Do czego nie wystarczy APU A10?

Data: 2015-06-19 09:57:59
Autor: Maciek
Do czego nie wystarczy APU A10?

Czolem,

Za okolo 1500 zl da sie poskladac komputer z prockiem AMD APU A10, ktory ma
na pokladzie R7, to wszystko na przyzwoitej plycie, 8 GB RAM, dysk 1 TB
(albo mniejszy plus male SSD), zasilacz 450 W.

Jakie gry *nie beda* dobrze chodzic na takim zestawie?
Mowimy o HD, ewentualnie 1600x1200 (taki mam monitor). Zadne tam 4K itp.

Dlaczego pytam? Wg powszechnej opinii AMD do grania sie nie nadaje.
Przejrzalem testy na YT i jakos trudno mi to potwierdzic... Np. Wiedzmin 3
chodzi calkiem zgrabnie (20 fps, a da sie lepiej). Deus Ex tez. Wszystko
bez podkrecania.

Z przegladu konfiguracji proponowanych na roznych forach itp. wychodzi z
kolei, ze "komputer do gier" na platformie Intela to co najmniej 1000 zl
wiecej.

No wiec - do czego NIE wystarczy AMD APU A10?

/uwaga, crosspost na pl.comp.pecet, fut: pl.rec.gry.komputerowe/

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Do czego nie wystarczy APU A10?