Do chwalcow edziaagierka

Data: 2013-01-05 13:33:59
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
Krótko, dowcipnie- na temat:

http://www.youtube.com/watch?v=txWxTTZHjTc

p.s.
do tych, co nie wiedzą:
w temacie jest "edziogierek". To dowcip z jego czasów. Pytanie: jak
przetłumaczyć słowo "kryzys" na węgierski? No i odpowiedź: "edziogierek"

Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Data: 2013-01-05 16:36:01
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
zawsze mial kase na pol litra.

Nullification

Data: 2013-01-05 16:39:41
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 16:36, pluton_ pisze:
Ja tam wspominam epoke Gierka w zlotych kolorach.

Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
zawsze mial kase na pol litra.

Czyli w melinie mieszkales plutek.

Data: 2013-01-05 17:03:07
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka

> Kapusie mieli wtedy dobrze. Mialem sasiada kapusia,
> zawsze mial kase na pol litra.

Czyli w melinie mieszkales plutek.

Jeden kapus meliny nie czyni.

Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nullification

Data: 2013-01-05 17:16:16
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 17:03, pluton_ pisze:
Czyli w melinie mieszkales plutek.
Jeden kapus meliny nie czyni.

Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-05 17:23:05
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Jeden kapus meliny nie czyni.
>
> Jezeli na przyklad mieszkasz w wiezowcu gdzie sa setki mieszkan,
> to nazwiesz ten wiezowiec gnidowiskiem, bo sam jestes gnida ?

Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.

Bo ja nie jestem gnida, Ani nie zwykly ubek.
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Nullification

Data: 2013-01-05 17:25:40
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 17:23, pluton_ pisze:
Nigdy bym ciebie nie nazwal gnida. Tys zwykly ubek.
Bo ja nie jestem gnida, Ani nie zwykly ubek.
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Data: 2013-01-05 17:27:13
Autor: AnDaL
Do chwalcow edziaagierka
On Sat, 05 Jan 2013 17:25:40 +0100, u2 wrote:

[...]

ubecy to wychwalaja gierka

Data: 2013-01-05 19:07:32
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Nullification

Data: 2013-01-05 19:17:21
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
> Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Ooops. Chrzescijancju ubek oczywiscie. I katolicki.

Nullification

Data: 2013-01-05 19:30:14
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 19:07, pluton_ pisze:
Ja jestem chrzescijansko-katolicko-patriotyczn0-prawdziwopolako ubek.

Zaden z ciebie chrzescijanin, tys zwykly ubek.

Ty umiesz czytac ? Nie twierdze, ze ze mnie chrzescijanin,
tylko chrzescijanska gnida.

Gnida tak ale ubecka.

Data: 2013-01-05 22:35:20
Autor: pluton_