Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci

Data: 2009-07-12 15:12:42
Autor: awe
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
To pewnie jakis bokunowaty cycu

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1019405,title,Atak-nozownika-podczas-mszy-- -ranil-3-osoby-potem-poderznal-sobie-gardlo,wid,11308054,wiadomosc.html?ticaid=185ef

Podczas mszy w kościele św. Bartłomieja w Staszowie w województwie świętokrzyskim mężczyzna wyjął nóż i ranił trzy osoby. Potem podciął sobie krtań - poinformowała TVN24.

Około godziny 13 do kościoła wszedł około 25-letni mężczyzna. Po chwili wyjął nóż i zaatakował trzy stojące w pobliżu kobiety. Potem poderżnął sobie gardło.

Kobiety, podobnie jak nożownik, zostały zabrane do szpitala. Poszkodowane wyszły z kościoła o własnych siłach.

Na miejscu pracują policjanci. Na razie nie wiadomo, dlaczego mężczyzna zaatakował

Data: 2009-07-12 15:23:44
Autor: bolek

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h3cnf0$sve$1news.onet.pl...
[...]

Pisząc"was" miałeś na myśli proboszcza tego przybytku pychy ?

bolek

Data: 2009-07-12 15:25:51
Autor: marek czaplicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
awe pisze:
po co ten tytuł postu, przecież...

Na miejscu pracują policjanci. Na razie nie wiadomo, dlaczego mężczyzna zaatakował

jeszcze więc nie wiadomo, dlaczego to zrobił.

--
Człowiek może wytrzymać tydzień bez picia, dwa tygodnie bez jedzenia,
całe lata bez dachu nad głową, ale nie może znieść samotności.
     * Autor: Paulo Coelho, Jedenaście minut
http://pl.wikiquote.org/wiki/Cz%C5%82owiek

Data: 2009-07-12 16:58:00
Autor: Zirhan
abc pisze:
jeszcze więc nie wiadomo, dlaczego to zrobił.

Ale wiadomo kto wytwarza klimat sprzyjający zbrodni.

Wg. religii chrześcijańskiej człowiek już rodzi się pełen zła (grzech pierworodny. Dlatego całe życie powinien spędzić na klęczkach przepraszając Boga za to, że się urodził.
Jeżeli robił to wystarczająco gorliwie, grzechy mogą mu zostać odpuszczone i trafi do krainy wielkiej szczęśliwości, czyli do nieba!
Ale o tym dowie się dopiero po śmierci.
Cóż za pokrętne rozumowanie!
A swoją drogą, słuchanie przez całą wieczność wycia chórów anielskich jest równie silną katorgą jak smażenie się w piekle.
Z dwojga złego, wybrałbym to drugie. Choć za życia miałbym trochę seksu i rozrywki.
Tak więc reasumując, grzeszyć Panowie jest znacznie lepiej (i logiczniej), niż żyć umartwiając się!begin:vcard
fn:Zirhan
n:;Zirhan
url:http://www.antykler.frix.pl
version:2.1
end:vcard

Data: 2009-07-12 17:02:16
Autor: abc
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Tak więc reasumując, grzeszyć Panowie jest znacznie lepiej (i
logiczniej), niż żyć umartwiając się!

Nie jest logiczniej. Pascal rozpatrzył dwa proste przypadki dotyczące
istnienia Boga:

  a.. Bóg istnieje i nagradza za wiarę życiem wiecznym.
  b.. Bóg nie istnieje i nie istnieje życie wieczne.

Człowiek może wierzyć lub nie wierzyć w istnienie Boga.

Jeśli wierzy, to traci życie doczesne (na rzecz modlitw i czynienia dobra) i
otrzymuje życie wieczne, ale tylko w pierwszym przypadku.

Jeśli nie wierzy, to zatrzymuje życie doczesne i traci życie wieczne. Pascal
wywnioskował, że wiara bardziej się opłaca, ponieważ ryzykujemy tylko czas
życia, który jest zazwyczaj krótki (człowiek żyje średnio około 70 lat), a
nagrodą może być życie wieczne.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-12 19:11:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 17:02. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

[...]

