Do chwalcow edziaagierka

Data: 2013-01-05 11:27:28
Autor: Chiron
Do chwalcow edziaagierka
Krótko, dowcipnie- na temat:

http://www.youtube.com/watch?v=txWxTTZHjTc

p.s.
do tych, co nie wiedzą:
w temacie jest "edziogierek". To dowcip z jego czasów. Pytanie: jak przetłumaczyć słowo "kryzys" na węgierski? No i odpowiedź: "edziogierek"

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-05 13:15:17
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
przetłumaczyć słowo "kryzys" na węgierski? No i odpowiedź: "edziogierek"

Podobnie inflacja: po wegiersku to 'edekgerek'.

Nullification

Data: 2013-01-05 13:16:46
Autor: A. Filip
Do chwalcow edziaagierka/obecnej sejmokracji
"Chiron" <eleuzis@onet.eu> pisze:
KrĂłtko, dowcipnie- na temat:

http://www.youtube.com/watch?v=txWxTTZHjTc

p.s.
do tych, co nie wiedzą:
w temacie jest "edziogierek". To dowcip z jego czasĂłw. Pytanie: jak
przetłumaczyć słowo "kryzys" na węgierski? No i odpowiedź:
"edziogierek"

Czy obecna sejmokracja nie zadłuża Polski w tempie jeden Gierek co 3-4 lata?
Jak się wiec _teraz_ tłumaczy słowo kryzys na węgierski?

Data: 2013-01-05 16:34:30
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka/obecnej sejmokracji
Jak się wiec _teraz_ tłumaczy słowo kryzys na węgierski?

Kryzys to nie wiem, ale porazka to po wegiersku 'jarekkaczek'.

Nullification

Data: 2013-01-05 16:42:25
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:87vcbbsu35.fsfbat.anfi.homeunix.org...
[...]

Nocoty? Podstawowy kurs dobrego wychowania: NIGDY nie dyskutuj o różnicy w łajdactwie. Łajdak to łajdak.

--

Chiron

Data: 2013-01-05 16:46:15
Autor: A. Filip
"Chiron" <eleuzis@onet.pl> pisze:
[...]

Każdy łajdak zasługuje na karę śmierci?

Data: 2013-01-05 16:47:10
Autor: boukun
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.pl> napisał w wiadomości news:kc9hl5$ppa$1node2.news.atman.pl...

[...]

A nie przyszło ci do głowy, że Pietrzak broni PO i tego kryzysu oporawców z POPiSSLSD?

boukun

Data: 2013-01-05 18:20:06
Autor: Chiron
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kc9ibg$org$1mx1.internetia.pl...
[...]

Tiaaa, PO z Tuskiem mają w Janie Pietrzaku wiernego obrońcę:-)))).
http://www.youtube.com/user/egida1

Data: 2013-01-06 15:29:30
Autor: boukun
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kc9nc0$14n$1node1.news.atman.pl...
[...]

A już ci, wystarczy jednego takiego głupka wystawić i drugiego kaczora i mogą rządzić zniewolonym narodem w nieskończoność... Służby wiedzą co robią, wystawiając takch niedorozwojów publicznie...

boukun

Data: 2013-01-05 13:33:59
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
[...]

Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Data: 2013-01-05 16:36:01
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
zawsze mial kase na pol litra.

Nullification

Data: 2013-01-05 16:39:41
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 16:36, pluton_ pisze:
Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
zawsze mial kase na pol litra.

Czyli w melinie mieszkales plutek.

Data: 2013-01-05 17:03:07
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka

> Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
> zawsze mial kase na pol litra.

Czyli w melinie mieszkales plutek.

Jeden kapus meliny nie czyni.

Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nullification

Data: 2013-01-05 17:16:16
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 17:03, pluton_ pisze:
Czyli w melinie mieszkales plutek.
Jeden kapus meliny nie czyni.

Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-05 17:23:05
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Jeden kapus meliny nie czyni.
>
> Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
> to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.

Bo ja nie jestem gnida, Ani nie zwykly ubek.
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Nullification

Data: 2013-01-05 17:25:40
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 17:23, pluton_ pisze:
Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.
Bo ja nie jestem gnida, Ani nie zwykly ubek.
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-05 17:27:13
Autor: AnDaL
Do chwalcow edziaagierka
On Sat, 05 Jan 2013 17:25:40 +0100, u2 wrote:

[...]

ubecy to wychwalaja gierka

Data: 2013-01-05 19:07:32
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Nullification

Data: 2013-01-05 19:17:21
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Ooops. Chrzescijancju ubek oczywiscie. I katolicki.

