Do bufetu!

Data: 2014-07-09 18:15:03
Autor: Mark Woydak
Do bufetu!
J.Kaczyński: "Nie lubię mówić o takich rzeczach, ale kiedy byłem premierem, jadłem wyjątkowo wręcz ohydne obiady w kancelarii premiera. Chociaż twarz mi wykręcało, to jadłem - mówił."

Buuuuuuuuuuuhahahahhahahahahahahaaaaa! Byłes chłopino premierem ale bardzo krótko! Wczesniej mówił, że obiadki gotowała mu mamuśka. Czyżby nieborak sądził, że obiadki w pałacu prezydenckim będą lepsze? Nieszczęsny człowieczek.

MW

Do bufetu!