Zwłaszcza, że bogów jest tylu i każdy ma nieco inne wymagania co do nieba i
piekła. To wiem, że należy wybrać sobie religię, a co jeśli nie trafię? Nie
mam tutaj jak sprawdzić, więc i tak wolność wyboru religii należy do mnie.
Z istniejących już wiar stawiam zatem na tę, która najmniej narzuca się z
groźbami, ma jak najbardziej racjonalne wymagania i jak najbardziej ludzką
etykę. Niestety Tzva nie będzie się cieszył, bo judaizm (ani żadna z jego
pochodnych) to nie jest.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 19:21:01
Autor: abc
[...]

Ponieważ poszczególne religie wzajemnie sobie przeczą w zasadniczych
punktach, nie może kilka z nich być prawdziwymi.

Bóg objawił się w Chrystusie, a nie w Kajfaszu, w Buddzie czy w Mahomecie, a
Chrystus założył tylko jeden Kościół, który ma Jego naukę i Jego łaskę
przekazywać aż do końca świata.

Wiara w Trójcę Świętą, w Chrystusa i w Kościół stanowi przeto nierozdzielną
całość. Albo Bóg jest Trójcą, albo nie jest. Jeżeli jest, to wszystkie
niechrześcijańskie religie muszą być fałszywe.

Ale także chrześcijańskie wyznania przeczą sobie nawzajem: niektóre nie
wierzą w Bóstwo Chrystusa, wiele nie wierzy w prawdziwą obecność Ciała i
Krwi Chrystusa w sakramencie Eucharystii itd.

Takie sprzeczności nie mogą współistnieć. Dlatego tylko jedna religia może
być prawdziwa. Tą religią jest religia katolicka.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-12 19:46:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 19:21. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

Takie sprzeczności nie mogą współistnieć. Dlatego tylko jedna religia może
być prawdziwa. Tą religią jest religia katolicka.

Z punktu widzenia wewnętrznego stanowiska katolicyzmu. Osądzasz to z
arbitralnego wewnętrznego punktu widzenia własnej kultury, z tego, co ci
podała własna kultura i cywilizacja, nie z punktu neutralnego kulturowo i
cywilizacyjnie. Przyjmujesz to za absolut ze względu na zakorzenione z
zewnątrz od strony monokulturowego społeczeństwa poglądy i uprzedzenia, ze
względu na zaufanie do twojej literatury sakralnej.

Z punktu widzenia stanowiska buddyzmu wadżrajany prawdziwa jest religia
buddyjska, także _wewnętrznie_ spójna. Buddyści także przyjmują pewne
rzeczy ze względu na zaufanie do swojej literatury sakralnej, nie zwalnia
to ich jednak od krytycznego rozważania i wypróbowywania danych rzeczy,
które dopiero po dowodzie nie wprost mogą stać się przedmiotem wiary:

"Nie wierzcie w jakiekolwiek przekazy tylko dlatego, że przez długi czas
obowiązywały w wielu krajach. Nie wierzcie w coś tylko dlatego, że wielu
ludzi od dawna to powtarza. Nie akceptujcie niczego tylko z tego powodu, że
ktoś inny to powiedział, że popiera to swym autorytetem jakiś mędrzec albo
kapłan, lub że jest to napisane w jakimś świętym piśmie. Nie wierzcie w coś
tylko dlatego, że brzmi prawdopodobnie. Nie wierzcie w wizje lub
wyobrażenia, które uważacie za zesłane przez Boga. Miejcie zaufanie do
tego, co uznaliście za prawdziwe po długim sprawdzaniu, do tego, co
przynosi powodzenie wam i innym." - Siddharta Gautama w mowie do Kalamów.

Urodziłem się w rodzinie mieszanej kulturowo, więc nie mam jakichś
arbitralnie narzuconych mi preferencji. Mogę się częstować bez obaw każdym
daniem z religijnego menu i wypluwać te, które przynoszą mi namacalną
szkodę.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 19:49:25
Autor: abc
[...]

Bo to Chrystus zmartwychwstał, a nie Kajfasz, Mahomet czy Budda.

Prof. Yamauchi: - Wszystko to, o czym mówiliśmy, świadczy, że
zmartwychwstanie to nie legenda. Dowodem koronnym jest jednak fenomen, jakim
było i jest chrześcijaństwo.

Gdyby Chrystus umarł i został pochowany jak każdy inny człowiek, upłynęłoby
wiele lat, być może nawet stuleci, zanim legenda o jego zmartwychwstaniu
zaczęłaby oddziaływać na ludzi. Tak to bowiem jest z mitami, że potrzebują
czasu.

