Do czego potrzeba USB 3.0 ?

Data: 2014-11-26 10:35:21
Autor: Borneq
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
A do czego wystarczy 2.0?
3.0 chyba potrzebny do nagrywarki blu-ray przez USB, a video grabber z magnetowidu?

Data: 2014-11-26 11:19:00
Autor: Piotr Rezmer
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-11-26 o 10:35, Borneq pisze:
A do czego wystarczy 2.0?
3.0 chyba potrzebny do nagrywarki blu-ray przez USB, a video grabber z
magnetowidu?

Wszędzie tam gdzie chcesz jak najszybciej skopiować dane, czyli np. zewnętrzny HDD/SSD, pendrive.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2014-11-26 12:54:29
Autor: Borneq
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-11-26 o 11:19, Piotr Rezmer pisze:
Wszędzie tam gdzie chcesz jak najszybciej skopiować dane, czyli np.
zewnętrzny HDD/SSD, pendrive.

Mam z przodu i z tłu komputera USB, nie wiem które to 2.0 a które 3.0 a może samo 2.0? Kupiłem hub na 2.0, te na 3.0 będą bez huba

Data: 2014-11-26 13:02:08
Autor: Chris
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-11-26 12:54, Borneq pisze:
[...]

Gniazdo USB 2.0 jest czarne, gniazdo USB 3.0 jest niebieskie.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-11-26 13:14:30
Autor: Borneq
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-11-26 o 13:02, Chris pisze:
Gniazdo USB 2.0 jest czarne, gniazdo USB 3.0 jest niebieskie.

To mam wszystkie czarne wewnątrz ze srebrnymi obwódkami

Data: 2014-12-01 20:22:03
Autor: thin-man
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 26.11.2014 o 13:02, Chris pisze:

Gniazdo USB 2.0 jest czarne, gniazdo USB 3.0 jest niebieskie.

Niekoniecznie :-)
USB 3.0 zdarza się też czarne i oznaczone literami SS od SuperSpeed

thin-man

Data: 2014-12-02 08:06:44
Autor: Chris
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-12-01 20:22, thin-man pisze:
W dniu 26.11.2014 o 13:02, Chris pisze:

Gniazdo USB 2.0 jest czarne, gniazdo USB 3.0 jest niebieskie.

Niekoniecznie :-)
USB 3.0 zdarza się też czarne i oznaczone literami SS od SuperSpeed

Since USB 2.0 and USB 3.0 ports may coexist on the same machine and they look similar, USB 3.0 specification mandates appropriate color-coding and recommends that the Standard-A USB 3.0 connector has a blue insert (Pantone 300C color). The same color-coding applies to the USB 3.0 Standard-A plug.[6]:sections 3.1.1.1 and 5.3.1.3

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-02 18:53:16
Autor: thin-man
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 02.12.2014 o 08:06, Chris pisze:
[...]

Specyfikacja swoje a życie swoje.
Na przykład Dell w serii desktopów Optiplex nie stosuje niebieskich
gniazd tylko oznaczenie SS.
W nowych komputerach czarne złącze nie oznacza zawsze USB 2

--
thin-man

Data: 2014-12-03 08:48:33
Autor: Chris
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-12-02 18:53, thin-man pisze:
[...]

Zawsze się znajdzie jakiś czarny koń który ma w d... standardy :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-12-03 15:24:49
Autor: Mirek Ptak
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
Dnia 2014-12-03 08:48,  *Chris* napisa³, a mnie co¶ podkusi³o, ¿eby odpisaæ:

Specyfikacja swoje a ¿ycie swoje.
Na przyk³ad Dell w serii desktopów Optiplex nie stosuje niebieskich
gniazd tylko oznaczenie SS.
W nowych komputerach czarne z³±cze nie oznacza zawsze USB 2

Zawsze siê znajdzie jaki¶ czarny koñ który ma w d... standardy :)

W nowym HP mam tak samo - czarne z³±cza z dopiskiem SS

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-12-04 18:50:18
Autor: Poldek
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
thin-man wrote:
[...]

A w starszych urzÄ…dzeniach niebieskie gniazdko niekoniecznie kryje w sobie USB 3.0.

Data: 2014-12-04 23:13:27
Autor: thin-man
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 04.12.2014 o 18:50, Poldek pisze:
A w starszych urzÄ…dzeniach niebieskie gniazdko niekoniecznie kryje w
sobie USB 3.0.

Czy masz na myśli D-SUB :)

--
thinman

Data: 2014-12-05 08:53:14
Autor: Stregor
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
Czy masz na myśli D-SUB :)

Czy to było pytanie :)

--
Pozdrawiam,
Stregor

Data: 2014-12-03 20:05:22
Autor: Borneq
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 2014-11-26 o 13:02, Chris pisze:
Gniazdo USB 2.0 jest czarne, gniazdo USB 3.0 jest niebieskie.

NA nowej obudowie tak jest

Data: 2014-11-26 13:16:27
Autor: Jacek Maciejewski
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
Dnia Wed, 26 Nov 2014 12:54:29 +0100, Borneq napisa³(a):

nie wiem które to 2.0 a które 3.0

Zajrzyj do manuala p³yty g³ównej.
--
Jacek

Data: 2014-11-26 23:05:18
Autor: mr misio de grizzly
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
W dniu 26.11.2014 o 11:19, Piotr Rezmer pisze:
[...]

True. Tez myslalem ze "2.0 mi wystarczy" az nie podlaczylem 3.0 i ... zaczalem sprawdzac, czy dane sie przekopiowaly bo tylko "mignelo"... A zwykle "chwile trwało"

--
Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

http://fb.com/termopilecom

Data: 2014-11-26 13:16:15
Autor: OMSON
Do czego potrzeba USB 3.0 ?
Borneq pisze:
A do czego wystarczy 2.0?
3.0 chyba potrzebny do nagrywarki blu-ray przez USB, a video grabber z magnetowidu?

OS komunikuje sie za pomocą zupełnie innego zestawu sterowników z interfacem USB 3.0, niż w przypadku 1.1/2.0. Za to 3.0 jest kompatybilny wstecznie, co czasem umożliwia korzystanie z urządzeń USB2.0, z którymi mogą występować kłopoty pod Windows 7/8 (ja tak miałem np z interfacem audio; po przełączeniu pod gniazdo USB3.0 zadziałał - problem wystepował w kilku rożnych komputerach pod Windows 7 i 8 o zróżnicowanej konfiguracji sprzętowej). To tak z własnych doświadczeń dodam.

Pzdr, OMSON

Do czego potrzeba USB 3.0 ?