Do czego służą ograniczenia prędkości

Data: 2011-12-05 14:06:24
Autor: RoMan Mandziejewicz
Do czego służą ograniczenia prędkości
Hello Mirek,

dlaczego piszesz że zawyża? przy tych prędkościach zawyża o ok. 10km/h, więc
>  więcej niż 200/h nie wyciąga bo więcej niż 210 licznikowe ciężko wykręcić
Lubie i potrafię szybko jeździć i w średnią 160km/h na A4 na odcinku
Katowice - Wrocław nie wierzę.
Nie bez złośliwości przypominam o pokonaniu Lanosem w 21 minut trasy
Bielany-Prądy (68km) ;-P
Ile to wychodzi?... 194,28 km/h średnio :)

Ale to było z 10 lat temu - przed otwarciem odcinka
Kochłowice-Nogawczyce - ruch na A4 Prądy-Bielany był znikomy w
porównaniu z dzisiejszym. No i jechałem za kimś - nie zapominaj.

Teraz zrobienie tego odcinka w 25 minut jest sukcesem. Ale to jest ten
odcinek. Do Katowic masz jeszcze Górę św. Anny z TIRami na 3 pasach
pod górkę - tam naprawdę strach jechac trochę szybciej, bo nie
wiadomo, co za zakrętem zobaczysz. A jak wpadasz na Górny Ślask to
nadziewasz się na potężny ruch lokalny z kaszlakami na lewym pasie.

NMSP :)

Ależ ja się tego nie wypieram. Inna sprawa, ze pomiar zegarkiem to
mogła byc minuta różnicy a to już bardziej realne 185km/h.

--
Best regards,

Do czego służą ograniczenia prędkości