Tymczasem w tym wypadku od razu po śmierci Jezusa jego uczniowie głosili
Ewangelię i oddawali za nią życie. A chrześcijaństwo rozprzestrzeniało się w
błyskawicznym tempie: Rzym, Syria, Mezopotamia. Z setek wiernych szybko
zrobiły się tysiące i dziesiątki tysięcy.

Więcej: http://www.rp.pl/artykul/289353,289582.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-12 21:29:12
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 19:49. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

Bo to Chrystus zmartwychwstał, a nie Kajfasz, Mahomet czy Budda.

Co najwyżej Jezus był jedynym, którego zmartwychwstanie rozgłoszono.
Kajfasz i Mahomet to byli ludzie nieoświeceni, nie tacy jak Pitagoras i
Budda. Dlaczego Pitagoras i Budda nie zmartwychwstali? Bo nie potrzebowali
tego do szerzenia własnych nauk. Dlaczego Apoloniusz z Tyany nie rozgłosił
tego, że zmartwychwstał? Bo przewidział założyciela nowej religii, a jego
celem było utrzymanie religii hellenizmu tak długo, aż nie rozwinie się
organizacja gotowa przejąć tę pałeczkę.

Wszystko to, o czym mówiliśmy, świadczy, że
zmartwychwstanie to nie legenda.

Bo nie jest. Jest połączeniem dwóch konkretnych znanych z pism powstałych
przed Chrystusem znaków urzeczywistnienia: przeniesienia w ciało drugiego,
żywego człowieka a następnie ożywienia i uzdrowienia (nawet ciężko
uszkodzonego) martwego ciała. To może świadczyć o wyjątkowych zdolnościach
duchowych Jezusa, a to, że mówił o odwiecznej tożsamości Absolutu w sobie... Siddhartha
Gautama mówił wcześniej o takiej naturze oświecenia w _każdym_ człowieku
(czyli podejście "wszyscy jesteśmy Odwiecznie Buddami czy Chrystusami,
tylko tego embrionu w sobie jak na razie nie rozwijamy i dlatego tu
jesteśmy") i nie zaprzeczył, że przyjdą po nim kolejni, a nawet zdolniejsi
nauczyciele. Buddyści zresztą uznają _Issę_ za jednego z takich
nauczycieli, chociaż jego uczniów Kalaczakra zalicza do "dharmy Nagów i
barbarzyńców" na równi z muzułmanami i żydami. Czyli rozpowszechniał Prawdę
wśród ludzi mało inteligentnych, którzy to po pewnym czasie wypaczyli i
podmienili na własne kulawe rozumienie.

[...]

Akurat tempo rozpowszechniania się chrześcijaństwa bardziej zależało od
środków komunikacji, którymi Judea, Rzym czy zhellenizowane królestwo
Partów dysponowały. Do takich Chin nie dotarło wcześniej od buddyzmu i
często nauczali go ci sami nauczyciele nestoriańscy, którzy widzieli
chrześcijaństwo jako kontynuację buddyzmu (chrystologia tamtej odmiany była
jeszcze bardziej przyzwalająca na takie podejście do sprawy niż oryginalne
chrześcijaństwo asyryjskie, z którego się wywodziła). Buddyzm nie miał
takich możliwości poza Indiami, gdzie rozwinął się na kilka wieków przed
Chrystusem równie błyskawicznie, ale jego podróż na zachód opóźniła
kulturowa bariera Imperium Achemenidów, fanatycznych wyznawców Boga
Ahuramazdy i proroka Zaratusztry, które dopiero po Aleksandrze Macedońskim
poszło gdzie jego miejsce tj. na śmietnik historii. Gdyby Budda urodził się
w czasach Czandragupty Mauryi, po Aleksandrze a tuż przed Asioką, pewnie
Europa już teraz w większości wyznawałaby buddyzm.

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 22:15:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 21:34. carbon entity 'abc' <oppa12@wp.pl>

Po aresztowaniu Jezusa uczniowie utracili wiarę, że był Mesjaszem.
Niektórzy powrócili do swych dawnych zajęć, jak łowienie ryb. Inni ukryli
się za zamkniętymi drzwiami w obawie przed Żydami, aby uniknąć losu
Jezusa.

Sądzili, że całe chodzenie za Jezusem było gonitwą za wiatrem.
Ukrzyżowanie rozwiało resztki ich nadziei. Nie planowali kontynuowania
dzieła Jezusa.

