Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?

Data: 2009-12-23 08:20:21
Autor: majer
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?
Witam
Mam w domu kazdym pokoju gniazdo telefoniczne. Kable od gniazdek schodza
sie w jednym miejscu. Telefonu stacjonarnego raczej nie bede mial i tak
sie zastanawiam do czego mozna by wykorzystac te gniazda? Do internetu
tez mam gniazda i juz sa wykorzystane.
Moze troche glupie pytanie ale moze ktos mial juz jakis ciekawy pomysl
na wykorzystanie takich gniazd? ;-)

Data: 2009-12-22 23:58:41
Autor: Mamut
[...]

splitter telewizji cyfrowej

Data: 2009-12-23 09:05:14
Autor: majer
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?

splitter telewizji cyfrowej

A mozesz rozwinac temat?

Data: 2009-12-23 12:02:49
Autor: kris
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?

Uzytkownik "majer" <adresu@nie.ma> napisal w wiadomosci news:hgsivq$4va$1inews.gazeta.pl...

splitter telewizji cyfrowej

A mozesz rozwinac temat?
Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

Krzysiek

Data: 2009-12-23 03:40:08
Autor: s_13
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?

> A mozesz rozwinac temat?

Rozdzielenie Canal+, N-ki, TnK na kilka telewizorów

to n-kę też się da?

pozdrawiam
s_13

Data: 2009-12-23 20:43:35
Autor: Rafał
Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?
jak rozdzielic?
i na kazdym TV to samo chyba opglądac bo dekoder jeden

Data: 2009-12-23 23:26:12
Autor: Andrzej Lawa
Rafał pisze:
jak rozdzielic?
i na kazdym TV to samo chyba opglądac bo dekoder jeden

Chodzi pewnie o "rozdzielenie" karty, a nie sygnału - kabelki
telefoniczne to przesyłania sygnału wizyjnego niezbyt się nadają.

Data: 2009-12-24 08:05:52
Autor: Kris

Użytkownik "Rafał" <admin@czfa.nospam.pl> napisał w wiadomości news:hgts19$414$1atlantis.news.neostrada.pl...
jak rozdzielic?
i na kazdym TV to samo chyba opglądac bo dekoder jeden

Przy każdym telewizorze osobny dekodera kabelkami rozdzielasz uprawnienia z karty.
Czyli masz 1 abonament a oglądasz na kilku tv

Data: 2009-12-23 08:57:12
Autor: Osadnik
majer pisze:
[...]

Zrób sobie jaka namiastkę Inteligentnego budynku - jaka? w sieci jest sporo rozwiązań w zależności od ilości kabli w gniazdkach telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo reszta komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd szukam chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

Data: 2009-12-23 09:25:00
Autor: Jan Kowalski

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgsila$12q$1atlantis.news.neostrada.pl...
telefonicznych. Ja u siebie jadę na 1wire ale tylko termometrach bo reszta komponentów jest nieosiągalna i trzeba zamawiać ze stanów stąd szukam chętnych na zamówienie większej ilości podzespołów.

Co chesz zamówić?

Data: 2009-12-23 09:52:55
Autor: Osadnik
Jan Kowalski pisze:
[...]

Generalnie to co maja tutaj:
http://www.maxim-ic.com/products/1-wire/

Osobiście to chciałbym zamówić chociaż kilka z tej listy:
- Ds2423
- DS2438
- DS2409
- DS2405/6

Ogólnie trochę maniana z tym 1wire Dallasa, mnóstwo dokumentacji, przykładów jak człowiek chce coś zmontować więcej niż głupi termometr to elementów brak.

Data: 2009-12-23 11:22:53
Autor: XL
Dnia Wed, 23 Dec 2009 08:20:21 +0100, majer napisał(a):

[...]

Do podsłuchu ;-)
--

Ikselka.

Do czego mozna wykorzystac gniazda telefoniczne?