'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]

Data: 2009-11-14 22:08:01
Autor: Renata Golebiowska
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
Dnia 13.11.2009 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

Witam,
Pytanie z gatunku 'literatura podroznicza' wiec [UWAGA] wysylam az na 3 'zamieszane' grupy.
Jest ksiazka Pawla Wrobla Wroblewskiego 'Do cieplych krajow' o jego podrozy rowerowej do Konga.
Czy ktos to czytal?

Ja. Przeczytać drugi raz za ciebie? I zapytać autora o coś w twoim imieniu, bo mam kontakt?

Renata

PS Dotychczas cię nie kojarzyłam, ale widzę z tego wątku, że należych do ludzi męczących i bez sensu próbowałam pomóc we wcześniejszym wątku (R.Maciąga), a wcześniej na trampingu (o cargo). Od dziś zapamiętam nicka i postaram się omijać szerokim łukiem.

--
Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

Data: 2009-11-14 23:05:51
Autor: Titus Atomicus
'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]
In article <slrnhfu71i.6ah.Renata.Golebiowska@195-mo6-2.acn.waw.pl>,
 Renata Golebiowska <Renata.Golebiowska@bezadresu.pl> wrote:

> [...]

> Jest ksiazka Pawla Wrobla Wroblewskiego 'Do cieplych krajow' o jego > podrozy rowerowej do Konga.

A po co? Czy ja o cos takiego prosilem?
Nie przypominam sobie. W sczegolnosci CIEBIE o to prosilem?

I zapytać autora o coś w twoim imieniu, bo mam kontakt?

Hm, zawsze mi sie wydawalo ze grupy usenetowe sluza wymianie informacji i OPINII.

Tamto pytanie dotyczylo roznic w wydaniach ksiazki. Sadze ze odpowiedz bylaby interesujaca nie tylko dla mnie.
Tymczasem odezwalas sie podajac mi ogolnie znane adresy. Nawet google do tego niepotrzebne.
Z twojej wypowiedzi zrozumialem ze masz gdzies kol. Maciaga na gg czy innym komunikatorze i po prostu mozesz zadac takie pytanie.
To nie boli.

Podobnie teraz. Przeciez nie zmuszam nikogo do czytania ksiazek i zamieszczania tu streszczen, tylko pytalem o opinie.
Nie o opinie, ktore Wszystkowiedzacy Wolff wygooglal mi w ciagu kilku sekund (niestety, z reguly jest krok za mna), a o opinie ludzi z pl.rec.turystyka.tramping, pl.rec.rower, czy pl.rec.ksiazki. Ludzi ktorych w pewnym sensie znam, wiec takie opinie sa dla mnie bardziej miarodajne.

Zreszta, wiekszosc moich pytan nie jest wydumanych i SENSOWNE odpowiedzi na nie wzbogaciloby archiwum google.

Niestety, z reguly odpowiadaja jakies przyglupy, ktorych nigdy w wczesniej w zyciu (ani w necie) nie widzialem i ktore zwykle nic nie maja do sensownego do powiedzenia.

[...]

A prosze cie bardzo.
Masz do tego swiete prawo.
 Dziwne ze osoby, ktore jakos za mna nie przepadaja zapluwaja sie na tym usenecie zamiast po prostu skorzystac z KF.
Wrecz przeciwnie, sa namolne i laza za mna krok w krok rozladowywujac swoje frustracje.

TA

'Do cieplych krajow' [turystyka rowerowa]