Ci sami zalęknieni i zrezygnowani uczniowie w kilka dni później działali w
imieniu Jezusa z większym zapałem i wiarą, niż za Jego życia! Zamiast
uciekać i zapierać się Jezusa, jak kilka dni wcześniej, byli gotowi umrzeć
za swe przekonania.

Ta zdumiewająca metamorfoza jest niezbitym faktem. Co oprócz
zmartwychwstania Jezusa mogłoby wyjaśnić tak drastyczną przemianę jaka się
w nich dokonała?

Ja tego faktu nie neguję... tylko, że zmartwychwstanie Jezusa nie było
_kategorią_ wyjątkową, tylko _nałożeniem_ _się_ kilku innych _znanych_
_już_ _wcześniej_ , nadprzyrodzonych zdolności opisanych w nie istniejących
dziś księgach (podobne istniejące zachowały się w innych religiach i stąd
wiemy o możliwości takich znaków - najszerzej opisanych w buddyzmie), które
w sumie mogły do tego efektu doprowadzić: wskrzeszenia zmarłego i
przeniesienia świadomości. Na pewnym bardzo wysokim poziomie duchowym
technicznie nie jest więcej nic potrzebne do realizacji któregoś z tych
znaków - były to więc dwa znane już wcześniej znaki wykonane kolejno w
ciągu 3 dni. O tym wszystkim mógł wiedzieć tylko jeden spośród uczniów i on mógł być
depozytariuszem energii duchowej Jezusa, gdy ciało nauczyciela leżało w
grobie fizycznie martwe. Który to był uczeń, mogę się tylko domyślać,
prawdopodobnie ten, który zostawił biografię Mistrza tak różną od
"synoptyków". W żadnym innym tekście ewangelicznym nie było, że odwiedzał
on grób Jezusa. --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 21:04:39
Autor: Krzysiek
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h3d70i$39c$1news.onet.pl...

[...]
[...]

niekoniecznie, Pana uproszczenie jest niedokladne. Buddyzm nie jest
w takiej sytuacji, ze przez zwalczajacych go wrogow (obojetnie czy tacy
sa i kim sa) uznany zostal za religie oparta na prawdzie, wiec Pan nie moze
uzyc argumentu, ze jest to nie tylko wewnetrzne stanowisko buddystow
ale i ich przeciwnikow, za to Pan ABC moze tak argumentowac i temu
Pan nic nie przeciwstawi.
Jednym z pierwszych dzialan bolszewikow po wygranej rewolucji
bylo na wiosne 1918 r. wprowadzenie kalendarza watykanskiego jako
obowiazujacego - zlikwidowano rachube czasu zgodnie z kalendarzem
julianskiem uznajac, ze Cerkiew sie myli i nie wprowadzono kalendarza
Synagogi z tych samych powodow.
Samo wprowadzenie watykanskiego kalendarza przez ludzi otwarcie
nawolujacych i aktywnie dzialajacych w walce z zabobonami wskazuje,
ze nie tylko Watykan uwaza rachube czasu od narodzin Jezusa za prawde,
komuchy tez tak uwazali.
Maskowanie tego okresleniami naszej czy innej ery nic w tym nie zmienia.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-12 12:18:29
Autor: Marek
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
On 12 Lip, 21:04, "Krzysiek" <krzysi...@arcor.de> wrote:
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki" <ebre...@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitragnews:h3d70i$39c$1news.onet.pl...

[...]

> [...]

komuchy tez tak uwazali.
Maskowanie tego okresleniami naszej czy innej ery nic w tym nie zmienia.

krzysi...@arcor.de- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Komuchy chcieli rewolucji swiatowej, ktora , poza Rosja, chcieli
rozpoczac w Niemczech.
To, ze przyjeli taki, a nie inny system kalendarza, na pewno nie
wiazalo sie z ich szacunkiem dla wiary katolickiej, tylko z
pragmatyka.

Data: 2009-07-12 22:32:44
Autor: Krzysiek
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Hallo,

"Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> schrieb im Newsbeitrag news:b6507796-f1a8-455e-979c-323e7b604532p28g2000vbn.googlegroups.com...

[...]
[...]

Pana wyjasnienia co oni chcieli niczego nie zmienia, a dodatkowo
wplatajac tu pragmatyke ich dzialan sam Pan sie gubi w wyjasnieniach,
co wylazi chociazby w "szacunku dla wiary katolickiej". Ja nie pisalem
o szacunku, komuchy tez nie pisali o szacunku - wiec z czym Pan
walczy?? Z tym, co Pan sam wymysla??

