Do ćwiczeń czy do zabawy?

Data: 2020-12-11 14:37:57
Autor: Andrzej Kłos
Do ćwiczeń czy do zabawy?
Animka pisze:
Czy to są pistolety do ćwiczeń, do zabawy, czy któryś może zabić człowieka?

https://www.militaria.pl/rewolwer_t1829.xml

Właściwie to prawie wszystkiego można użyć do zabicia człowieka. Zdźbło trawy? Proszę bardzo. Pióro gęsi? Bardzo proszę. Odpowiednio modulowany dźwięk? A i owszem. Szklanka wody? Oczywiście. Więc kawał metalu połączony z kawałkiem drewna odpowiednio użyty jak najbardziej może zabić człowieka.

Data: 2020-12-12 17:10:48
Autor: Animka
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 2020-12-11 o 14:37, Andrzej Kłos pisze:
Animka pisze:
[...]

Pytałam o te pistolety, a nie pióra gęsi :-)

--
animka

Data: 2020-12-12 22:54:34
Autor: m4rkiz
Do ćwiczeń czy do zabawy?
On 2020-12-12 17:10, Animka wrote:
Pytałam o te pistolety, a nie pióra gęsi :-)

Repliki pistoletów czarnoprochowych można kupić i posiadać bez zezwolenia, proch do nich można posiadać bez zezwolenia a kupić bez dodatkowych komplikacji np. w Czechach.

Można nimi zabić, ale przygotowanie do strzału jest nietrywialne.

Tu się zatrzymam bo nie wiem czy chcesz narzekać że są dostępne czy szukasz z zamiarem. ;)

Data: 2020-12-13 04:34:46
Autor: RadoslawF
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 2020-12-12 o 22:54, m4rkiz pisze:

[...]

Nie pytała czy można zastrzelić a zabić.
Zabić można np. tak jak młotkiem, waląc po głowie.

Tu się zatrzymam bo nie wiem czy chcesz narzekać że są dostępne czy szukasz z zamiarem. ;)

:-)

Pozdrawiam

Data: 2020-12-13 13:29:19
Autor: Robert Tomasik
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 13.12.2020 o 04:34, RadoslawF pisze:

[...]

Pistolet czarnoprochowy jest przeważnie stalowy, więc też można nim
kogoś zdzielić po głowie dość skutecznie.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-14 00:15:43
Autor: Animka
Do ćwiczeń czy do zabawy?
On 2020-12-12 17:10, Animka wrote:
[...]

Chcę kupić jakiś postolet razem z nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli.

--
animka

Data: 2020-12-14 14:26:45
Autor: Andrzej Kłos
Do ćwiczeń czy do zabawy?
Animka pisze:

Chcę kupić jakiś postolet razem z nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli.

No nie wiem, wychodzi "zamiar ewentualny".

Chyba musisz po raz kolejny zmienić nicka, bo w razie "wypadku" znajdą i będą mieli jak na tacy...

Data: 2020-12-14 17:38:37
Autor: Robert Tomasik
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 14.12.2020 o 14:26, Andrzej Kłos pisze:

[...]

Ale moeż ma zamiar do ochrony osobistej używać? Przestępstwa nie ma, a
pasowało by wiedzieć, czy jakby co,m to w ogóle to coś zadziała.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-14 19:40:07
Autor: Andrzej Kłos
Do ćwiczeń czy do zabawy?
Robert Tomasik pisze:
[...]

Ale jak jej po "wypadku" zarekwirują kompa i przejrzą jakie pytania zadawała w internecie, to wyjdzie, że "Chcę kupić jakiś postolet razem z nabojami albo z prochem jeśli to zastrzeli". Nie obroni, nie postrzeli, *zastrzeli*. Zamiar ewentualny.

Data: 2020-12-14 20:52:09
Autor: Robert Tomasik
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 14.12.2020 o 19:40, Andrzej Kłos pisze:

[...]

Pistolet służy do "zastrzelania". Za to, jak kogoś i po co
"zastrzelisz", to już odpowiada użytkownik broni.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-14 21:21:39
Autor: Animka
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 2020-12-14 o 19:40, Andrzej Kłos pisze:
Robert Tomasik pisze:
[...]

No to do dzieła bohaterze :-) Twój ruch.

--
animka

Data: 2020-12-14 21:05:47
Autor: Animka
Do ćwiczeń czy do zabawy?
W dniu 2020-12-14 o 14:26, Andrzej Kłos pisze:
Animka pisze:

[...]

Po prostu napatoczył mi się link do legalnej broni. Popatrzyłam na obrazki i nie wiem czy to zabawki czy prawdziwe.

--
animka

Do ćwiczeń czy do zabawy?