Nullification

Data: 2013-01-05 19:30:14
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 19:07, pluton_ pisze:
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Gnida tak ale ubecka.

Data: 2013-01-05 22:35:20
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka

Gnida tak ale ubecka.

A ty prawdziry Polak.

Nullification

Data: 2013-01-05 19:20:37
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 17:23, pluton_ pisze:
Ja jestem ubek.

Tak, a ja Bonaparte..

Data: 2013-01-05 13:42:49
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Sat, 5 Jan 2013 11:27:28 +0100, Chiron napisał(a):

[...]

Z tamtych czasów kojarzy mi się jedynie: "To jak, pomożecie?", a z czasów
Jaruzelskiego stan wojenny i "Solidarność". Na nieszczęście doświadczyłem
czasów PRL jako dziecko urodzone w "wolnej" przez kilka miesięcy Polsce.
Utkwiła mi jedynie w pamięci sytuacja kiedy sprzedawczyni nie chciała
sprzedać mojej mamie cukierka, choć mama miała pieniądze i cókierki były w
takich słojach szklanych. Za cholerę nie mogłem pojąć tego! Jesteśmy jacyś
gorsi czy co? Okazało się, że potrzebna jakaś kartka żywnościowa. Odebrałem
to jako upodlenie mojej mamy. Dlatego dziś kiedy czytam idiotów
wychwalających PRL rzygać mi się chce.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-05 13:05:00
Autor: Wiesiaczek
Do chwalcow edziaagierka
On Sat, 05 Jan 2013 13:42:49 +0100, Przemysław M. wrote:

[...]

No to gĂłwno wiesz na ten temat.
Sam pieprzysz głupoty, pisząc o kojarzeniu faktów, które miały miejsce przed Twoim narodzeniem.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-01-05 14:57:07
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 14:05, Wiesiaczek pisze:
[...]

Ten kalecki nie siega dalej pamiecia niz schylkowy okres Jaruzela i Kiszczaka. Biedaczyna :-)

Data: 2013-01-05 15:30:03
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 13:42, Przemysław M. pisze:

[...]

O tak, wcale ci się nie dziwię że pamiętasz "Solidarność", oj dała się we znaki Polakom ta organizacja.
Nie masz co płakać - dzisiaj wielu rodziców także musi odmawiać łakoci dzieciakom, i powodem nie jest ich kartkowa reglamentacja.

Data: 2013-01-07 17:48:59
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Sat, 05 Jan 2013 15:30:03 +0100, Trybun napisał(a):

[...]

Nie pamietam "Solidarności" bo byłem wtedy zbyt mały i wzorem Jarosława
Kaczyńskiego chowałem się pod mumusi spódnicą! Chcesz powieedzieć, że to
"S" wprowadziła kartki na cukierki?

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2013-01-07 17:54:14
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 17:48, Przemysław M. pisze:
Nie pamietam "Solidarności" bo byłem wtedy zbyt mały i wzorem Jarosława
Kaczyńskiego chowałem się pod mumusi spódnicą! Chcesz powieedzieć, że to
"S" wprowadziła kartki na cukierki?

Kaczynski nie zostal internowany, ale jego brat zostal.

A twoj idol Tusk nie zostal internowany. Nawet wyjezdzal z demoludow pare razy i ... wracal :-)))))

Data: 2013-01-07 18:07:35
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:54:14 +0100, u2 napisaů(a):

W dniu 2013-01-07 17:48, Przemysůaw M. pisze:
Nie pamietam "Solidarnoúci" bo byůem wtedy zbyt maůy i wzorem Jarosůawa
Kaczyńskiego chowaůem sić pod mumusi spódnicŕ! Chcesz powieedzieă, ýe to
"S" wprowadziůa kartki na cukierki?

Kaczynski nie zostal internowany, ale jego brat zostal.

A twoj idol Tusk nie zostal internowany. Nawet wyjezdzal z demoludow pare razy i ... wracal :-)))))

Po 1-wsze trzymaj sić tematu wielbicielu kaůu, po 2-gie, musiaů byă wielkim
opozycjonistŕ ten jego brat skoro po úmierci to co z niego zostaůo zůozono
na Wawelu. Dziwne, ýe nikt wczeúniej o jego bohaterstwie nie sůyszaů. Czy
ktoú sůyszaů by Kaczyńscy wyjeýdzali gdziekolwiek? Tusk nie jest moim
idolem zasrany komuchu. Chciaů to wyjeýdzaů. --

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă
 zwycićýonym, a nie ulec to zwycićstwoĄ  - powiedziaů Jarosůaw Kaczyński.