Niech Pan odnosi sie do tego, co oni robili, a nie do tego, co Pan
sadzi, ze oni chcieli.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-12 22:37:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 21:04. carbon entity 'Krzysiek'
<krzysiek_@arcor.de> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

[...]

Buddyzm uznaje chrześcijaństwo jako religię opartą _częściowo_ na prawdzie
podczas gdy sam z punktu własnego widzenia jest również prawdą i to
"falsyfikowalną" w tym samym sensie jak Popper opisuje prawdy naukowe,
czego dopiero drugim etapem jest wiara. I vice versa: encyklika
katolickiego papieża "Dominus Jesus" też pisze o istnieniu w buddyzmie
elementów prawdy czyli znów buddyzm jest oparty według chrześcijan
_częściowo_ na prawdzie. Z tym, że chrześcijaństwo nie ma wbudowanego w
sobie mechanizmu autoweryfikacji poprzez falsyfikację jak buddyzm czy
współczesna nauka racjonalistyczna. Wręcz odwrotnie, jest to niemile
widziane (historia ewangeliczna o Tomaszu).

PS. Buddyzm uznajeza prawdę _fakty_ znane w innych religiach, o ile są
udowodnione, natomiast utrzymuje własną interpretację tych faktów, bo ma
własną tradycję, a nie tradycję innych religii. --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 22:39:56
Autor: jadrys
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

I co? Niby buddyzm jest "lepszą" religią od chrześcijanizmu?  Przecież to wszystko zabobony..

Data: 2009-07-12 23:10:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
niedziela, 12 lipca 2009 22:39. carbon entity 'jadrys' <CHE@yahoo.com>

I co? Niby buddyzm jest "lepszą" religią od chrześcijanizmu?  Przecież
to wszystko zabobony..

Jest lepszy, bo nie uznaje mitów. Tylko fakt, że życie nie jest zgodne z
naszymi oczekiwaniami i ileś sposobów, żeby używając medytacji, pracy z
umysłem i energią te nasze rozczarowania pozytywnie odczarować. Należy
wierzyć w konkretną praktykę, a abhidharma, aczkolwiek traktowana niezwykle
konsekwentnie, to bez praktyki, bez tego, z czym da się wejść w kontakt nie
ma znaczenia. "Wierzymy, bo dotknęliśmy" - czyli postawa 100% odwrotna od
większości innych religii, gdzie tzw. objawienie jest _cudzym_
doświadczeniem duchowym, nie _własnym_ .

PS. Inne religie dają _rybę_ często mocno nieświeżą, buddyzm daje _wędkę_ .

--
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-07-12 23:20:56
Autor: jadrys
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Wszystkie religie są "dla ludzi" ..  Wymyślili je niegłupi faceci.. Jednak niektóre z nich zostały wypaczone przez kapłanów pazernych na władzę, bogactwa itp. . Myślisz że buddyzm gdyby przynosił takie profity swoim piewcom  jak chrześcijanizm i islam  to również nie zostałby zmanipulowany?

Data: 2009-07-13 00:16:30
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3dk48$7d7$1news.onet.pl...
Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
dzis dla was kaplani pierdu pierdu nawet wciskaja ideologie antypisu, i stad jelopy macie 75 mld zl deficytu. Uwazam ze ci co glosowali za Pelo powinni poniesc koszta. Moze to by was rozumu nauczylo
awe

Data: 2009-07-13 13:42:30
Autor: jadrys

Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

A ja uważam że ci idioci którzy krzyczeli -  "precz z komuną" powinni mi zwrócić pieniądze które straciłem na założeniu lokaty inwestycyjnej w PKO BP.
Jeżeli ci twoi idole  - panowie K. mają choć trochę honoru to powinni mi zwrócić poniesione straty..  Przecież co chwila sie chwalą jak to oni walczyli z państwem prawa (PRL)..
Więc niech ponoszą tego konsekwencje..

Data: 2009-07-13 15:14:37
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

khe, khe. Z państwem czego?
--
Pit

Data: 2009-07-13 15:33:08
Autor: jadrys
Pit Kowalski albo Nowak pisze:
jadrys wrote:

[...]

Przecież pisze wyraźnie - >prawa<..

