'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]

Data: 2009-11-13 16:21:30
Autor: Michał Wolff
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
On 14 Lis, 00:05, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
Pytanie z gatunku 'literatura podroznicza' wiec [UWAGA] wysylam az na 3
'zamieszane' grupy.
Jest ksiazka Pawla Wrobla Wroblewskiego 'Do cieplych krajow' o jego
podrozy rowerowej do Konga.
Czy ktos to czytal?
Czy mozna prosic o wasze opinie?
TIA
TA

Ja czytałem. Mottem jego całej podróży był tekst "Seta musi być!", a
pchających rower uznaje za cienkie leszczyki. Autor zwraca wyraźną
uwagę na potrzebę świetnego przygotowania fizycznego, bo z Afryką nie
ma żartów. W załączniku znajduje się szczegółowa rozpiska planu
treningowego pozwalającego osiągnąć odpowiednią formę. Autor zaleca
przede wszystkim zakup pulsometru - tak więc będziesz miał pożywkę do
trollowania przez dobry miesiąc - o licznik z pulsometrem, o GPS z
pulsometrem, o sam pulsometr, o to czy opaska na rękę, czy też na
klatę, o to jaki rodzaj transmisji bezprzewodowej, ile pociągnie
bateria w opasce, ile w odbiorniku, dobrych kilkanście pytań o
rozmaite programy do analizy danych z pulsometru, o to jaki jest puls
maksymalny dla osoby w Twoim wieku, o ileś modeli teoretycznych
obliczania pulsu maksymalnego itd.. Jednym słowem dla prawdziwego
trolla - żyć nie umierać!

A tak na poważnej - 30 sekundowy wysiłek na użycie znanej tylko
największym hakerom strony google.com dał tak niezwykłe efekty:
http://www.radiomerkury.pl/index.php?art=34492
http://www.area.media.pl/do-cieplych-krajow/index.php/Blog/ViewPage

Można? Da się?
Zanim kolejny raz wyślesz post na trzy grupy jednocześnie - spróbuj
najpierw ruszyć makówką
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-14 01:44:25
Autor: Titus Atomicus
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
In article <42fc0b92-558b-4584-99a0-e1b5c9fd89e1@t2g2000yqn.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]
> 'zamieszane' grupy.
> Jest ksiazka Pawla Wrobla Wroblewskiego 'Do cieplych krajow' o jego

[ciach bzdety]

[...]

Szczerze mowiac nawet nie chce mi sie w to klikac. Wyobraz sobie, ja tez mam w kompie google. A nawet juz przegladalem te ksiazke.
Co nie zmienia faktu ze oczekiwalem subiektywnych opinii tutaj na usecie.
Do tego wlasnie m.in. sluzy usenet, o, Wszystkowiedzacy.

Można? Da się?
Zanim kolejny raz wyślesz post na trzy grupy jednocześnie - spróbuj
najpierw ruszyć makówką

Wlasnie ruszylem.
Ostrzegalem was, Wolff.
Wywalalam was znowu do KFa, bo jestescie wyjatkowo namolni i mnie meczycie.
Pa...

TA

Data: 2009-11-14 09:52:17
Autor: stefandora
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]

Ostrzegalem was, Wolff.
Wywalalam was znowu do KFa, bo jestescie wyjatkowo namolni i mnie meczycie.

Mnie też możesz wrzucić?

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-14 10:48:41
Autor: Titus Atomicus
In article <hdlr3p$n74$1@news.onet.pl>, stefandora <stefandora@onet.eu> wrote:

> Ostrzegalem was, Wolff.
> Wywalalam was znowu do KFa, bo jestescie wyjatkowo namolni i mnie > meczycie.

Mnie też możesz wrzucić?

Jasne.

TA

Data: 2009-11-14 09:29:01
Autor: Hinek
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał

Można? Da się?
Zanim kolejny raz wyślesz post na trzy grupy jednocześnie - spróbuj
najpierw ruszyć makówka

Ty mu dobre rady - a on Cie do plonkownicy.  Brutal.
Latwo nie pozbierasz sie po tym szoku :))
On ruszyl makowka i wzmogl tempo. Postanowil potrolowac na
trzech grupach jednoczesnie! Daje mu to trzy razy wieksza przyjemnosc.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-11-14 08:05:07
Autor: Michał Wolff
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
On 14 Lis, 09:29, "Hinek" <hi...@autograf.pl.invalid> wrote:

No ba!
I to już nie pierwszy taki mój szok, ostatnim razem stworzył osobny
wątek by poinformować, że mnie do KF-a wysyła.
Szybko z tego zrezygnuje, bo troll bez pożywienia żyć nie może
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-11-14 16:27:07
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-11-14, Michał Wolff wrote:
[...]

Ja naprawdę nie rozumiem, po co Wy go jeszcze w ogóle czytacie.. :P

Data: 2009-11-14 16:51:28
Autor: FaYa

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości

Mottem jego całej podróży był tekst "Seta musi być!"
Żal ci dupę ściska gościu był w Afryce a ty tylko dookoła EU śmietnika.

> Autor zaleca przede wszystkim zakup pulsometru
Dane z pulsometru są dużo ciekawsze od dziecinnego Maxspeeda.

Nie pozdrawiam

Data: 2009-11-14 07:56:49
Autor: Michał Wolff
On 14 Lis, 16:51, "FaYa" <f...@fy.pl> wrote:

> Mottem jego całej podróży był tekst "Seta musi być!"

Żal ci dupę ściska gościu był w Afryce a ty tylko dookoła EU śmietnika.

Ja pierdziu!
Nawet Titus zrozumiał ten żart :)))

Dane z pulsometru są dużo ciekawsze od dziecinnego Maxspeeda.

Za szybko to Ty drogi kolego nie myślisz...