Data: 2013-01-07 18:21:25
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 18:07, Przemysůaw M. pisze:
> [...]
ktoú sůyszaů by Kaczyńscy wyjeýdzali gdziekolwiek? Tusk nie jest moim
idolem zasrany komuchu. Chciaů to wyjeýdzaů.

Zasrany to ty jestes kalecki. Od czasu kiedy zaglosowales na PiS przeszedles zadziwiajaca metamorfoze. Polecam lekture ksiazki Ubek Rymanowskiego :-)))

Data: 2013-01-07 21:23:02
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
[...]

Ja też nie byłem wtedy starcem, ale jednak zdawałem sobie sprawę z tego jakie zagrożenie dla Polski i Polaków niosła ta organizacja.

Gorzej - oni mieli w planie obalenie komuchów i wprowadzenie kapitalizmu, a tym samym sprowadzenia większości Polaków do roli niewolników w swoim własnym kraju..

Data: 2013-01-05 15:29:51
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
Krótko,

Chwalców, nie chwalców... Wskaż lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

Data: 2013-01-05 16:37:45
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
Chwalców, nie chwalców... Wskaż lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

Pan Mietek, dozorca w naszej kamienicy.

Nullification

Data: 2013-01-07 17:47:34
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Sat, 05 Jan 2013 15:29:51 +0100, Trybun napisaů(a):

W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
Krótko,

Chwalców, nie chwalców... Wskaý lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

Jaruzelski ;-)))) ;-)))) ;-)))

Data: 2013-01-07 17:52:37
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 17:47, Przemysůaw M. pisze:
[...]

Jest pewna grupa z GWna, ktora na tym skorzystala. Dlatego zaczela glosic haslo odpieprzcie sie od gienierala. Do chwalcow tej grupy z GWna zalicza sie niejaki kalecki.

Data: 2013-01-07 18:04:50
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:52:37 +0100, u2 napisaů(a):

[...]

Ten Kalescki to jakiú twój przydupas czy kolega do wyrwa? Pewnie porzuciů
cie jak Obserwator i tćsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Data: 2013-01-07 18:09:40
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 18:04, Przemysůaw M. pisze:
> [...]
Ten Kalescki to jakiú twój przydupas czy kolega do wyrwa? Pewnie porzuciů
cie jak Obserwator i tćsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Nie pamietasz kalecki okresu kiedy namietnie pastowales GWno na psp ?  :-)))

Data: 2013-01-07 18:13:12
Autor: Przemysław M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:09:40 +0100, u2 napisaů(a):

> [...]
cie jak Obserwator i tćsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Nie pamietasz kalecki okresu kiedy namietnie pastowales GWno na psp ?  :-)))

Posrany komuchu, nie moja wina, ýe uwielbiasz kaů. Naýarůeú sić gówna z FiM
i teraz masz zwidy. Powiedz, rRajcowaůy cić igraszki klozetowe z
Obserwatorem? --

Data: 2013-01-07 18:23:55
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 18:13, Przemysůaw M. pisze:
[...]

E tam kalecki, pamietasz jak glosowales na PiS ?

A teraz blizej tobie do zydo-ubeckiego GWna ktore uwielbiasz pastowac na psp.

Data: 2013-01-07 21:23:06
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
[...]

Jaruzelski, niestety ten Czůowiek zostaů skazany tylko na sprzŕtanie po rebelii solidarnoúciowej.

--
Kapitalizm jest chorobŕ (zarazŕ) z którŕ naleýy walczyă..
  Instalujŕc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2013-01-05 16:44:47
Autor: boukun
Do chwalcow edziaagierka
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kc8v6b$7du$1node2.news.atman.pl...
[...]

Szkoda, że ten kurwa cały moherowy Pietrzak mnie zbanował na swoim koncie YT, dopisałbym mu, że jego pamięć jest całkowicie zawodna...
Jak sam twierdzi, z pamięcią ma już nie tak i co się dziwić, że myli okresy Gierka z okresem jaruzela...

Zresztą, moher Pitrzak stoi tam, gdzie stoi SLD, a pod publikę albo z tępactwa, albo z wyrachowania udają, że się sprzedają... i SLD i PiS i PO sprzedali Polskę Gierka i nadal sprzedają, ręka w rękę, banda okrągłostołowych sprzedawczyków.,...

boukun

Do chwalcow edziaagierka