Data: 2009-07-13 16:17:38
Autor: awe

jadrys wrote:

[...]

co wy sobie prawa reka cos robiliscie? obcieliscie sobie prawa reke?
awe

Data: 2009-07-13 16:18:23
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Że niby PRL była państwem prawa?
Ło boże KIEDY!?
--
Pit

Data: 2009-07-13 17:03:43
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

Może to nie było prawo idealne, ale na pewno sprawiedliwsze niż to co obowiązuje obecnie..

Data: 2009-07-14 14:04:09
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

Że niby PRL była państwem prawa?
Ło boże KIEDY!?

Może to nie było prawo idealne, ale na pewno sprawiedliwsze niż to co
obowiązuje obecnie..

Może to nie było prawo idealne, może nawet nie było bardzo dobre, może nawet
dobre nie było, być może nawet było sprawiedliwsze niż obecne, ale jakie to
ma znaczenie?

Państwo Prawa to państwo, w którym prawo, nawet jeśli nie jest doskonałe,
traktuje wszystkich obywateli bez wyjątku w równy sposób i jest poprawnie
egzekwowane przez ograna sprawiedliwości.
W PRL-u nigdy tak nie było.
--
Pit

Data: 2009-07-14 18:18:09
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

A teraz tak jest?  A jeżeli o mnie chodzi, to ja nie tęsknię za ślepym prawem - mi się marzy sprawiedliwość..  Przykładem na idiotyzm ślepego prawa jest paragraf o ukaranie kierowcy jadącego (zgodnie z przepisami) po kieliszku.. Albo za nieposiadanie przy sobie prawa jazdy.. Natomiast rzeczywiści "piraci drogowi" powodujący śmiertelne wypadki często są uniewinniani itd.

Data: 2009-07-15 12:47:29
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Oczywiście, że nie.

A jeżeli o mnie chodzi, to ja nie tęsknię za ślepym prawem - mi się marzy sprawiedliwość..

Błogosławieni, którzy łakną i pragną sprawiedliwości; albowiem oni będą
nasyceni. :)

[...]

Nie sposób się z Tobą nie zgodzić. Wszyscy, normali ludzie tak uważają.

--
Pit

Data: 2009-07-15 18:15:39
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

 Chcesz zasugerować że np. Antenka i Grzegorz Z są nienormalni? Przecież oni są za znacznym podwyższeniem kar za jazdę po kieliszku..

Data: 2009-07-16 12:21:52
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Nie naciągaj. Rozmawialiśmy o złym stosowaniu prawa, a nie o jego wyglądzie.
Rozumiem, że powyższe przykłady dotyczyły stosowania prawa, a nie jakości
jego przepisów.
--
Pit

Data: 2009-07-16 15:56:48
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Chodzi o fatalną jakość przepisów. I o stosowanie zresztą też..

Data: 2009-07-16 16:26:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Skoro to uzgodniliśmy, to powtórzę. ;)

Data: 2009-07-16 20:54:42
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

No to Antenka i Grzegorz są nienormalni, oni nie dosyć  że są za takimi bublami prawnymi  to jeszcze chcieliby je pogłębić.
I to nie ja, ale Ty zarzucasz im anormalność.

Data: 2009-07-17 01:37:45
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Niech Ci będzie, że są. Może wiesz lepiej?
--
Pit

Data: 2009-07-13 16:16:49
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
nie rozumiem, jaka lokata inwestycyjna? wlozyles kase na wlasna odpowiedzialnosc, co do tego maja kaczynscy.
pretencje to mozesz miec do kolesi z SLD i PO a wczesniej AWS... jakie panstwo prawa? prl?
awe

Data: 2009-07-13 17:08:12
Autor: jadrys
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

A mam do tych co najgłośniej krzyczą, czyli do panów Kaczyńskich.. Przez tą ich walkę jestem stratny..  Gdyby nadal była komuna to nie straciłbym ani złotówki.. Więc chyba moje pretensje są uzasadnione?

Data: 2009-07-14 01:05:14
Autor: awe
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3fil4$kqk$1news.onet.pl...
awe pisze:
-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no jeszcze nie bardzo bo nie podales konkretow. podaj konkrety - zabrano ci ubecka emeryture? to PO wprowadzilo niedawno.
awe

Data: 2009-07-14 08:39:07
Autor: jadrys
awe pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3fil4$kqk$1news.onet.pl...

