Do broni !

Data: 2010-02-09 18:16:38
Autor: :heÂŽsk:
Do broni !

Dialog wg PiS:

http://miniurl.pl/dobroni

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 18:18:35
Autor: u2
Do broni !
W dniu 2010-02-09 18:16, ":heÂŽsk:" pisze:

Dialog wg PiS:

http://miniurl.pl/dobroni

Dyktatorów takich jak baćka można przekonać wyłącznie siłą.

Data: 2010-02-09 18:31:48
Autor: :heÂŽsk:
Do broni !
On Tue, 09 Feb 2010 18:18:35 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> http://miniurl.pl/dobroni

Dyktatorów takich jak baćka można przekonać wyłącznie siłą.

 plastikowy pistolecik nie wystarczy ;o)))

 --

 HeSk

Data: 2010-02-09 18:53:36
Autor: u2
Do broni !
W dniu 2010-02-09 18:31, ":heÂŽsk:" pisze:

Dyktatorów takich jak baćka można przekonać wyłącznie siłą.

 plastikowy pistolecik nie wystarczy ;o)))

To jest wymysł plastikowego Pluska. Są inne formy nacisku.

Data: 2010-02-09 19:06:11
Autor: :heÂŽsk:
Do broni !
On Tue, 09 Feb 2010 18:53:36 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

>  plastikowy pistolecik nie wystarczy ;o)))
To jest wymysł plastikowego Pluska.

 Pluska - dehumanizujesz bys nie cierpial na dysonas ?

Są inne formy nacisku.

 przykady ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-09 19:15:15
Autor: u2
Do broni !
W dniu 2010-02-09 19:06, ":heÂŽsk:" pisze:

Dyktatorów takich jak baćka można przekonać wyłącznie siłą.

 plastikowy pistolecik nie wystarczy ;o)))

To jest wymysł plastikowego Pluska.

 Pluska - dehumanizujesz bys nie cierpial na dysonas ?

dyso -nas dyso - was :]

Są inne formy nacisku.

 przykady ?

Cykady :]

Data: 2010-02-09 22:53:31
Autor: awe
Do broni !
Zupelnie bez sensu. Niech zostawia Lukaszenke w spokoju
awe

Data: 2010-02-09 14:03:04
Autor: Hans Kloss
Do broni !
On 9 Lut, 22:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Zupelnie bez sensu. Niech zostawia Lukaszenke w spokoju

Mi się to w głowie nie mieści co oni (wszyscy!!)
wyprawiają.Nieszczęsny  Łukaszenka sam jeden właściwie utrzymuję tę
calą białoruś przy życiu- jakby pozwolić jej mieszkańcom na
"demokratyczne głosowanie" to wszelkie dane wskazują że zagłosowaliby
za przyłączeniem do Rosji! A ci nasi durnie rzucają mu kłody pod nogi,
uprzykrzają życie i żądają "demokratyzacji" która w praktyce
oznaczałaby  likwidację tego państwa- bufora między nami a rusami.
Zamiast go q.. hołubić, zapraszać, obwieszać medalami i poklepywać po
plecach- afronty, obelgi, nękanie. CO oni chcą przez to osiągnąć? Bo
jeżeli chcą zmusić Łukaszenkę do zwiększania  zależności białorusi od
rosji to faktycznie obrali doskonałą metodę....
J-23

Data: 2010-02-10 00:08:36
Autor: awe
Do broni !

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:e92348ae-279a-4fcc-8f3e-0f208ea591d7r24g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
To tylko gra polityczna. Borys jest zwiazana z PiS. W tym przypadku PiS sa obroncami Polskosci, a do tego nie moga jej odmowic wsparcia, a PO - to ci ktorzy nie reaguja na bicie Polakow na wschodzie. Wkrotce wybory. Tak przy okazji bede w te wakacje na Bialorusi, przynajmniej planuje
awe

Data: 2010-02-10 00:30:13
Autor: Hans Kloss
Do broni !
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
To tylko gra polityczna. Borys jest zwiazana z PiS.
Może jest może nie jest- zresztą, o ile mi wiadomo, PiS na Białorusi nie
bierze udziału w wyborach więc niewiele to ma do rzeczy.
Natomiast na 99,9% pani Borys jest związana ściśle z zupełnie kim innym- ze
służbami specjalnymi. Polskimi, a najpewniej nie tylko.....no bo wierzyć mi
się nie chce żeby POLSKIE SS usilnie wpychały Ruś Białą w objęcia Moskala.
Wyobrażasz sobie jakiegoś wodza białoruskiej mniejszości w Polsce który stawia
warunki polskiemu rządowi, nie uznaje jego rozstrzygnięć i podważa jego
autorytet? Na taką bezczelność nie pozwala sobie u nas nawet mniejszość
niemiecka, a i mniejszość jedyniesłuszna tylko w wyjątkowych przypadkach.
Natomiast pani Borys pozwala sobie na to od lat, czyli w pełni świadomie i z
premedytacją przyprawia białoruskim Polakom gębę V Kolumny.
J-23

--

Do broni !