Do boukunopodobnych

Data: 2019-01-30 15:24:09
Autor: pulsar
Do boukunopodobnych
Z fb: "Byłem dzisiaj rano w sklepie po chleb.
Kasjerka mówi, należy się 5,20 a ja do niej,
że nie zapłacę i żeby wysunęła roszczenia
o charakterze sądowym. Klienci zaczęli bić
brawo, podchodzili do mnie i mówili, że nigdy
nie widzieli tak uczciwego człowieka jak ja."

-- -
pulsar

Data: 2019-01-30 08:41:48
Autor: bytomir.kwasokarbonyl
Do boukunopodobnych
użytkownik pulsar napisał:
[...]

No właśnie, jest zobowiązana do wydania paragonu.
Zapomniałeś o tym?

Data: 2019-01-30 17:45:07
Autor: u2
Do boukunopodobnych
W dniu 30.01.2019 o 17:41, bytomir.kwasokarbonyl@gmail.com pisze:
użytkownik pulsar napisał:
[...]

tea chuju je ba ny:)

--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-31 08:29:35
Autor: pulsar
Do boukunopodobnych
użytkownik pulsar napisał:
[...]

Ależ nie, paragon został wydany, a ja jej na to,
że 'nie zapłacę i żeby wysunęła roszczenia o charakterze
sądowym'... bo chciałem sprawdzić jak działa taktyka
biznesowa 'genialnego stratega'... no i zadziałała!
Załapałeś ten 'kapiszon', czy jeszcze niezupełnie...?

-- -
pulsar

Data: 2019-01-31 11:11:53
Autor: boukun
Do boukunopodobnych
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Teraz zmieniasz wersję...
Z tym, że tamci paragonów nie wystawiali :)

boukun

Data: 2019-01-31 02:20:56
Autor: japanizer
Do boukunopodobnych
On Thursday, January 31, 2019 at 7:11:58 PM UTC+9, boukun wrote:

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Teraz zmieniasz wersję...
Z tym, że tamci paragonów nie wystawiali :)

cyt.

  Giertych zapewnił, że spółka Srebrna otrzymała fakturę w tej sprawie i nie   zapłaciła jej. Zdaniem Giertycha Birgfellner ma podstawy, by "czuć się   oszukanym". - On złożył zawiadomienie do prokuratury. Ja oczekuję od   prokuratury niezależnego postępowania - mówił.

Data: 2019-01-31 06:49:03
Autor: Zenek Kapelinder
Do boukunopodobnych
Czlowiek zwany koniem cos klepnal ale nie do konca prawde. W przypadku nie zaplacenia za wystawiona fakture jest droga do uzyskania zaplaty. Mozna wyslac pismo ponaglajace. Mozna wystapic na droge sadowa. W przypadku spolki z o.o , taka jest srebrna, mozna wystapic do sadu o ogloszenie upadlosci spolki, oczywiscie po wczesniejszym poinformowaniu spolki o zamiarze zwrocenia sie do sadu o ogloszenie upadlosci. Nie zaplacenie kilku milionow za prawidlowo wystawiona fakture lub rachunek na wykonane i udokumentowane prace wynikajace z zawartej umowy jest podstawa do wystapienia do sadu o ogloszenie upadlosci spolki. Amen.

Data: 2019-01-31 15:59:51
Autor: Budzik
Do boukunopodobnych
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

[...]
:)))))
A nie wniosek o nakaz zapłaty?

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2019-01-31 13:06:58
Autor: boukun
Do boukunopodobnych
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]

  oszukanym". - On złożył zawiadomienie do prokuratury. Ja oczekuję od
  prokuratury niezależnego postępowania - mówił.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przeczytaj stenogram całej rozmowy, albo odsłuchaj...

boukun

Data: 2019-01-31 13:21:21
Autor: pulsar
Do boukunopodobnych
W dniu 31-01-2019 o 13:06, boukun pisze:

[...]

No, tak: 'jesteśmy bliżej prawdy, coraz bliżej...' itd.

Data: 2019-01-30 15:25:59
Autor: u2
Do zbukunopodobnych
W dniu 30.01.2019 o 15:24, pulsar pisze:
[...]

nie żyłeś w PRL, nie wiesz co to majster bieda:)

Data: 2019-01-30 15:32:24
Autor: A. Filip
Do boukunopodobnych [Wiwat szara strefa! ;-)]
pulsar <aja@aja.pl> pisze:
[...]

A czy powiedziała "bez paragonu/kwitka"?  Bo może ty szarą strefę
zwalczałeś, okradanie właściciela sklepu  albo unikanie płacenia VAT
"jak za PO"? ;-)

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 16:02:25
Autor: pulsar
W dniu 30-01-2019 o 15:32, A. Filip pisze:
pulsar <aja@aja.pl> pisze:
[...]

Wszystko było w/g najnowszych zaleceń... paragon
przed przyjęciem zapłaty. Najbliżej mam do 'żabki'
ale przestałem tam chodzić po tym, jak się okazało,
że mają zmienić nazwę z 'żabka' na 'sobecka'...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-30 19:58:54
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+qxe3qywt8f-j1u3@wp.eu...

A czy powiedziała "bez paragonu/kwitka"?  Bo może ty szarą strefę
zwalczałeś, okradanie właściciela sklepu  albo unikanie płacenia VAT
"jak za PO"? ;-)

Twój żałosny dowcip nie zmienia sytuacji, że ceny wciąż rosną! Będzie powtórka jak za Gierka! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-01-30 16:01:34
Autor: boukun
Do boukunopodobnych
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Trzeba było zapytać, czy wystawi ci paragon, wtedy zapłaciłbyś i nie musiałbyś iść do sądu... Klienci nawet by pogłaskali cię po głowie....

boukun

Data: 2019-01-30 16:23:05
Autor: pulsar
Do boukunopodobnych
W dniu 30-01-2019 o 16:01, boukun pisze:

Trzeba było zapytać, czy wystawi ci paragon, wtedy zapłaciłbyś i nie musiałbyś iść do sądu... Klienci nawet by pogłaskali cię po głowie....
boukun

Widzę, że nie załapałeś... to był żart.
Chleba nie można sprzedawać bez paragonu
z kasy fiskalnej. Podobnie jak nie można
zlecać poważniejszych usług bez umów,
nawet w rodzinnych kręgach... chyba, że
jest się 'genialnym strategiem biznesowym'...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-30 08:30:34
Autor: Zenek Kapelinder
Do boukunopodobnych
Sadzisz ze w umowie nie bylo zapisu ze zaplata nastapi na podstawie faktur lub rachunkow? Samo wystawienie faktury lub rachunku nie skutkuje od razu przymusem zaplaty. Gdyby skutkowalo to w sklepie do chleba pani w kasie mogla by ci doliczyc kilogram szynki ktorej nie miales w koszyku i ilosc centymetrow jakie ma w talii. Kazdy rachunek lub faktura przed zaplata wymaga weryfikacji przez platnika. Ty zweryfikowales patrzac w koszyk.

Data: 2019-01-30 16:27:51
Autor: u2
Do zbukunopodobnych
W dniu 30.01.2019 o 16:23, pulsar pisze:
[...]

ano, pulsar wie :

https://www.youtube.com/watch?v=v6boHOX8r60

Proszę uwierz
Tak mówi rzeka