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Konkrety są takie że w naszej kapitalistycznej ojczyźnie poniosłem straty finansowe, które nigdy nie miałyby miejsca w poprzednim systemie..  I wobec tego zgłaszam pretensje  wobec osób które "obalały" poprzedni system, tj - Reagana, JP II, i braci Kaczyńskich.. Wobec śmierci dwu pierwszych osób moje żale pozostają aktualne tylko wobec panów Kaczyńskich..

Data: 2009-07-14 13:48:46
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Jak to Kaczyńskich? Przecież to Waliza sam obalił komunę - "tymi ręcami".

--
Pit

Data: 2009-07-14 18:17:49
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Wszyscy negują "obalanie" Wałęsy, więc coś musi być na rzeczy. Pewnie rzeczywiście współpracował z SB (i chwała mu za to), ale teraz boi się o tym powiedzieć, ponieważ oszołomy mogliby mu zabrać emeryturę. A z tego co widać to on pieniążki lubi.
Tak więc nie mogę mieć do Lecha pretensji o zmianę ustroju.

Data: 2009-07-15 09:04:26
Autor: Marek
On 14 Lip, 08:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
awe pisze:

> [...]

poprzedni system, tj - Reagana, JP II, i braci Kaczyńskich.. Wobec
śmierci dwu pierwszych osób moje żale pozostają aktualne tylko wobec

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Poniosles straty, bo jestes debilem, oraz nie zalapales sie do kliki
twoich poprzednich kompanow - ubekow.

Mam nadzieje, ze wyladujesz pod mostem.

Data: 2009-07-15 18:55:53
Autor: jadrys

awe pisze:

Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Niewykluczone.. Gdy wymarzony przez Ciebie prawdziwy kapitalizm dojdzie do głosu, to pewnie ja i miliony mi podobnych wylądujemy pod mostami..

Data: 2009-07-15 18:03:17
Autor: awe
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Jadrys i dobrze ze straciles komuchu. Malo nakradliscie?
awe

Data: 2009-07-15 19:04:05
Autor: jadrys
awe pisze:
Jadrys i dobrze ze straciles komuchu. Malo nakradliscie?
awe

Swoje pieniądze uczciwie zarobiłem.. Dlaczego więc p. Kaczyńscy nie przeproszą minie i mi podobnych, za straty które ponieśliśmy  z powodu warcholstwa p Kaczyńskich..
Przecież nie chcę żeby mi oddawali te pieniądze, oczekuje od nich tylko zwykłego - przepraszam..

Data: 2009-07-16 03:10:46
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h3l26e$anq$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
no dobrze ale w daleszym ciagu nie bardzo rozumiem dlaczego straciles przez Kaczynskich. Napisz cos wiecej. Zaloze sie ze okaze sie ze jestes pierdola
awe

Data: 2009-07-16 12:28:00
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Ponieważ oni "obalili" komunę i wprowadzili bandycki kapitalizm..  A ten system skrzywdził mnie szarego obywatela mocno, więc chyba mam prawo domagać się od nich przeprosin za moje krzywdy.. Gdyby siedzieli na du..ie, albo uczciwie jak np. p. Tusk pracowali, wtedy nie miałbym do nich żadnych żalów.. Te palanty pewnie nawet sobie nie zdają sprawy ile szkód narobili uczciwym Polakom tą swoją "walką"..

PS. Tu, na grupie wszyscy bez wyjątku jesteśmy "pierdołami"..

Data: 2009-07-16 15:23:35
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
jadrys wrote:

[...]

Co Ty Jadryś? Przecież pan Tusk był wielkim opozycjonistą. Chwalił się
nawet, że po ogłoszeniu Stanu Wojennego był w Stoczni ze strajkującymi,
podczas gdy, Kaczyński nie wiadomo gdzie był (złośliwe warzywniaki,
twierdzą nawet, że chował się z kotem u mamy pod spódnicą).

Działacz i współzałożyciel WZZ Krzysztof Wyszkowski mówił, że spotkał się z
panem Tuskiem w areszcie więziennym. Za co więc p. Tusk tam siedział?
Za truskawki? ;)
--
Pit

Data: 2009-07-16 15:54:13
Autor: jadrys
jadrys wrote:

[...]

Bycie ze strajkującymi o niczym nie świadczy.. może obserwował kto strajkuje i później  powiadamiał o tym odpowiednie organa?
Ja tam panom Kaczyńskim wierzę że walczyli..

