie robisz ,przenosił naładowana i odbezpieczona broń i jeszcze bezpiecznik odciągnął ? Walczą kliki z blokowaniem dostępu do broni normalnym ludziom, a sami wala do siebie aż milo, jeden ostatnio tez "trzeźwy" wygarnął do kolesia bo myślał ze to dzik,drobiazg ,nie rozpoznał do kogo strzelał.Ze chleją na polowaniach to normalka ,ale druga sprawa jest wiek i kondycja .Myśliwy nie musi do końca życia przechodzić badań lekarskich, nie musi widzieć, wystarczy ze bron uniesie.

Data: 2010-05-27 12:07:49
Autor: Jerzy Tabortowski
Do bobrowych "fachowców"
[...]

Czy wiesz jaka jest różnica pomiędzy przyspiesznikiem a bezpiecznikiem Rambo ?? Piszesz, ględzisz, nie mając pojęcia o czym. A do dostępu do broni i jego blokowania, myśliwi mają tyle, co boukun z normalnym człowiekiem ma wspólnego. Co do badań, są obecnie dla nowowstępujących obowiązkowe, ale tego ignorancie już nie wiesz. Od paru lat są obligatoryjne.

Data: 2010-05-27 09:18:09
Autor: Neko
Do bobrowych "fachowców"
Użytkownik "Dirko" <jacki.dirko@wp.pl> napisał

   W tym kole  łowieckim znane mi są dwa wypadki śmiertelnego postrzelenia przez pijanych "myśliwych" innych uczestników polowania.

Tylko dwa?

Do bobrowych "fachowców"