Do chwalcow edziaagierka

Data: 2013-01-05 15:29:51
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
Krótko,

Chwalców, nie chwalców... Wskaæ lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± naleæy walczyę..

Data: 2013-01-05 16:37:45
Autor: pluton_
Do chwalcow edziaagierka
Chwalców, nie chwalców... Wskaæ lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

Pan Mietek, dozorca w naszej kamienicy.

Nullification

Data: 2013-01-07 17:47:34
Autor: Przemys³aw M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Sat, 05 Jan 2013 15:29:51 +0100, Trybun napisał(a):

W dniu 2013-01-05 11:27, Chiron pisze:
Krótko,

Chwalców, nie chwalców... Wskaż lepszego gospodarza kraju od E. Gierka.

Jaruzelski ;-)))) ;-)))) ;-)))

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie
 Józefa Piłsudskiego  zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być

Data: 2013-01-07 17:52:37
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 17:47, Przemysław M. pisze:
[...]

Jest pewna grupa z GWna, ktora na tym skorzystala. Dlatego zaczela glosic haslo odpieprzcie sie od gienierala. Do chwalcow tej grupy z GWna zalicza sie niejaki kalecki.

Data: 2013-01-07 18:04:50
Autor: Przemys³aw M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Mon, 07 Jan 2013 17:52:37 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Ten Kalescki to jakiś twój przydupas czy kolega do wyrwa? Pewnie porzucił
cie jak Obserwator i tęsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Data: 2013-01-07 18:09:40
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 18:04, Przemysław M. pisze:
> [...]
Ten Kalescki to jakiś twój przydupas czy kolega do wyrwa? Pewnie porzucił
cie jak Obserwator i tęsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Nie pamietasz kalecki okresu kiedy namietnie pastowales GWno na psp ?  :-)))

Data: 2013-01-07 18:13:12
Autor: Przemys³aw M.
Do chwalcow edziaagierka
Dnia Mon, 07 Jan 2013 18:09:40 +0100, u2 napisał(a):

> [...]
cie jak Obserwator i tęsknisz za szuru-buru swego odbytu?

Nie pamietasz kalecki okresu kiedy namietnie pastowales GWno na psp ?  :-)))

Posrany komuchu, nie moja wina, że uwielbiasz kał. Nażarłeś się gówna z FiM
i teraz masz zwidy. Powiedz, rRajcowały cię igraszki klozetowe z
Obserwatorem? --

Data: 2013-01-07 18:23:55
Autor: u2
Do chwalcow edziaagierka
W dniu 2013-01-07 18:13, Przemysław M. pisze:
[...]

E tam kalecki, pamietasz jak glosowales na PiS ?

A teraz blizej tobie do zydo-ubeckiego GWna ktore uwielbiasz pastowac na psp.

Data: 2013-01-07 21:23:06
Autor: Trybun
Do chwalcow edziaagierka
[...]

Jaruzelski, niestety ten Człowiek został skazany tylko na sprzątanie po rebelii solidarnościowej.

Do chwalcow edziaagierka