Działacz i współzałożyciel WZZ Krzysztof Wyszkowski mówił, że spotkał się z
panem Tuskiem w areszcie więziennym. Za co więc p. Tusk tam siedział?
Za truskawki? ;)

Może był tylko na odwiedzinach. A może rozpoznawał opozycjonistów dla SB. Facet mi wygląda na uczciwego człowieka (Polaka)..

Data: 2009-07-16 16:09:42
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

jadrys wrote:

[...]

Nie będę się sprzeczał.
Ty, podobno, doskonale znasz się na tym co, kto, komu i za ile?
--
Pit

Data: 2009-07-16 16:35:57
Autor: jadrys

jadrys wrote:

[...]

Bez przesady z tą doskonałością.

Data: 2009-07-15 09:07:01
Autor: Marek
On 13 Lip, 17:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
awe pisze:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

Pewnie piszesz o stratach finansowych...
Zastanow sie teraz, jakie poniosles straty w poprzednim systemie :
twoja najwieksza strata jest utrata zdolnosci uzywania mozgu.

Data: 2009-07-15 18:55:24
Autor: jadrys
Marek pisze:
On 13 Lip, 17:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

awe pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

Prawda jest taka:  że to czego się dorobiłem w komunizmie - dziś przeżerają mi kapitaliści.

Data: 2009-07-13 22:31:06
Autor: Krzysiek
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Hallo,

"Jakub A. Krzewicki" <ebredel@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h3dh20$utc$1news.onet.pl...

[...]
[...]

no i sam Pan widzi - jak Panem potrzasnac to od razu umie Pan
doprecyzowac, ze nie tylko o wewnetrzne sprawy katolicyzmu chodzi,
a czesto po prostu o ogolnoludzkie, za to zle dzieje sie wtedy, gdy jakas
grupa nawiedzonych przywlaszcza sobie... co nie ich...
I niech Pan zejdzie z wysokiego konia, bo rozmawialiscie o prawdach,
a nie o faktach - Pan o swojej, a on o swojej. I dobrze, ze sobie rozmawialiscie,
bo jak trafi sie jakis gloszacy PRAWDE dla wszystkich, to wtedy krew
plynie ulicami...
Chyba Panu ABC spodoba sie, ze jakies ziarnka prawdy buddysci znajduja
w tym co on tworzy i, kto wie... moze do swojego stalego powiedzonka, ze
poza kosciolem nie ma zbawienia doda jeszcze skromnie: "I buddysci
czesto sadza tak samo"... he, he...

Z tym falsyfikowaniem buddyzmu to troche mnie Pan zmieszal, bo nie
bardzo wiem do czego Pan sie odnosi - co konkretnie falsyfikuja
buddysci?? Zlote Wieki?? Kreatora?? Wie Pan, do tej pory sadzilem,
ze falsyfikuje sie byty realne, a nie mistyczne...

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2009-07-13 13:35:30
Autor: Grzegorz Z.
> [...]

Ponieważ poszczególne religie wzajemnie sobie przeczą w zasadniczych
punktach, nie może kilka z nich być prawdziwymi.

Skąd o tym już teraz wiesz, skoro z bogiem mamy się dowiedzieć dopiero
po śmierci?

Data: 2009-07-12 22:25:47
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

[...]

Jakześ taki mondry ABECADŁO, to powidz mi, cy jeśli jus to zyciewiecne mieć
bedzies, to umis siem go pozbawić, jak ciesiem napsykład po 135 bilijonach
lot znudzi istnienie...?

Data: 2009-07-12 15:28:59
Autor: Tzva Adonai
Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci
Około godziny 13 do kościoła wszedł około 25-letni mężczyzna. Po chwili wyjął nóż i zaatakował trzy stojące w pobliżu kobiety.

Pewnie myślał, że to Żydówki, bo śpiewały hebrajskie "alleluja"...

Data: 2009-07-12 11:40:17
Autor: Marek
On 12 Lip, 15:28, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> Około godziny 13 do kościoła wszedł około 25-letni mężczyzna. Po chwili
> wyjął nóż i zaatakował trzy stojące w pobliżu kobiety.

Pewnie myślał, że to Żydówki, bo śpiewały hebrajskie "alleluja"...

Nie...ksiadz wtedy mowil: "idzcie w pokoju z Chrystusem"...

Data: 2009-07-13 12:22:08
Autor: matusm
[...]

Pozdrowienia
matusm

Do czego doprowadzilo szerzenie przez was nienawisci