'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]

Data: 2009-11-14 09:54:32
Autor: czyster
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]

Jest ksiazka Pawla Wrobla Wroblewskiego 'Do cieplych krajow' o jego podrozy rowerowej do Konga.
Czy ktos to czytal?
Czy mozna prosic o wasze opinie?

Nie bardzo potrafię sobie wyobrazić co stoi na przeszkodzie żebyś przeczytał sam i wyrobił sobie opinię o tej książce. Podpowiesz?

L.

Data: 2009-11-14 09:59:07
Autor: Cavallino
Użytkownik "czyster" <czess@o2.pl> napisał w wiadomości news:hdlr84$307u$1opal.icpnet.pl...

[...]

Pewnie kosztuje więcej niż 1 zł, a to jak wiadomo jest bariera ciężka do przeskoczenia, zwłaszcza kiedy książka może okazać się kiepska. ;-)

Data: 2009-11-14 10:06:26
Autor: czyster
[...]

Nie, to na pewno nie to. Nie potrafię sobie wyobrazić Podróżnika tak niezaradnego życiowo, żeby nie stać go było na książkę. To musi być coś innego...

L.

Data: 2009-11-14 10:08:23
Autor: stefandora
czyster wrote:
[...]

Zwłaszcza, że w takiej Warszawie są przynajmniej dwa miejsca sprzedające książki, w których można sobie tę opinię wyrobić bez kupowania książki.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-11-14 12:33:22
Autor: Moper
"stefandora" <stefandora@onet.eu> wrote in message news:hdls1v$n74$2news.onet.pl...
czyster wrote:
[...]

No właśnie. I teraz dylemat do którego najlepiej pójść...

Data: 2009-11-14 12:42:58
Autor: czyster
[...]

Nie ma co się głowić. Lepiej spytać grupy.

L.

Data: 2009-11-14 13:01:34
Autor: Titus Atomicus
In article <4afe9582$1@news.home.net.pl>, "Moper" <brak@meilu.pl> wrote:

> Zwłaszcza, że w takiej Warszawie są przynajmniej dwa miejsca sprzedające > książki, w których można sobie tę opinię wyrobić bez kupowania książki.

No właśnie. I teraz dylemat do którego najlepiej pójść...

O, widze, ze mam mnostwo fanow. Na prawde, nie zdawalem sobie z tego sprawy.
Sio, do wora.
TA

Data: 2009-11-14 10:50:01
Autor: Hinek
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
Użytkownik "czyster" <czess@o2.pl> napisał

Nie potrafię sobie wyobrazić Podróżnika tak niezaradnego życiowo, żeby nie stać go było na książkę.

Moze dlatego nie podrozuje? Poza tym On przeciez nie potrafi
nawet zatelefonowac - patrz poprzedni watek!
Pozdr

--
Hinek

Data: 2009-11-14 10:57:23
Autor: czyster
[...]

O raju! A więc to zwykły gawędziarz-fantasta??

L.

Data: 2009-11-14 11:06:48
Autor: Hinek
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
Użytkownik "czyster" <czess@o2.pl> napisał

O raju! A więc to zwykły gawędziarz-fantasta??

Ja bym to raczej okreslil *marudny dupotruj*
:)

--
Hinek

Data: 2009-11-14 10:57:14
Autor: tomekk
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hdlrgp$p7a$1news.onet.pl...

Pewnie kosztuje więcej niż 1 zł, a to jak wiadomo jest bariera ciężka do przeskoczenia, zwłaszcza kiedy książka może okazać się kiepska. ;-)

Może nie ma na torrentach albo chomiczku.
tomekk

Data: 2009-11-14 11:13:29
Autor: Titus Atomicus
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
In article <hdlvio$8id$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "tomekk" <kozielBEZTEGO@tlen.pl> wrote:

> [...]

Może nie ma na torrentach albo chomiczku.

O, rany. Kolejny przyglup. Ale sie tego pojawilo...
:-(
No, ale nie ma tego zlego...
Next!

TA

Data: 2009-11-14 11:05:22
Autor: Titus Atomicus
In article <hdls1m$2vq$5@inews.gazeta.pl>, Bbjk <bajarka@qgazeta.pl> wrote:

Cavallino pisze:

> [...]

Kosztuje ponad 30 zł.
Nie wyśmiewałabym się z tego, że ktoś może ma ograniczony budżet.

E tam. W tym przypadku nie chodzi o budzet (choc oczywiscie tekst kol. Cavallino swiadczy o autorze). Tylko ze na polce mam juz kupke ksiazek ' do przeczytania'. I ciekawila mnie opinia osob, ktore ta ksiazke przeczytaly, a nie tylko przegladaly.
Ale jak widac 'nikt niczego nie czyta'. Moze poza grupa pl.rec.ksiazki. Ale tu z kolei 'literatura podroznicza' nie jest najwyzej oceniana...

TA

Data: 2009-11-14 11:42:01
Autor: Titus Atomicus
In article <hdlvrk$f3d$2@inews.gazeta.pl>, Bbjk <bajarka@qgazeta.pl> wrote:

> E tam. W tym przypadku nie chodzi o budzet (choc oczywiscie tekst kol. > Cavallino swiadczy o autorze). Tylko ze na polce mam juz kupke ksiazek ' > do przeczytania'. Nie znam tej książki. Abstrahując od niej, przekonałam się, że wiele podróżniczych współczesnych jest na poziomie internetowej relacji, okraszonej zdjęciami. Z tej tematyki polecam Kazimierza Nowaka "Rowerem i pieszo przez Czarny Ląd", dla mnie bardzo ciekawa, choć trąci myszką.

E, to jest wlasnie jedna z tych ksiazek z mojej kupki do przeczytania. Zaczynalem ja w kilku miejscach i wciaz jakos nie mam na nia nastroju.

Co do ksiazki z tematu - przegladalem ja kilka razy, ale jezyk wydal mi sie cokolwiek egzaltowany, czego nie znosze.

TA

Data: 2009-11-14 19:07:34
Autor: Cavallino
wrote:

Cavallino pisze:

> [...]

Nie wyśmiewałabym się z tego, że ktoś może ma ograniczony budżet.

E tam. W tym przypadku nie chodzi o budzet (choc oczywiscie tekst kol.

Śmiszka nie zauważył, aluzju nie paniał?

'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]