Do chama podPiSującego się "Mark Woydak"

Data: 2013-10-15 05:55:15
Autor: Mark Woydak
Do chama podPiSującego się "Mark Woydak"
Powiedz chamie dlaczego używasz moich danych? Dlaczego złodzieju podszywasz sie pode mnie? Piszesz poparańcu z mx05.eternal-september.org i używasz czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl. Nie stać cię psycholu na własny alias? Masz rozdwojenie jaźni czy ci płacą za podszywanie się. Wystąp prostaku z podniesioną przyłbicą i walcz na argumenty! Tacy jak ty zasilali kiedyś szeregi UB i NKWD. Moralne odpadki ludzkie, największe łachudry społeczne. Brzydzę się takimi smieciami jak ty.

Mark Woydak

Data: 2013-10-16 18:32:45
Autor: Trybun
W dniu 2013-10-15 05:55, Mark Woydak pisze:
[...]

A weź mu zacznij wysyłać te swoje pretensje na priv. I po kiego diabła wklejasz te jego posty przy komentowaniu zachowania?

Data: 2013-10-16 18:50:08
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:l3mf9e$mg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na jaki priv? Do siebie mam wysyłać. Ten paranoik podszywa się pod wszystkie moje dane. Spreparował wszystko. Taka ubecka kanalia. Jak widzę akceptujesz zachowania tego porąbańca.

MW

Data: 2013-10-25 06:01:29
Autor: u2

Użytkownik "Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l3iedq$65h$1@news.albasani.net...
[...]

Pieprz się ćwoku!

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem
wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego,

Do chama podPiSującego się "Mark Woydak"