Do czego służy szyber-dach!?

Data: 2013-06-09 22:27:37
Autor: ToMasz
Do czego służy szyber-dach!?
W dniu 09.06.2013 14:40, :D@w!d J@$ pisze:
Pytam serio? Albo ewe. drugie pytanie...jak tego używać?

P.S.
Aaa... Corsa B '96r.

scena numer 1:
prawie nowy fiat 126p, ktoś rozpoczynający działalność montuje mi poniżej kosztów szyberdach. ledwo się mieści w dachu malucha, ale szpan na wsi jest.
Scena numer 2:
3 tygodnie później wracam wspomnianym fiatem z wakacji z moją ówczesną dziewczyną. Leje jak z cebra. Ona siedzi na fotelu pasażera z otwartym PARASOLEM i klnie: Mówiłam Ci że do malucha nieda się założyć szyberdachu. Ale Ty nie! musiałeś go zakładać?
Scena numer 3:
22 lata później. żona przegląda otomoto. mówi coś w ten deseń: popatrz kochanie jaki tu jest ładny peugeot 307! i na dodatek okno dachowe ma! Ja na to: ŻADNEGO okna do ciężkiej cholery nie chce!!!!!!!1111

ToMasz

Data: 2013-06-10 01:01:02
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Do czego służy szyber-dach!?
W dniu 2013-06-09 22:27, ToMasz pisze:
22 lata później. żona przegląda otomoto. mówi coś w ten deseń: popatrz
kochanie jaki tu jest Å‚adny peugeot 307! i na dodatek okno dachowe ma!
Ja na to: ŻADNEGO okna do ciężkiej cholery nie chce!!!!!!!1111

I skreśliłeś fajne auto, tylko dlatego, że ma częściowo szklany dach. Nieotwierany. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-06-10 13:04:22
Autor: J.F
Do czego służy szyber-dach!?
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisaÅ‚
[...]

Zona wydachuje, i bedzie szklo latalo po kabinie. A potem zaden blacharz tego nie naprawi.
Wie kolega co robi :-)

J.

Data: 2013-06-10 13:30:56
Autor: Kamil 'Model'
Do czego s³u¿y szyber-dach!?
W dniu 2013-06-10 13:04, J.F pisze:
U¿ytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisa³
W dniu 2013-06-09 22:27, ToMasz pisze:
22 lata pó¼niej. ¿ona przegl±da otomoto. mówi co¶ w ten deseñ: popatrz
kochanie jaki tu jest ³adny peugeot 307! i na dodatek okno dachowe ma!
Ja na to: ¯ADNEGO okna do ciê¿kiej cholery nie chce!!!!!!!1111
I skre¶li³e¶ fajne auto, tylko dlatego, ¿e ma czê¶ciowo szklany dach.
Nieotwierany. :P

Zona wydachuje, i bedzie szklo latalo po kabinie. A potem zaden blacharz
tego nie naprawi.
Wie kolega co robi :-)

J.

Blacharz nie, ale szklarz ju¿ jak najbardziej...Ciekawe czy by zrobili jaki¶ fajny witra¿...Albo szk³o matowe... Musze podpytaæ :P

Do czego służy szyber-dach!?