Do cenzora z task.gda.pl

Data: 2010-10-11 18:10:04
Autor: heÂŽsk
Do cenzora z task.gda.pl

zobaczymy ile moich postow skancelujesz. wiekszosc jest krytyczna wobec prezesa PiS.
pytanie: dlaczego nie kasujesz postow prostaka awe ?

Data: 2010-10-11 19:48:41
Autor: awe
Do cenzora z task.gda.pl

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:kkd6b69h58rtp20e4i59eni1plra42i3684ax.com...

zobaczymy ile moich postow skancelujesz.
wiekszosc jest krytyczna wobec prezesa PiS.
pytanie: dlaczego nie kasujesz postow prostaka awe ?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
chcialbys obwiesiu zeby mnie kasowal administrator tasku? chyba masz cos z glowa. Uwazaj bo ci spale kompa
awe

Data: 2010-10-12 08:25:29
Autor: Zahir
Do cenzora z task.gda.pl

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8vi9r$8lf$1news.onet.pl...

[...]

To było pytanie do admina nie do ciebie. Ty jesteś za cienki. Kompa to możesz palić Panslaviście, domorsły "informatyku"! Hiiiiihiiiiihahhahahahahaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-12 15:12:59
Autor: awe

[...]